Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Filmhír: UWE BOLL MONNYON LE!

2008.04.09. 16:34 virtualdog

Korunk leghíresebb badfilm-készítője, a modern Ed Woodként emlegetett Uwe Boll egy riportban a kérdésre, hogy hány aláírás kéne ahhoz egy netes petíció esetén, hogy abbahagyja végre a pocsék, az eredetik rajongóit sorra feldühítő filmek készítését, azt válaszolta: egy millió.

Itt a lehetőség.

20 komment

Címkék: hír 1csillagos

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr60418599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

daesu · http://aeonflux.freeblog.hu 2008.04.09. 20:29:56

Boll válasza, amiben minden benne van, amiért szeretjük: www.youtube.com/watch?v=WWqCNmfJ1hY

virtualdog 2008.04.09. 20:36:43

Wow, ezt még nem is láttam... :D

Van érzéke a faszinak a vicces szarhoz: fogadok, hogy csomóan a pro-petíciót IS alá fogják írni. És kis szerencséjével a műveit elkezdik simán rossz filmek helyett legendás badfilmként kezelni. Persze ehhez rá kell feküdnie a Postalra, hogy tényleg felülmúlja a legpesszimistább várakozásokat is... :)

gerike kis g-vel · http://oidipus.deviantart.com/ 2008.04.10. 00:39:30

Úgyérted alul :P

Chavez 2008.04.10. 01:43:17

Bírom a csókát! :D
A retardált Michael Bay filmjeit én is utálom.

Köbli Norbert (törölt) 2008.04.10. 02:09:29

uwe boll mániákus roland emmerich-imitátor.

fájdalmas volt látni, hogy az i.e. 10000 gyakorlatilag egy uwe boll-film volt.

virtualdog 2008.04.10. 08:35:10

Negatív értelemben felül. :)

TheBerzerker 2008.04.10. 08:41:24

Van egy fajta önkritikája az biztos.

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2008.04.10. 10:11:52

azért én már szedem le a Seed-et, hátha... minden egyes filmmel adok egy esélyt neki, aztán 5 perc után úgyis megbánom.

"social critic George Clooney bullshit"

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2008.04.10. 10:22:17

háhá, az imdb is bekapcsolódott a mókába, scrollozzatok a főoldal legaljára

moRtiZ 2008.04.10. 13:32:04

Azért én aláirtam a peticiot gyorsan ha nem baj. Kicsit fáj hogy Silent Hill szintű játékadaptációk mellett Alone In The Dark - Blood Rayne szintű produkciókat kellett látnom. Bár a Dungeon Siege-be mintha már szintet lépett volna rendezés tekintetébe, már majdnem nézhető film lett volna, bár ott meg a zeneszerzőt vetném mágiára :D

Chavez 2008.04.10. 14:21:28

Én egy Adam Sandler elleni petíciót előbb aláirnák, mint ezt.

Köbli Norbert (törölt) 2008.04.10. 15:42:01

uwe boll szerintem méltatlan arra, hogy új ed woodnak nevezzük, mert uwe boll filmjei sajna úgy szarok, hogy közben nem is szórakoztatóak. csak szimplán hülyék és unalmasak.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.04.10. 18:47:32

Én nem írom alá, tele van a filmvilág olyan színészekkel, rendezőkkel, stb, akik szintén eltűnhetnének, pl elég a tékák felé tekinteni pár arcért.
Uwe Boll pedig egy egoista, csinálja azt, ami szeret és leszarja, hogy mit gondolnak róla:)
Egyébként is olyan, mint egy vicc, majd néhány év múlva kiröhög mindenkit, hogy bevették a sok marhaságát.:D

Chavez 2008.04.10. 19:38:04

Boll-al kapcsolatban az az egy dolog aggályos, hogy mi lesz, ha egyszer csinál egy tényleg jó filmet? Hogy emészti meg majd azt a világ? :)
Tényleg, a Kis Vukkos stáblistán nincs rajta véletlenül a neve?

_Henrik_ 2008.04.10. 20:17:23

>>Boll-al kapcsolatban az az egy dolog aggályos, hogy mi lesz, ha egyszer csinál egy tényleg jó filmet?

tmt 2008.04.11. 17:45:42

A Dungeon Siege-t amikor néztem moziban asszonypajtással, mellettünk ült egy másik párocska, ahol a férfiszerzetnek nem tűnt fel a film elején a méretes BOLL KG. felirat, így relatíve normális modorban nézte végig a filmet (pár megszólalásból ítélve). Amikor a végén megjelent a "Directed by Uwe Boll", azonnal hatalmas anyázásba kezdett, hogy a csaj hogy hozhatta ilyen szar filmre...

Na most nem mondom én, hogy jó film volt, mert attól messze volt, de nem volt annyira gáz. Valahogy így érzek ezzel a petícióval szemben is. Uwe Boll azért erősebben van alulítélve, mint azt a valós szintje mutatja. Szerintem. (Most majd jó nagy savat fogok kapni :P)

attttti 2008.04.11. 18:10:05

Namost én mindenkinek ajánlom aki azt mondja messze nem olyan rosszak a filmjei nézzék meg a far cry trailert. XD
Annyira próbálja utánozni az általa fikázott Bay filmjeit vele és olyan szarul, hogy az már nem is igaz. (Legalábbis szerintem)

terrorbéka 2008.04.16. 02:05:14

kell egy kis hype, hogy megnézzék majd az új dobását, ennyi az egész. aki utálja a filmjeit, az ne nézze. amúgy meg nem kell foglalkzoni vele. én legalábbis a filmeket szeretem, az alkotókat gyűlölni/szeretni olyan tipi-tapi dínós. 13 évesen nőttem ki belőle.

virtualdog 2008.04.16. 09:01:56

Van itt ám egy mélyebb összefüggés is a háttérben: a filmeket az alkotók csinálják...
süti beállítások módosítása