Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Looper - az animált előzetes

2012.09.25. 07:09 Wostry Ferenc

A héten mutatják be nálunk ezt az új scifit (főszerepben Dájhárd) és csak annyit mondanék róla, hogy érdemes megnézni - jobb, mint akármelyik, idei-nyári blokbászter. A világpremiert beelőzendő filmesék internetre dobták a film előzetesének eme animáció változatát, amely jól hozza az eredeti hangulatát.

14 komment

Címkék: scifi akció filmbemutató

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr564801047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tutiadöfi 2012.09.25. 08:32:08

miért nem halsz meg, ahogy a te korodban szokás, tata ?

oh, akkor vedd elő azt a stukit, amit ott rejtegetsz az asztal alatt és végezd el a munkát, fiacskám..

és a következő kép, hogy veri a fejét az asztalba iszonyatosan

hát igen, én biztos nézem :)

tutiadöfi 2012.09.25. 16:31:32

az animáció halála, komolyan ez annyira ötlettelen

Rusznyák Csaba 2012.09.27. 11:59:59

ha addig nem írja meg más, talán én hétvégén

scorsesefan 2012.09.27. 16:17:35

Öröm.
@Wostry Ferenc: aszittem te ott láttad.

Maya-- 2012.09.27. 17:04:25

talan Rusznyak Csaba hetvegen.
mert en most miert jojjek ide?
tarsasjatekok vannak, jok, de nem nekem szolnak. akkor a nyeremenyeket, meg nem fogom tudni atvenni, plane a jegyet, mert messze vagyok, mire odaerek, a film megjelenik DVD-en.
akkor a konyvkritikak azok is jok, de most pont 31 konyv van megkezdve, hogy olvasom, ilyen-olyan nyelven..na jo magyar is van koztuk, de eloszor ezeket kene elolvasni.
akkor jok az elozetesek is, de azokat latom millioegy mas helyen is.
jo a FB is, csak nem vagyok mar rajta.
jo a forum is, csak tobb lett a latogatonk, mint a konkret forumozok. de azert itt minden jo.
de talan/hatha Rusznyak Csaba hetvegen ir errol a filmrol egy kritikat. az mar nekem is jo lenne. :)

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2012.09.27. 17:08:45

@Maya--: "mert en most miert jojjek ide? "

ezt kérdezzük asszem 2008 óta...

Maya-- 2012.09.27. 17:44:48

@Wostry Ferenc: igen?
na akkor a filmkritikakat kedvelem. ezek voltak itt amikor jottem, alig jottem ide, kezdodott a geekzaj..azzal megvett maganak a blog, akkor jottek ilyen-olyan most keszulo kepregenyek, na az is jo volt, akkor jobban kezdtem megismerkedni a horrorral, az is jo volt, akkor pont azokat a szeriakat szerettem amikrol itt irtak, az is jo volt..stb. ez a blog konkretan egy idoben NEKEM irodott, nem viccelek. azt is mondtam, hogy ezek valahonnan kitalaljak, hogy nekem mi kell. ja..a noir -rol meg nem is beszeltem, na meg az ismeretlen regi fasza filmekrol, meg, hogy hogyan kezdodtek ezek a dolgok, meg ki lopott kitol stb. erted na..
OK, a szorakozast kedvelem, es nem hasznalok egy kibaszott komoly hangnemet, mert szarom ra. eleget kell komolyra vegyem magam a realis eletemben, mert bizonyos dolgokkal nem jatszom, de megegyszer halalkomolyan ez a blog nekem volt kitalalva. olyan volt mintha tudtatok volna, hogy letezik egy Majacska, akinek kell csinaljatok egy ilyen blogot. na jo, en pl. Beethovenrol is azt tartom, hogy azert letezett, mert tudta, hogy majd Maya hallgatni fogja, minden ami nekem tetszik, az ertem van, s kesz. ilyen egyszeru az en filozofiam.:) na..ezert jottem ide.

scorsesefan 2012.09.27. 17:59:28

@Maya--: @Wostry Ferenc: Az utóbbi három kommentért külön köszönet nektek. :D

Maya-- 2012.09.27. 18:32:06

@Wostry Ferenc: hmm, gondolkodom, hogy mit irjak vissza...semmi nem jut eszembe. EZERT most az egyszer tietek az utolso szo. :)

Maya-- 2012.09.27. 18:33:55

@scorsesefan: kell neha tisztazni a dolgokat :)
süti beállítások módosítása