Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Conan - képek a filmből

2010.09.01. 14:00 Magócs Dávid

A Marcus Nispel által feldolgozásra kerülő Conan a barbár bemutatója még 2011-ig várat magára, ennek ellenére folyamatosan érkeznek forgatási információk, illetve képek. A közkedvelt fantasy hőst az apadtációban Jason Momoa fogja alakítani, aki elsőre nem nyerte el maradéktalanul a rajongók tetszését. A később kikerülő, illetve a mostani képek azonban már arról tesznek tanúbizonyságot, hogy egészen beleillik ebbe a milliőbe a színész. Az is egy jó hírnek ígérkezik, hogy a produkció R-kategóriás lesz, így majd folyhat a vér, hálistennek nem egy megcsonkított, kiforgatott remake-ről lehet szó. Az ugrás után megtekinthető a négy kép. 

45 komment

Címkék: hír akció fantasy kaland

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr882264117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chavez 2010.09.01. 14:32:12

Kromra mondom, ez nem is rossz, egészen Conanos. :) Sőt, a képregényekre még jobban is hasonlít, mint Arni. Én rettentően várom. És Veres Szonja nénivel mi a helyzet?

Oidipus Prime · http://oidipusprime.blog.hu/ 2010.09.01. 15:03:29

Ezmár igen, ez Cary Nord Conanja inkább mint Arnoldé! Ami nem rosszabb vagy jobb, csak más. Várós nagyon!

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2010.09.01. 16:29:55

hú, azért lesz egy pár csöcsös pincérnő a filmben! :) helyes, helyes, a Conan-sztorik veleje úgyis a nagy vedelés meg verekedés, és persze a kopnyahalom tetején feszítő Conan lábánál kuporgó jónő!

Oidipus Prime · http://oidipusprime.blog.hu/ 2010.09.01. 17:00:05

@Chavez: AZ MILYEN KARD MÁR ÚRISTEN! XD a markolatával agyonveri a fél pikt hadsereget.

Redcap 2010.09.01. 17:38:01

Lesznek cicik, helyes.

mesko 2010.09.01. 18:22:57

..igen..cicik lesznek korlátlan mennyiségben,sőt a csajok közül egy páran már bizonyították színészi tálentumukat a Playboy-ban..ez 100%... srácok nektek erre külön felhívom a figyelmeteket:), na de nézzem én mit látok majd?:D
..mindig megkell Chaveznek köszönjek valamit...ez IGEN..tetszik, imádom ahogy kinéz..meg persze ahogy "néz"..köszi, meg tényleg az a kard.
(nehogy vissza írd nekem, mint D.-nél, hogy megnézted és jól néz..mert nem is tudom mi lesz akkor:D)

mesko 2010.09.01. 18:55:18

..jó pasi..az biztos,hogy igazán Conanos..az a másodiknak,a térden meg olyan Boris Vallejo-s hangulata van...tetszett.
rendesen súgárzik róla,hogy Conan...remélem élvezetes film lesz..Kösz:)

Tulazon 2010.09.01. 19:57:20

@mesko: úgy látom valami gond lehet a billentyűzeteddel, mert a mondat végén 1 pontnak kellene lenni, de valahogy majdnem mindig legalább kettő, de inkább három van. szerintem cseréltesd ki.

mesko 2010.09.01. 20:33:55

@Talamandas: őszibarackot eszem...és tőle mindig olyan ragacsos az ujjam,így alig tudok átváltani az egyik gombról a másikra...sorry...:D

mesko 2010.09.01. 20:35:00

de most már kezet mostam,így megfelel?

mesko 2010.09.01. 20:51:30

nagyon elgondolkodtam...tényleg,csak a "pont" billentyűnél ragadok oda :D

Beyonder 2010.09.01. 20:54:40

@mesko: már csak az van hátra, hogy MINDEN írásjel után tegyél egy szóközt. :)

doktor.dikhed 2010.09.01. 21:04:50

Sok film kezdte R-ratedként a forgatási fázisban, hogy beszéljenek róla a rajongók, aztán pg-13-as lett, mire megjelent...

Santito · http://geekz.blog.hu 2010.09.01. 21:50:00

Nem gondoltam, hogy a nagy benga állat a Stargate Atlantis-ból ilyen jó anyag lesz Conan-nek, de hát tévedni emberi dolog...

mesko 2010.09.01. 22:22:15

nagyon tartalmas volt az írás lecke,és a tanács a billentyűzet cseréről,s tényleg hálás vagyok értük...szörnyű amit csináltam!na de azért annyira nem zavart,hogy ne tudjatok aludni?ugye?:)

Edgar 2010.09.01. 23:31:09

Nekem ez még mindig rágógumi-conannak tűnik. Nincs meg benne az a nyers vassal edződött erő, a koszos ókor és a koszos nyolcvanas évek bőrből, sárból és tesztoszteronból gyúrt közös gyermeke. Hanem egy kisminkelt, fertőtlenített, trimmelt mellkasú fickót látok, aki most szállt le egy Technogym fitneszgépről. Közelebb áll ez Xenához, mint az igazi kimmeriaihoz.

Chavez 2010.09.02. 00:38:16

Lassan azért próbáljátok meg felfogni, hogy nem a 80-as években élünk. Tetszik vagy sem, a gyerekkorotoknak már vége. Lassan már mindenben azt az időszakot keresitek.

TheBerzerker 2010.09.02. 08:53:05

Utálom ezt a Marcus Nispel-t. Valszeg ez sem lesz más, mint a többi filmje. Újabb hülye buzi 90 perces videóklipp van készülőben.

Gulandro 2010.09.02. 09:21:49

Érdekes lesz, a Solomon Kane után már nem reméltem hogy foglalkoznak ilyesmivel. Nem várok sokat, egy kellemes másfél órát Conan hangulatban. Csak a zene legyen jó.

Rusznyák Csaba 2010.09.02. 09:47:51

Nekem is Nispellel van bajom. Ennek a filmnek egy RENDEZŐ kéne. Pedig a képek tényleg ígéretesek.

antaru:P · http://vrshangrila.blogspot.hu/ 2010.09.02. 10:14:38

Majd video után ítélkezem, egyelőre nem győzött meg.
Sosem olvastam Conan könyveket, de ez a fickó nem néz ki legyőzhetetlen harcosnak...:/

Bard 2010.09.02. 11:34:10

Hát ez engem se győzött meg eddig...

Végülis könnyen eldönthető a dolog... Az Arnold Conan és a Mamoa Conan egy gladiátorgödörben... Melyik élné túl?

Chomy 2010.09.02. 11:54:41

Bár a mai napig a kedvenc fantasy filmem, a '82-es Conanban Schwarzi sem hozta az eredeti Conan-feelinget egyetlen gesztusában, egyetlen pillantásában sem.

Ez a manusz már ránézésre is jobb matéria. A többi tényleg azon múlik, képes-e a rendező áthozni a hyboriai kor hangulatát. Meg tartani az R-kategóriát. Kicsit félek, hogy elbohóckodják, pedig ezt a címet véresen komolyan kéne venni. :)

@Gulandro: a zene tényleg fontos. Azt se bánom, ha Poledouris mester iskoláját is követik, de azért megmutatnám nekik a Knut A. Haugen-féle döbbenetes AoC-soundtracket is. Ha ez a kettő lebeg a zeneszerző lelki szemei előtt (fülei mellett?), olyan nagyon talán már nem lőhet mellé...

Bard 2010.09.02. 12:08:55

@Chomy: Na ez furcsa, amit mondassz, mondjuk én először a filmet láttam, és csak utána olvastam novellákat és ez befolyásolhatja az agyamat, de azért pont ezt nem mondtam volna... A "feeling" az ami szerintem pont megvolt, ha a történet teljesen el is tért bármelyik eredeti történettől...

Chavez 2010.09.02. 13:02:01

Azért ez a Momoa már csak azért is "Conanosabb", mert ő alapban ilyen bronzosbőrű és sötét hajú, mint amilyenek az eredeti kimériaiak.

Ami nekem kihagyott ziccernek tűnik, hogy ebben is szerepel Rose McGowan, de sajnos nem Vörös Sonjaként. :( Elvileg jövőre jön az a film is, nem lett volna rossz összekötni a filmeket.

Bard 2010.09.02. 13:32:00

@Chavez: "Ami nekem kihagyott ziccernek tűnik, hogy ebben is szerepel Rose McGowan, de sajnos nem Vörös Sonjaként. :( Elvileg jövőre jön az a film is, nem lett volna rossz összekötni a filmeket."

Huhh, ezt nem is tudtam, de szerintem is jó húzás lett volna...

Eben Oleson 2010.09.02. 13:32:10

@Chavez: Az eredeti kimériaiak ilyenek lennének? Mert egyébként északiak.

Chavez 2010.09.02. 13:51:30

@Eben Oleson: Nem a valóságban eredetiek, hanem a könyv, képregény szerint eredetiek.

antaru:P · http://vrshangrila.blogspot.hu/ 2010.09.02. 13:51:49

@Chavez A gyerekkorunknak vége, de ez még nem jelenti azt, hogy meg kell semmisíteni. Miért nem írnak ennek a Mamoa csávónak egy olyan filmet, amiben hiteles lehet? Amiben mondjuk egy mosolygós szörfös fiút játszik, vagy valami hasonlót? :D Persze jobb választás, mint Shia Lebouf, de nézz már rá.

Egy gladiátor nem ilyen.
Főleg nem a gladiátorok királya.
Már most azt vízionálom, hogy sokkal nagyobb ellenfelekkel fog harcolni, félregurulgat, ahelyett, hogy ő lenne a sokkal nagyobb ellenfél.

Ez Conan:
suvudu.com/files/mt-files/Conan%20the%20Barbarian.jpg

Chavez 2010.09.02. 14:02:45

Ez nem Conan, ez csak egy kép róla. A képregényekben is kevesebb izmot tesznek rá, mint az ilyen erősen idealizált festményeken. Akin annyi izom van, mint pl. Arnin is volt, az már eleve hátránnyal indul a kardforgatásban, tehát a gladiátorharcokban is. De az kétségtelen, hogy a képeken jobban néz ki egy ilyen szteroidmatyi. De az ilyesmi még a 80-asokban volt divat.

Mellesleg gyanúm szerint ez egy "early exploits of Conan" sztori lesz, tehát egy fiatalabb Conanról szóló film lesz.

Áramvonalas Földműves 2010.09.02. 14:30:40

csodálkozom, hogy ezen a zs kategóriás szaron így felizgul a nép. Bennem conan semmilyen izgalmat nem keltett eddig sem, de attól még, hogy egy bronzos izomállat játssza, mi lesz jobb?

antaru:P · http://vrshangrila.blogspot.hu/ 2010.09.02. 14:45:40

@Chavez: A "fiatal Conan" dolog nem hangzik rosszul, az valamennyire megntőöv is lenne.
De félek tőle, hogy nekünk, akik megszerettük a régi film mogorva, kardjával beszélő Conanjét, semmiképp sem lesz élmény az új.
Akkor biztosan nem ha akció helyett okoskodni kezd. :)

Jó lenne egy trailer. :D

Chomy 2010.09.02. 17:08:46

@Bard:
Pardon, ha félreérthető voltam: az a film nagyon sok mindent jól csinált szerintem, konkrétan magát Schwarzit kritizáltam, aki nem a novellák párducjárású, vészjósló tekintetű hőse volt. :)

mesko 2010.09.02. 17:49:32

szerintem Momoa Conan az új nézői igényekhez passzol...és lehetséges, hogy egy jobb kardforgatóval lesz alkalmunk találkozni..ami nekem még jobban tetszik az az, hogy Khalart Stephen Lang játsza...én nagyon kiváncsi vagyok :)
máskülönbem ma azért eléggé flexibilis kell légy, hogy jól tudj értékelni, mert hanem nehéz lesz felűlírni a régi Conan-t :)
a Red Sonja meg sajnos függ Conan Box Office eredményétől...mert nagy a pénz hiány...így is köszönjük, hogy lesz egy új Conan.

Edgar 2010.09.02. 20:53:17

@Chavez: Oké oké, igyekszem. Szteroidok tiltólistán, a p**a csupasz, ez nem a 80-as évek, felfogtam:)

Chavez 2010.09.02. 21:49:17

@Edgar: Helyes! És semmi Milli Vanilli, meg neonszínű válltömött zakó! Nem minden volt férfias akkoriban sem. Blöee...

Kassian 2010.09.03. 09:02:23

Nem hiszem, hogy Arnold Conanját (mármint a legelsőt részt) tudnák überelni. De meglátjuk.

mesko 2010.09.03. 14:32:31

.."a p**a csupasz", hát azért Arnoldról is leszedték a "kapor"-t, nem?
még nem értek valamit...Chavez írja:
a.) "Nem minden volt férfias akkoriban sem"
b.) "Blöee..."
Edgar válaszol: "Kivéve a nőket:)"

most akkor Edgard te mire írtad a választ? mert nem mindegy :D..izé..én ezt most az istennek sem értem :(

mesko 2010.09.03. 15:03:52

..mert ha arra megy a célzás, hogy a nők voltak "kaprosak" akkor tényleg blöee...:(, s még egyesek akarják a '80-s éveket...persze csak erre értve :D

Edgar 2010.09.03. 16:09:33

@mesko: Arnold azóta csupasz, hogy elkezdett testépíteni. A p**a meg a 90-es évek óta (eltekintve néhány kivételtől). Elég ha Conan-témánál maradva megnézzük Grace Jones korabeli nudiképeit.

A párbeszéd ennek megfelelően így nézne ki:

- Nem minden volt férfias akkoriban sem.
- Kivéve a nőket.

Például az említett Grace Jones-t.

mesko 2010.09.03. 16:47:16

ahhaa...most már értem, Grace Jones..ok..eszembe se jutott volna, de ő már van vagy 60 körül:)..persze értem, hogy ez akkoriban volt:)

Elanor_ 2010.09.04. 20:12:09

összezavarodtam.
most akkor Conan vagy a pincérnő mellizmait kell nézni?
süti beállítások módosítása