Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Filmbemutató: STAR WARS CLONE WARS (2008)

2008.04.13. 02:45 Wostry Ferenc

Nem is tudom, de a Tartakowsky-féle előző animációs inkarnáció jobban tetszett. Plusz ezeket az új trilógia által kreált figurákat (fiatal Obi Van, fiatal Anakin, Kim Jong Il) magasról leszarom.

20 komment

Címkék: scifi animáció filmbemutató

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr9423276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2008.04.13. 08:00:24

George rájött, hogy arra a kevés élőszereplős felvételre sincs szükség, melyeket az új trilógiánál használt...

virtualdog 2008.04.13. 09:19:31

Micsoda egy fostalicska...

attttti 2008.04.13. 10:30:58

Hát én lehúzom azért majd a netről, aztán vagy jó vagy nem.
(Nekem sose tetszett ez a manga rajzos dolog, egy szereplőnek vagy egy féltéglányi vagy egy magnyi méretű szeme van ááááá)

Olvasó 2008.04.13. 11:34:52

OFF:
Nagy rajongója és rendszeres olvasója vagyok a geekz-nek, de milyen geekblog az ilyen, hogy egy szó sem esik a Battlestar Galactica-ról? (Egy Pharagramma elemzésre minimum kiváncsi lennék.)
Egyébként minden tetszik, így tovább.
:ON

Köbli Norbert (törölt) 2008.04.13. 11:40:23

ez a trailer pont úgy néz ki, mint egy gyengébb komputeres játék előzetese. csak itt még bele se nyúlhatsz a sztoriba.

a star wars brand hamar deflálódni fog ilyen újabb és újabb inkarnációkkal.

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2008.04.13. 11:48:47

Olvasó: én nagyon szivesen írnék a BATTLESTAR GALACTICA-ról, az első szezon egész egyszerűen szenzációs és a második sem rossz, de a harmadik közepén feladtam, olyan rohadt unalmas lett meg mindenféle érdektelen epizódok sorjáztak. Remélem, megjavult.

Olvasó 2008.04.13. 12:07:59

WF: 3. szezon közepén volt pár felesleges filler epizód, azonban a szezon vége megint hozta a mozgóképtől elvárható maximális színvonalat, és hát a 4. elején rögtön belevágtak a lecsóba. Kitűnőnek igérkezik ez a szezon, csak attól félek, hogy a sorozat befejeztével megjelenő kritikák, elemzések a befejezés láttán és tudatában máshogy fogják szemlélni az előző részeket is.

mizrolist 2008.04.13. 14:26:23

És ezt így hogy? (első blikkre letöltésre sem érzem érdemesnek)

Chavez 2008.04.13. 14:44:53

A Tartakovsky féle rettenethez képest szerintem ez elsőosztályú, és igazából csak a fejek lettek furcsák, az űrhajók meg a többi teljesen rendben van. De mivel Lucasék ezt elve a fiatalabbaknak szánták, így nem csoda, hogy kicsit meseszerűbb az egész kinézet.
Még az első trailer, jobb minőségben:
www.starwars.com/video/view/000478.html
(Hátha valaki még nem...)

attttti 2008.04.13. 16:01:45

Ferenc én ezt a csillagkapu atlantisznál éreztem meg, az első két évad jó volt, a harmadik is egy darabig de a 11. ep. után hihetetlen mélyrepülés volt, mostmár nem is vagyok rá kíváncsi...

nincsharag 2008.04.13. 16:27:19

OFF on 8)
Szvsz a Galactica az utóbbi jópár év egyik legnagyobb sci-fi durranása - és csak azért nem írom, hogy a legjobb, mert a Firefly-t még nem láttam 8). Nem is bírnám mondjuk egy Stargate-hez (vagy más "délutáni" fantasy/sci-fi sorozathoz) hasonlítani, annyira nem egy kategória. Filler epizódokra nem is emlékszem. 8)

OFF off

A Tartakovsky változattal mi a baj? Nagyon szeretem a SW univerzumot, ezeken is jól szórakoztam, csak az első részt kellett szokni. Mondjuk a fenti előzetes is szép, hangulat azonban nincs benne ...

Chavez 2008.04.13. 16:40:36

A Tartakovsky stílus remekül illik az ilyen vicces kis hülyeségekhez, mint a Dexter, meg a Samurai Jack, de a SW-hoz nagyon ronda és infantilis. A SW-nál pedig a látvány nem egy utolsó szempont.

gerike kis g-vel · http://oidipus.deviantart.com/ 2008.04.13. 17:00:56

Szerintem a Star Wars báját a történeten és Han Solo-n kívül mindig is az adta a régi részekben hogy igazi helyszíneken igazi megépített dolgok között voltak a szereplők, és volt "súlya" a dolgoknak. Az újrészek Blue/greenbox megoldásai nagyon nemjöttek be és ez sem tűnik túl jónak. A Tartakovsky nekem nagyon bejött személyszerint.

sejk 2008.04.13. 19:34:14

Szerintem meg az adta, hogy volt megfelelő gonosz. Volt kihez viszonyítani. George ott baszta el, hogy azt hitte, hogy majd a Count Dokutól félni fogunk. De ebben láttam jó kis Sitheket (valami nőci is van). Nekem bejön.

Pszt! 2008.04.13. 20:20:05

Épületes elmére vall, hogy "magasról lesz.rod". Ilyen hozzáállással nemhiszem, hogy objektíven tudsz filmekről értekezni.

TheBerzerker 2008.04.14. 08:44:37

Szerintem az eredeti trilógián kivül (meg max a Battle for Endor és a Courage of the Caravan-on kivül) minden dolog elképesztően gagyi, ami a Star Wars-hoz köthető. Beleértve az összes rajzfilmsorozatot, meg mindent.

Brain 2008.04.15. 18:56:05

Szerintem meg az Endoros macis baromságok az elképesztően gagyik.
Amúgy nekem bejön az új SW éra. Sokkal komplexebb filmek mint a régiek.

tmt 2008.04.16. 15:58:15

Szerintem tök jó az egész SW univerzum úgy, ahogy van. Lehet szeretni meg nem. Oszt akkor mivan?
süti beállítások módosítása