Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Lehet, hogy Antal Nimród rendezi az új Predatort

2009.06.23. 15:02 Wostry Ferenc

Lehet megvitatni.

38 komment

Címkék: scifi horror hír akció

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr781203537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

clive. 2009.06.23. 15:50:01

Nem túl nagy falat ez neki?
Neil Marshallnak örülnék.

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2009.06.23. 15:51:06

Hogy elébe menjek a kizárólag nacionalista örömujjongásnak (és hívjatok emiatt akárminek): én nagyon nem örülök ennek a dömtésnek (már ha végleges.)

Először is Nimrod Antal egy végzetesen középszerű rendező. A KONTROLLban voltak jó ötletek, de a nagy része marhaság volt, félre rendezve. A VACANCY pedig egy rendkívül buta, kimondottan rossz film. Az ARMORED sem lesz egy nagy szám, az előzetesből ítélve.

Az utolsó három hétben egy rakás rendező lobbizott Robert Rodrigueznél a film megrendezésének lehetősége végett. Köztük Neil Marshall és Michael J. Bassett, a WILDERNESS és az állítólag eszméletlen jó SOLOMON KANE rendezője (utóbbival szoktam levelezni). Mindketten ezerszer jobb választás lettek volna, szimplán a filmjeik alapján. Antal egy stúdió-házirendező, valószinűleg mindig is az akart lenni, midennemű stílus nélkül. Valószinűleg kevesebbet kért, mint a többiek (ezt nem mástól hallottam, saját vélemény).

Father Merrin 2009.06.23. 15:51:45

Remélem nem. Az elhagyott szoba borzalmas volt, az Armoured meg egy közepes thrillernek néz ki; én is Neil Marshall-ra szavazok.

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2009.06.23. 15:52:15

@Wostry Ferenc: Már úgy értem, nem a SOLOMON KANE-nel, hanem a Bassettel levelezek.

Chavez 2009.06.23. 15:55:32

Neil Marshall a Doomsday után inkább süssön tortát, vagy építsen kutyaólat, ha már mindenképpen alkotni akar.

clive. 2009.06.23. 16:10:18

Michael J. Bassett se lenne rossz a Wildernessel már bizonyította, hogy nagyon megy neki az embervadászos műfaj.

TheBerzerker 2009.06.23. 16:48:18

A Kontroll egy rakás szar. Csányi Sanyitól alapból felfordul a gyomrom. Vacancy 1szer nézhető.
Én is inkább Marshall-ra szavazok, pedig a Doomsday akkora fospermet, hogy inkább nézném újra a Transmorpherst. Tudom miről beszélek, most néztem meg:) Mármint a Transmorpherst.

_Venom_ · http://venomblog.blog.hu 2009.06.23. 17:10:08

Till Attilának jobban örülnék.

travis 2009.06.23. 17:10:17

Én sem szeretem Nimród egyetlen filmjét sem. A Kontrollnak volt egy kellemesen sajátos atmoszférája, ennyi. Történet, figurák semmi.
A Vacancy egy óriási csalódás volt. Az Armored fogja eldönteni, hogy a további filmjeit megnézem-e, vagy sem.

Egy Predator sokkal egyénibb rendezőt igényel.

Köbli Norbert (törölt) 2009.06.23. 17:15:03

nekem nagyon tetszett a vacancy, és drukkolok nimródnak, mégis úgy érzem, hogy egy predator-remake nem igényelne túl nagy kreativitást...

_Henrik_ 2009.06.23. 19:26:45

@Köbli Norbert:"mégis úgy érzem, hogy egy predator-remake nem igényelne túl nagy kreativitást"

Hanem?

Pacey · https://filmleltar.blog.hu/ 2009.06.23. 21:18:26

Lesz ebből egy sima, látványos, meglepetésektől mentes popcorn-mozi. Nimród meg tudja ezt csinálni...

Dagenham · http://bluejaunte.wordpress.com 2009.06.23. 22:32:37

"sima, látványos, meglepetésektől mentes popcorn-mozi"

Mint a T4? :)

A Doomsday a Descent után valóban furcsa, ennek ellenére nekem bejött, amolyan zsánermozi a "hőskorból".

A Kontroll jó, Vacancy-t nem láttam (műfajilag nekem érdektelen). Egyetértek azon véleménnyel, hogy nem Nimródnak való ez.

ThomYerk 2009.06.23. 22:45:52

nenenenenenene
ezmost ugye nem komoly? :D amien trélereket láttam az utóbbi két filmjéből, egy normális filmet sem tud összehozni
az új predator meg sztem CGI-n fog bukni, mmint én nem szeretem az ilyesmit, de telepakolják valszeg vele. igazából azt látnám, amikor az a japán v milyen csaj beépül a predatorok közé, vagy valami töemgesebb balhét...de csak egy uncsi horrort fogunk kapni szvsz.

orion128 2009.06.23. 23:07:16

A Barlang és a Doomsday nekem roppant bejött, így szerintem egy Predatort is korrekt módon le tudná forgatni Marshall úr. Nimród nálam még ennyire nem bizonyított, de leírni sem szeretném.

yautya 2009.06.23. 23:22:07

Remélem az új predator nem remake lesz. A neten nagyrészt ilyen hírekbe ütközöm ill. hogy Rodrigez rendezi majd. A remake ötletnek nem örülök már csak azért sem mert az első rész örök! Egyszereűen tökéletes!
Jó Predator folytatást viszon szívesen megnéznék.
Hallottam mostanában egy mondást miszerint "Napjainkban Hollywoodban már nem elég magyarnak lenni tehetség is kell!"
Antal Nimródnál ez is igaz. Másrészt ami ellene szól még nálam ,hogy a Predator mégis egy sci-fi horror legenda. Nem lenne méltó hozzá ,hogy valami magyar rendezőpalánta rendezze a folytatását/remakejét! /Az elmúlt évek avp filmjei után jót tenne a figura nimbuszának egy jó film/.
Meg különben is, tud valaki olyan jó magyar rendezőt mondani aki tehetséges, jó filmeket csinál, él és beszámítható?

Beyonder 2009.06.23. 23:59:00

Mennyi idegenszívű egy rakáson!

Chavez 2009.06.24. 00:28:17

Bezony. Szegény Nimród, biztos örülne, ha tudná, hogy otthon így támogatják.
Mellesleg egy Predator film rendezéséhez egy jó iparos kell, nem valami egyéni látásmódú zseni. Baszki az első film is Arni, meg Stan Winston lénye miatt volt jó, a rendezés semmi különlegeset nem mutatott, a rendező is egy senki volt. Nimród meg eddig nem csinált rossz filmeket, maximum középszerűeket. Ez a Marshall meg minden, csak nem egy tehetség.

Köbli Norbert (törölt) 2009.06.24. 02:12:02

annak örülnék, ha nimród a saját projektjeit, könyveit át tudná verni a hollywoodi rendszeren, és leforgatni, megvalósítani őket.

_Venom_ · http://venomblog.blog.hu 2009.06.24. 02:35:06

@Chavez: Meg en bloc egyik Predator-film se a neves rendezőkről híres, sőt, úgy tudom, maguk a filmek se voltak a maguk idejében marha nagy sikerek, csak a mellékprojectek alakították ki a ragadozó kultuszát.

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2009.06.24. 02:44:03

@_Venom_: McTiernan talán máig Hollywood legjobb akciófilmrendezője. Enyjén szólva "neves".

A többiek, akik a folytatásokat rendezték, tényleg nem nagy számok, de a filmek is szarok. Ez sem lesz más. Az "idegenszivűség"-re koncentrálni meg nem szempont, ahogy feljebb írtam, vagy maximum abban segít minket, hogy a minőségre való odafigyelés helyett a felesleges adalékán pattogjunk a hírnek. A tények számítanak, és Nimród filmjei egész egyszerűen gyengék.

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2009.06.24. 02:50:38

@Chavez: Ez egész egyszerűen butaság. Az első PREDATOR fantasztikusan van megrendezve, ezért lett klasszikus akciófilm. McTiernan utána rögtön a DIE HARD-ot csinálta. Sőt, ez a kettő a nyolcvanas évek két legjobb amerikai akciófilmje! És akkor "a rendezés semmi különlegeset nem mutatott"... kiscsillag, kukkantsd már meg mibe lóg a kezed... :)

Chavez 2009.06.24. 03:04:36

Miben áll a rendezés fantasztikussága? Mert hogy rosszul nincs összerakva az biztos, de hogy átlagon felüli lenne, hát azt kétlem.
Nálam egyébként a kettő is a kedvencek között van, azok a woodoo gengszterek is elég szépen rám bírták hozni a frászt.

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2009.06.24. 04:08:56

@Chavez: Így hajnaki négykor a rövidebbik utat választom, mondja el helyettem Vern, a Seagal-könyv szerzője a nyilvánvalót (meg ami miatt 22 éve klasszikus ez a film). Vern stílusa hogy kissé áccerűre veszi a figurát - szólok mielőtt jönne a szokásos "hát ez most viccöl"?):

classic.outlawvern.com/ReviewsP.html#predator

ringsider · http://fussatokbolondok.blog.hu 2009.06.24. 08:37:36

a kontroll átlagos, csakúgy mint a vacancy!
de nimród akkor is ami kutyánk kölyke!
btw, mctiernan tényleg akkora király volt, amekkorát 10 évente egyszer kap hollywood, jó esetben!

clive. 2009.06.24. 10:09:31

Most szerintem is el kell vonatkoztatni attól, hogy Nimród a "miénk". Ki nem örülne, ha minél több magyar filmes mászkálna a világban? De tény, hogy ha jó Predatort akarunk kapni, akkor MArshall vagy Basset messze jobbak lennének.

"Ez a Marshall meg minden, csak nem egy tehetség. "

Ez a Marshall egy tehetség:) A Dog Soldiers egy kisköltségvetésű akció-horror mégis életet lehelt a farkasember filmekbe. MEgjegyzem , ha a 90-es évektől nézzük, készült még ilyen jó farkasember mozi? Nem emlékszem. A nagy klasszikusok a 80-as években születtek (Ezüst pisztolygolyók, Egy amerikai farkasember Londonban).
A barlang meg az elmúlt 10 év egyik legjobb horrorfilmje. Az az atmoszféria, fény és képhasználat szerintem zseniális.
Doomsdayt még nem láttam.

McTiernan meg tényleg kora legfaszább akciófilm rendezője volt. Ezért szerintem megérdemli az átlagon felüli jelzőt. Hisz filmjei a 10-ik megnézés után is élvezetesek, amihez azért tényleg tehetség kell: Predator, Die HArd 1,3

TheBerzerker 2009.06.24. 10:53:10

Vacancy-nek mondjuk a főcíme nekem bejött. Emlékeim szerint kicsit képregény hangulatú sok sárgával. De javítsatok ki ha tévedek.

_Venom_ · http://venomblog.blog.hu 2009.06.24. 13:52:12

@Wostry Ferenc: Ezt én sem vitattam, csak így belegondolva én egyik rendező nevére se emlékeztem a filmek kapcsán, ahogy egyikben sem a rendezés fogott meg. Hogy Nimród Kontrollja (nem rossz) és Vacancy-je (masszívan középszar) milyen, az más tészta.

virtualdog 2009.06.24. 22:42:18

Én bírtam a Kontrollt és a Vacancy-n meg kellően paráztam (igaz, előtte a Manhunt-ot toltam és azt is imádtam, így eleve rá voltam gerjedve a témára). A Vacancy csavarosabb, mitn az átlag Psycho-másolatok, amikre hasonlítani tényleg hasonlít: (SPOILER!!!) végig azt a lehetőséget lebegtetni, hogy a faszi rendezte meg az egészet, hogy a nővel újra összejöjjön - aztán nem csapja le a labdát. (Vagy mégis?)

K.Leslee 2009.06.25. 06:03:30

Azt mondják, hogy szigorúan értékelem a filmeket, de ennek ellenére, mondjátok már meg, hogy napjaink futószalagon gyártott horrorjaihoz képest a Vacancy-vel mi a bajotok???? Nem nagy szám, de semmiképpen sem rossz. Persze, Antal Nimród, meg a Predator együtt, még viccnek is rossz. Ami azt illeti, Chaveznek igaza van; annak idején egy Predator filmet megcsinálni nem jelentett akkora fejtörést, mert egész egyszerűen MÉG VOLT ÖTLET(persze attól még tökéletes lett, kedvenc!).Ugyanaz a formula ma már persze lerágott csont lenne.
Egyébként Ki dönti el, hogy mi az igazán jó horror, vagy thriller? Egy idő után el fogunk jutni oda(vagy már ott vagyunk?), mikor minden film rossz kritikát kap, mondván, h 'ezt már láttuk máshol'. Csak egyet nem értek: miért nem adják a kultfigurákat neves rendezőknek? Miért ilyen Jonathan Mostow-k, meg Paul W.S. Andersonok jöhetnek szóba? Hogy kapjanak lehetőséget bizonyítani???? Háát, előbb tegyenek le valamit az asztalra!!!

mr lebowski (törölt) · http://nearlydark.blog.hu/ 2009.07.03. 11:16:04

john mclane vs predator filmről álmodozom...

K.Leslee 2009.07.04. 03:46:50

@mr lebowski: hmm...nem is rossz ötlet.
'Utálom, hogy mindig igazam van'-mondaná McLane, aztán bemászna a Predator űrhajóba(a szellőzőjáraton át).

RoFä 2009.07.07. 08:07:48

@Wostry Ferenc:
Ez a csavo nagyon jol ir es vicces, bukmarkoltam, koszi.

Case · http://streetartbp.hu/ 2009.07.24. 09:43:46

Már imdb-n is az ö neve alatt fut a projekt, szóval úgy néz ki tényleg ö rendezi majd.

www.imdb.com/title/tt1424381/

Köbli Norbert (törölt) 2009.09.30. 22:51:32

pados gyula az operatőr. ez is hivatalos. és már forog a film.

Chavez 2009.10.01. 00:21:22

És ez jó nekünk? Mármint Pados, mint operatőr?

ringsider · http://fussatokbolondok.blog.hu 2009.10.01. 08:16:31

@Köbli Norbert: erre szokták azt mondani, hogy nabazdmeg! :-)
@Chavez: már hogy a picsába ne lenne jó? Pados az egyik legtehetségesebb magyar operatőr, mégha hasonló projektje nem nagyon volt! izgalmas kihívás neki is!

btw, ha magyar operatőrök! hallotatok egy bizonyos Bolygo Balázsról? Londonban élő magyar srác, kurva ígéretes életrajzzal. ő csinálta többek között az angol Life on Mars-t, és Neil Marshall állandó munkatársa!néhány hete talákoztam vele!
süti beállítások módosítása