Utolsó kommentek

  • doggfather: Ha van a Pengének "előzménye", olyan film ami ihlette akkor ez az. Hogy ezután Joel Schumacher Bat... (2024.07.10. 07:02) Az elveszett fiúk (The Lost Boys)
  • Kerma: Nagyon jó film volt! Kössz a cikket! Üdv, Kerma (2023.06.12. 10:31) Párbaj
  • doggfather: Nagyon európai animációs stílusú és történetű messze nem gyerekmese. Fantasy minimális varázslatta... (2023.02.16. 11:22) Az utolsó egyszarvú
  • doggfather: A zsaruk becsülete, Kiképzés (light), A bűn mélyén. Három film amiből erősen merített ez az alkotá... (2022.04.05. 15:52) Brooklyn mélyén
  • josé73: @travis: Bizony, amikor Hemingway a háború alatt Eisenhower táborában tartózkodott, és üres borosü... (2021.09.16. 15:12) Filmkritika: 1408 (USA, 2007) ***
  • Utolsó 20

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

The Walking Dead - 2. évad

2012.03.19. 21:06 Rusznyák Csaba

Tavaly nyáron kisebb pletykák nagyobb botránnyá dagadása előzte meg a The Walking Dead című, máig zseniális képregényfolyam tévés feldolgozásának második évadát. Először azt csiripelték a madarak, hogy Frank Darabont showrunnernek és a gyártó AMC-nek kreatív (Darabont szerint), illetve költségvetési (az AMC szerint) nézeteltérései adódtak, majd nem sokkal ezután érkezett a hír, hogy a nagy becsben tartott író-rendező-producer otthagyta a sorozatot, végül pedig a rajongóknak azt kellett megemészteniük, hogy nem önszántából lépett le, hanem kirúgták, hogy lába se érte a földet. Ráadásul állítólag a show fél stábja megfélemlítve érezte magát utána. Ami tény, hogy Darabont szerepkörét ezután Glen Mazzara vette át, aki a Kemény zsaruk (The Shield) egyik oszlopos tagja volt (jó ajánlólevél), és most, a második évad végeztél ki kell végre mondani: Remény rabjai ide, Halálsoron és A köd oda, Darabont „elengedése”, álljon mögötte bármi, az AMC legjobb döntése volt a sorozat fennállása óta. Ugyanis amint Mazzara átvette a gyeplőt, a show megtáltosodott.

Tegye mindenki a szívére a kezét: ugyan a The Walking Dead nagyszerűen indult, az első szezon végére elfáradt, elunalmasodott, elsablonosodott, és egy nem csak érdektelen, de ráadásul felesleges fináléval ért véget. A második év megint remekül kezdődött, de aztán hasonló pályára állt be, mint elődje. A szedett-vedett túlélőkből verbuválódott csapat egy öregember családi farmján lelt átmeneti menedékre, ahol sokat dumáltak, sokat vitatkoztak arról, hogy maradhatnak vagy sem, és semmit nem csináltak azon kívül, hogy hosszú epizódokon át keresték az erdőben Sophiát, egyikük eltűnt kislányát.

Namost, félreértés ne essék: a The Walking Dead pont attól zseniális (legalábbis a képregény, az adaptáció egyelőre csak lehetne az), hogy nem az élőholtak lekaszálásáról, és az abban kudarcot valló szereplők beleinek közszemlére tételéről szól (innen csókoltatom a sorozat antirajongóit, akik hétről-hétre amiatt panaszkodnak, hogy „má’ megint alig volt zombi a tegnapi epizódban”), hanem arról a lassú, kényelmetlen folyamatról, aminek során az emberek önmagukhoz, egymáshoz és a moralitáshoz való viszonya megváltozik a posztapokaliptikus közeg hatására.

A baj az, hogy mindennek a szép koncepciónak csak a „lassú” részéből jutott a második évad első felére. A karakterek éppúgy egy helyben toporogtak, mint a cselekmény, és szerencsétlen, mindenki tudta nélkül bezombult Sophia. Aztán a sorozat elment téli álmot aludni, és mire tavasszal visszajött, híján volt egy Frank Darabontnak, viszont gazdagabb lett némi kurázsival, eltökéltséggel és aggyal. Most, az évadzáró után tudom azt mondani, hogy a The Walking Dead végre tényleg olyan, amilyennek lennie kell, végre tényleg arról szól, amiről szólnia kell. Nem mintha nem lennének suta megoldásai és logikai zökkenői (sőt, akadnak szép számmal, hadd ne soroljam), de az ilyesmiket hajlamos megengedő szemmel nézni az ember, ha a lényeg, vagyis a dráma működik. És itt aztán működik. Úgy istenesen.

Mert Mazzara az utolsó részekre tényleg alaposan összerántotta a sztorit. És nem elsősorban arról van szó, hogy megszabadult a töltelékkarakterek nagy részétől, nem is csak arról, hogy a szórásba beleesett egy-két főszereplő is (volt, akire rég számítottunk, volt, akire egyáltalán nem), vagy, hogy egy nagy zombiroham segítségével kirugdosta a cselekményt a farmról, ahol úgy 10 epizóddal ezelőtt csapdába esett, hanem arról, hogy mélységet, ívet és konkrét szerepet adott egyes figuráknak (Daryl, Dale), illetve előhozta, és kiélezte a koncepcióhoz méltó konfliktusokat egy egész sor karakter közt, egy egész sor témában. Arról, hogy végre tényleg érezzük, hogy ezek az emberek, akik együtt próbálnak túlélni, egyes esetekben gyökeresen más világképpel, prioritásokkal és gondolkodásmóddal rendelkeznek, hogy az akció reakciót szül, és soha, semmi nem következmények nélküli, hogy az „azelőtti” ideák, minőségek és viszonyítási pontok vagy megszűntek létezni, vagy teljesen átértékelődtek, megváltoztak.

És hogy az emberek is vagy „megszűnnek létezni”, vagy megváltoznak. Rick évadzáró no-more-bullshit beszéde (a képregény olvasóinak mondom: nem, nem az a bizonyos „We are the walking dead”, bár az a téma is kibukik) olyan kibaszottul gyönyörű, hátborzongató, és zsigerien, emberien horrorisztikus és realisztikus, hogy azt a két-három percet oda merném tenni a Breaking Bad legnagyszerűbb jelenetei mellé. Ha ezt a vonalat, ezt a csapatdinamikát sikerrel továbbviszik a harmadik évadra, a The Walking Deadnek komoly esélye lesz rá, hogy végleg kinője minden gyerekbetegségét, és megmeneküljön attól, hogy a jó ötleteit elfuserálja a gyatra kivitelezéssel (mint a Dead Set), vagy, hogy az izgalmas atmoszféráját megfojtsa az olcsó szappanopera hatással (mint az American Horror Story). És akkor lesz egy olyan jó horrorsorozatunk, amilyet rég látott a világ.

36 komment

Címkék: sorozat horror dráma tévékritika

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr954326848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.03.20. 08:44:29

az utcsó 3 rész volt jó, előtte leves, és nem kevés tömény unalom...

TheBerzerker 2012.03.20. 08:45:06

Én csak az első felét láttam a második évadnak de kurvára untam. Akkor ezek szerint érdemes lenne nekilátni a folytatásnak.

Amúgy nekem a képregénnyel az volt a bajom, hogy úgy éreztem kb 30 részenként ismétlődök a szituáció. Hőseink összeverődnek, találnak egy helyet ahova befészkelik magukat, aztán valami miatt el kell hagyniuk a helyet valami nagy mészárlás közepette. Utánna az egész indult elölről.

Rusznyák Csaba 2012.03.20. 09:00:27

@TheBerzerker: Nagyjából igen, de azért a "zombiapokalipszis", mint koncepció, eleve behatárolja a cselekményt. És erre lehet mondani, hogy nem mindegy, hogy miért tör ki a mészárlás, hogy miért kell menekülniük, de még ez is mindegy, mert a The Walking Deadnek pont nem ez a lényege.

TheBerzerker 2012.03.20. 09:09:14

@Rusznyák Csaba: Ezzel egyetértek, de sokkal kiszámíthatóbb így a cselekmény.

_Nagy Krisztián_ 2012.03.20. 09:15:11

@TheBerzerker:
A kilencvenedik szám környékétől pont ennek az ellenkezője történik, szóval onnantól már ez a kifogás sem ér :)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.03.20. 10:02:02

@TheBerzerker: az első felét ki kell bírni fogcsikorgatva, de ke lehet. :D

Gevin · http://mediaviagra.blog.hu/ 2012.03.20. 11:21:56

"..az akció reakciót szül.." - és ez itt a lényeg, kérem szépen. A drámai rész csak akkor működik ha van mellette gördülékeny cselekmény, amely nem toporog, nem stagnál, hanem zajlik. És az utolsó 3-4 részt leszámítva ez bizony kurvára hiányzott a TWD 2. évadjából.

Rick beszéde a végén, olyan volt, mintha pofán köpte volna azt a sok barmot, akik kb miatta élnek. Zseniális!

NickelADeón 2012.03.20. 11:56:44

Bár én egyelőre a magyar képregénysori 3. kötetét olvastam, nem csalódtam. Már várom a Governort, akiről sok "jót" olvastam, mekkora badass karakter a képregénytörténetben. Remélem, nem volt elfogult, aki kiemelte :)

Rusznyák Csaba 2012.03.20. 12:17:52

@NickelADeón: Nem volt:) A mostani évadfináléban felbukkant Michonne-nak és neki, hm... hogy is mondjam... nagy pillanataik lesznek együtt:)

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2012.03.20. 13:09:18

Az e02e13-ban hiba nem volt. Nekem a korábbi totojázással sincs semmi bajom, hiszen ha minden részben falra mászatnák a nézőt a feszültséggel, nincs az a kreatív stáb, de néző se, aki ezt 4-5 résznél tovább bírja. Kell az üresjárat, hogy üssön a sűrűje. Vö. a zenében és legfontosabb a csend (mondta talán Bernstein, és igaza is van).

TheBerzerker 2012.03.20. 13:30:17

Én csak kb az első 50 részt olvastam aztán abbahagytam.

K.Leslee 2012.03.20. 17:19:26

Ebben az esetben nem értek egyet.
Az első évad tényleg elfáradt a végére, az utolsó rész kifejezetten rossz volt(az a gagyi CGI robbanás a végén annyira Darabont-os volt:-).
Nekem is tetszik, hogy a második évad erre a maroknyi túlélőre koncentrál, ám miután befogadták őket a farmra, az egész átívelt egy zombis szappanoperába. Ez az egyetlen sorozat, amit nézek, mert a posztapo-túlélő a kedvenc zsánerem. Szinte mindent láttam ebben a kategóriában. A baj viszont, hogy semmi tudományos háttere nincs a filmnek, helyenként nagyon erőltetett morális kérdések és viták vannak benne. Minden részben szisztematikusan van egy kis zombi, akció, de a játékidő java ripacskodás. Rendben lenne ez, ha szimpatikusak lennének a szinészek, de nem azok. Daryl az egyetlen cool szereplő, Rick olyan felemás. Maggie-t kivéve az összes nő idióta ebben a sorozatban. Andrea folyton öngyilkos akar lenni( miért nem??????). Rick fia irritáló hülyegyerek, Shane(thanks episode 12!!!!) egy paraszt. T-Dogról nem tudunk semmit, mert mindig csak a háttérben mászkál( ahogy pl.Hershel, a farmer fiát is az évad közepén vetttem észre:-).
Érdekel, hogy mi fog történni ezután, de addig is boldogabb lennék, ha életszerűbb és kevésbé mesterkélt lenne a sztori.

Rusznyák Csaba 2012.03.20. 18:04:13

@K.Leslee: "semmi tudományos háttere nincs a filmnek"
Még jó! Nem is kéne más, mint hogy vírusokat kutassanak meg zombikat boncoljanak. Már az a C.D.C.-s epizód is csak felesleges, töketlen filler volt.
A karakterek jók, és fejlődnek, változnak. Andrea pl. túl van azon, hogy öngyilkos akarjon lenni, Rick fia (mitől irritáló és hülye?) láthatóan csúnya irányba halad stb.

K.Leslee 2012.03.20. 18:34:47

@Rusznyák Csaba: tudtam, hogy ebbe a mondatba bele fogsz kötni:-). Nem az akció hiányzik, meg a kigyúrt mikobiológusok. Pont az olyan posztapo filmek jók, amik nem a katasztrófáról szólnak felületesen, hanem a túlélők belső vivódásairól, a tagok közti ellentétekről, bizalomjátékról, kétségről, stb. Ezért nagyon értékelem azt h a sorozat ezen a vonalon indult el és nem folytatta
az első évad végi laboratóriumos szarságot. Vannak benne ügyes húzások(Shane lelövi Otist, Sophia 'megtalálása') Szerintem sok minden fölöslegesen és rosszkor történik(Rick fiát lelövik, a farmer lánya sokkot kap, majd kb. háromszor próbál öngyilkos lenni, Andrea meglövi Darylt). Sophia keresését is nagyon elhúzták. Ennek ellenére nekem nem unalmas a WD, csak fentebb említett dolgok zavarnak.
Lehet, hogy nekem tűnik csak helyenként bugyutának. Vagy csak több sorozatot kéne néznem? Abban viszont egyetértek, hogy jót tett a sorozatnak a váltás.

Rusznyák Csaba 2012.03.20. 18:45:08

@K.Leslee: A csaj öngyilkossági kísérletei nagyon jók voltak, már csak azért is, mert előhozott egy érdekes témát (az öngyilkosság vajon ebben az új világban még mindig olyan elítélendő, mint a régiben?), amiből pedig kinőtt egy baromi jó konfliktus (Andrea vs. Lori, az egész sorozat egyik legjobb jelenete volt az a vita). Carl lelövését hogy érted, hogy rosszkor és feleslegesen történt?
Sophiával ellenben tényleg sokat tököltek (és bár az, amire a szál kifutott, pont egy ilyen hosszú kereséssel volt igazán hatásos, attól még nem kellett volna ilyen ostobán, önismétlőn és unalmasan megvalósítani), ahogy az évad első felében sok mindennel.

weapon x 2012.03.21. 06:30:50

Az utolsó néhány rész valóban jól sikerült, de előtte irtó nagy szenvedés volt a sorozat. A képregényben is vannak kibontatlan karakterek, de itt a sorozatban sokkal zavaróbb mondjuk egy T-Dog, akiről most már 19 rész óta nem tudunk semmit. Borzalmasan frusztrálóak továbbá a túljátszott konfliktusok is: a szereplők fele a leghétköznapibb szituációban is idegbeteg módon viselkedik, ami csak részben érthető meg, részben viszont teljesen felesleges. És csak csatlakozni tudok K.Leslee-hez: Shane, Lori, Andrea és még Rick is... mind-mind borzalmasan idegesítőek.

Engem az is zavar, hogy a sztori ilyen mértékben eltér a képregénytől. Vannak ugyan markáns mérföldkövek, amik megjelennek, de én úgy érzem sok fontos momentumot hagytak el. Ilyen pl. Carl "felnőtté válása" (nem, ez kurvára nem ugyanaz volt), Tyreese karakterének kihagyása (pláne, hogy ezek szerint nem is Shane-nel tervezik helyettesíteni), Dale és Andrea kifejezetten ellenséges viszonya, ésatöbbi. Nem szolgai másolást vártam, de ezek folyamatosan zavartak.

Rusznyák Csaba 2012.03.21. 08:40:22

"a szereplők fele a leghétköznapibb szituációban is idegbeteg módon viselkedik"

Mondjuk ezt könnyű egy működő, normális civilizációban megállapítani, egy kényelmes fotelban ülve:)
Carlt illetően egyetértek, bár sejtettem, hogy tévében ezt nem merik meglépni - még kábelen sem. De az nem zavar, hogy bizonyos pontokon eltérnek a képregényektől, sőt.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.03.21. 09:28:51

@Rusznyák Csaba: andrea lori vita tényleg a legjobb volt, ot kellett volna lorit fejbeverni, meg még nem egy helyen.

NickelADeón 2012.03.21. 10:56:40

A nők sokkal idegesítőbbek tudnak lenni szereplőként. Néha szinte otthagyok egy-egy filmet, mikor látok egy-egy hisztis picsa szereplőt stb. Viszont akkor arra gondolok, hogy mégiscsak jó színésznők ezek, hiszen pont ez a cél, hogy ilyen nagyon idegesítően játsszanak.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.03.21. 13:18:28

@NickelADeón: ez a gond, hogy lorit játsszó színésznő nem ilyen,csak simán ugyanolyan mindig, mint a szökésben is.

weapon x 2012.03.21. 18:06:08

@Rusznyák Csaba: Hehe, gondoltam, hogy ezt a fél mondatot kiragadod majd.

A képregényben is megvannak mindenkinek a maga kis kirohanásai. Sokszor mégis azok a nagyon erős pillanatok, ahol felcsillan bennük a régi, "emberi" énjük. Ezeket a pillanatokat a sorozatból sokszor hiányoltam (volt ilyen is, de többnyire elsikkadt, vagy giccsbe fulladt, mint mondjuk Daryl és Carol virágos jelenete), és a frusztrált kitöréseket borzasztóan eltúlzottnak éreztem.

K.Leslee 2012.03.21. 19:22:30

@weapon x: az is erőltetett volt, mikor Glenn kiakadt, mert a bár utáni lövöldözésben leblokkolt, vagy hogy a foglyul ejtett srácot fel akarták akasztani(!)
Logikai bakikba is belemehetnénk, pl. hogy az utolsó részben miért lőtte el Andrea az utolsó tárat az erdőben arra a 8 zombira, akik elől akár el is futhatott volna.
Még sorolhatnám, de nem akarom bántani a sorozatot, mert van egy színvonala, ami Darabont távozása után csak nőtt.Van benne valami életszerűség, ami tetszik ellentétben az első évaddal, amiben teljesen banális helyzetek voltak.

@Rusznyák Csaba: az a vita a sorozat egyik erőssége volt, ahogy az is, hogy kire milyen törvény vonatkozik egy ilyen helyzetben(Én Dale oldalán álltam). Nagyon fontos kérdések ezek, ezt várom egy ilyen sorozattól.

K.Leslee 2012.03.21. 19:30:28

@Rusznyák Csaba: a fentebbi kommenthez; Sophia épp azelőtt tűnik el, mielőtt Carl-t meglövi Otis. Soknak éreztem a kettőt egyszerre.

martuf 2012.04.25. 14:25:28

Tegnap néztem meg a 13 részt.Kicsit nyúlós, túl sokra sikeredett benne a lelkizés, ami kell, de ennyi? Lehetett volna több akció. Sok az amatőr baki. Már az első évadban sem értettem, miért a 6-8 lőszeres sörétes a sikk, amikor sok helyen eldobált katonai, aut fegyverek, és lőszer van (pld a járványközpont előtt is). A járványközpontot láthatóan katonák védték, de (a homokzsák barikád mögött látható)orosz DSK 12,7-es géppuskával. Ha-ha! Daryl nyílpuskáján sokszor látszik, hogy a vessző nem az idegre, hanem az elsütőszerkezet és a red dot közé van illesztve. Na meg amikor Rick belovagol a legelső rész végén a városba, a háttérben az épület felső homlokzatán óriási ciril betűk, és a házon tipikus kelet európai redőnyök. Amikor a horda jön az autópályán ők bebújnak az autó alá, röhej. Már az első évadban elhangzik, hogy megérzik a szagukat a zombik, pláne, hogy T-Dog még vérzik is. De nem! Tényleg T-Dog ról nem tudunk semmit. Azért Morgan-t mega fiát beletehették volna.

martuf 2012.04.26. 10:48:21

@chuck-d: Igen erre. Ez egy igazi K-európai épület, a retva redőnyeivel, és az belső ablakszárnyakkal. A többi ház viszont teljesen OK, ezért volt fura. Persze gondoltam, hogy a forgatás helyben volt, de érdekes, hogy miért van ott egy ilyen külsejű épület.
És akkor még a bakikhoz, amikor Glenn kimegy a fegyverzsákért, ledobja a kockás ingát a sikátorban, úgy kapják el a latinók. De amikor kifelé mennek a városból ua az az eldobott ing van rajta.
Mindezek ellenére jobban bejön, mint bármelyik George A.Romero, vagy pld a Holtak hajnala remake, ami pedig igen ott van. Ez a sorozat még jobban mutatja a hétköznapi ember gondjait, egy ilyen esemény megtörténtekor. És ősszel újabb 16 rész. Köszi az infót.

chuck-d 2012.04.26. 15:35:57

@martuf: régi ótvar épületek ott is vannak, Hense meg egy atlantai graffitis arc, ő fújta oda fölülre a nevét, a fordított N-től tűnhetett cirill betűsnek, de nem az. ettől még persze tele van bakikkal meg logikai hibákkal is a sorozat, de így sem rossz, és zombisból ez az egy van. a fegyverekkel kapcsolatban például még anno volt is beszélgetés itt a blogon, hogy mit hogyan kellett vagy lehetett volna, mondjuk a nyílpuska nem tudom, hogy csak balfaszság, vagy biztonsági okok miatt van úgy. amúgy jó észrevételeid vannak, ki sem szúrtam a legtöbbjét.

martuf 2012.04.26. 16:43:41

@chuck-d: Így már értem a "cirill" betűket is. A nyílpuskán a vessző elhelyezése, igen az biztonsági okok miatt volt. Valószínű abból nincsen hatástalanított, mint a lőfegyverből. Csak a közeli képeknél lehetne azért élethűbb a dolog. Fegyverek: mindig megy a nyavalygás hogy kevés a lőszer, de a két évad 19 részében nem vettek fel a földről egy katonai fegyvert sem.Ez a filmbeli helyzetüket nézve, életszerűtlen. Mert az autókból kaját, ellátmányt gyűjtik, de a fegyvert ...? A fegyveres blogrészről lemaradtam, el lehetne azt valahol olvasni?
Néztem a 2. évad egyik dvd borítóját, amin a lakóautó tetjén áll a csapat. Ilyen részletre meg nem emlékszem. Pedig ez csak az(2. évad) első két részében lehetett. Passz. De képregény megfilmesítése az kétségtelen telitalálat. Romero Survival of the Dead-je pedig igen gyenge volt, gyengébb még a Diary of the Dead-nél is.

ringsider · http://fussatokbolondok.blog.hu 2012.05.05. 12:43:36

S02e05nel jarok,sokkal jobb mint vartam...

K.Leslee 2012.05.05. 15:10:27

@ringsider: Ha addig tetszett az jó jel, mert az évad második fele sokkal jobb.

Maya-- 2012.08.11. 20:16:21

megneztem, birtam. plane most, hogy Ricktatura lesz(vegre!!)..alig varom a folytatast. Daryl a kedvencem, en vele motoroznek :)
nem akarom orokke leszolni a noket, de..megint nem tudok senkivel sem tartani. pedig akarnek. tenyleg. most az egyszer igen. pl. Andrea-t egy picit kedveltem, de mikor ralott Daryl-re, akkor azt mondtam, hogy az istenbe maradt ennyi idiota picsa ebben a szerialban. remelem az a csuklyas, a ket zombival majd segit, hogy valtoztassak a velemenyemen, mert az biztos, hogy no lesz. legalabbis szerintem.

K.Leslee 2012.08.12. 19:21:34

@Maya--: Andrea egy tucatszor próbált öngyilkos lenni, ami lehúzta kissé a sorozat színvonalát. Én nem adnék fegyvert a kezébe. Szerintem Maggie az egyetlen, aki ér valamit, ráadsásul tök meggyőző a játéka, ami a többiekről nem mondható el(kivéve Daryl). A csuklyás alak (spoiler!!!!!!!!!) NŐ LESZ :-).

Maya-- 2012.08.13. 19:35:30

@K.Leslee: nekem tetszik Andrea, jo, hogy tobbszor is ongyilkos akart lenni, de hat abban a helyzetben, amiben vannak??..meg talan ez lenne a legjobb megoldas. mindenfelekeppen jobban tetszik mint Lorika allando panikolasa. ja..errol jut eszembe, hogy Andrea legalabb beszolt Lorinak, az szuper volt. bar Lorit Daryl jellemezte a legjobban, ugy latszik akik irjak a forgkonyvet figyelembe veszik a nep ellenszenvet Lori irant :)..meg vezetni sem tud a hulye tyuk, de sutyorogni Rick fuleben Shane-rol azt tud. dilis.
meg azert is szeretem Andrea-t, mert vegulis sikerult valasztania maganak egy sajat utat, az ongyilkossag helyett, megtanult zombit loni, sot, o az aki Beth-et is kimozditja az ongyilkossagi vagyaibol. jo a csaj. szerintem. meg az is tetszett, hogy o maskepp latta Shane-t, mint a masok.

Maggie-t nem szeretem, mert most miatta mas lesz Glenn, akit en birtam, hogy akkora vicces idiota. most meg "Glenn haragszik, mert Maggie szereti" telenovellat jatszanak. na ezert en is haragszom :)..mert mar megmondta Glenn, hogy Maggie miatt jobban kell vigyazzon, hogy mit csinal, mert most tobbet akar elni :P

alig varom azt a csuklyast, meg azt is megmondhatnad, hogy Rick-nek nem lesz tobbet kalapja? :)

K.Leslee 2012.08.13. 20:50:47

@Maya--: igaz, hogy sokat fejlődött Andrea karaktere, az öngyilkossági kísérlet teljesen reális, csak mikor 5 részen keresztül beszélnek róla, meg elveszik a fegyverét, meg visszaadják az túl sok. Meg az első részben is ott akart maradni a laborban, aztán mégse maradt ott. Nem akart meghalni, szóval akkor ne erőltessék már ezt a témát.
Az, hogy Shane-t másnak látta, szintén a butaságát támasztja alá.
Maggie és Glenn kapcsolata kurvára fárasztó és Glenn mindig jelentéktelennek tűnő dolgokon rágódik miközben javában zajlik a világvége. Remélem Rick-nek nem lesz kalapja, de erről még nem tudok nyilatkozni :-)

Maya-- 2012.08.14. 16:10:11

@K.Leslee: en az ilyeneket kedvelem, akik sokat fejlodnek :)..mondjuk az igaz, hogy huztak az idot mig valahogy Andrea talpra allt.
de Shane nem volt rossz a korulmenyekhez viszonyitva..szerintem o is egy szuletett tulelo volt. bar nem tudom a szineszt aki jatszotta, de tetszett az alakitas.
es igen, Maggie es Glenn kapcsolata nagyon idegesit. nem szeretem. nem is drukkolok nekik. vesszenek ossze :)
süti beállítások módosítása