Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Kill List - trailer

2011.07.21. 10:06 Wostry Ferenc

"Az utóbbi évek legjobb brit zsánerfilmje", eképp dicsérik Ben Wheatley horrorba hajló krimijét, és az elragadtatás egyelőre egyöntetű. A Kill List állítólag valami rettenetesen jó. Íme a trailer.

22 komment

Címkék: horror krimi filmbemutató thriller

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr63085558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2012.01.17. 21:55:51

@avman: tényleg az, de hogy "az összes angol horror az", enyhe csacskaság.

BadBluue 2012.01.18. 06:42:24

Ilyen szar filmet már nagyon régen láttam. A kritikusok meg agyon dicsérik. Szégyen... :( Sajnálok minden egyes percet, amit rászántam.

ringsider · http://fussatokbolondok.blog.hu 2012.01.18. 09:07:14

Teszár meg Géczi az év filmjei közé valsztotta...:-S most már tényleg megnézem, de félek megint Ferivel fogok egyetérteni...:-P

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2012.01.18. 10:15:21

@ringsider: ezt írtam róla egy angol fórumon:

This is the film that everyone is raving about? The supposedly best british horror film since I don't know when??? When it ended I was sitting there, asking (to be more precise, shouting on the inside): "That's it?" It's sort of like a less focused, less interesting, less atmospheric, less-everything WICKER MAN. When the reveal comes along, I felt absolutely nothing, except for having wasted 90 minutes of my life. Overrated is an understatement.

ringsider · http://fussatokbolondok.blog.hu 2012.01.19. 21:35:07

@Wostry Ferenc: miabüdöskurvaanyjavoltez??? :-D a The Perfume of the Lady in Black jutott róla eszembe, csak ez még zavarosabb és még nagyobb kamu...ezen mit nyálaznak??

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2012.01.19. 21:48:53

@ringsider: ezt nem tõlem kell megkérdezni, szóltam hogy szar. :) Jó öreg parasztvakítás.

norbert hellacopter 2012.01.19. 21:53:46

Én is most fejeztem be, minden percét utáltam.
Más: A Snowtownt láttátok már?

norbert hellacopter 2012.01.20. 14:47:03

@Wostry Ferenc: Nagyon ajánlom, nekem a tavalyi év legkellemetlenebb filmes élménye volt. Sokkal jobban tetszett mint a szerintem erősen közepes The Woman, és jobban gyomron rúgott mint a Red White and Blue.

Maya-- 2012.01.21. 10:46:49

a Snowtown történet igaz, s ezért az ember egy picit másképp nézi..de a film tényleg jó, egy fasza mérnöki munka, és a brutális részek általában az ekránon kívül játszodnak, ezért simán nézhetőbb pl. mint a Woman, meg kurvajó a zene, ja..ezt a filmet egyszerűen muszáj végig nézni :)
a filmnézés előtt mindenki egyen, vagy ha otthon nézi, akkor szereljen elő valami kaját, mert a filmben 5 percenként esznek :)..persze totál költőien..

norbert hellacopter 2012.01.21. 13:57:12

Hát,nekem mondjuk nem volt kedvem bárminemű táplálékot magamhoz vennem a film közben...:)
Az egész film elég nyomasztó, a kilátástalan külvárosi nihil maga alá temet.
Egyébként a film után némi háttérinformáció elolvasása nem árt szerintem.

Maya-- 2012.01.21. 16:56:58

az már biztos, hogy toxikus egy atmoszférája van..de én éhes lettem a film alatt, és ettem is, bár általában éhezni szoktam..viszont az is igaz, hogy most nem a nőkkel foglalatoskodtak, a Woman-nél nem ettem :)

vagy lehet, hogy a gyilkos engem is manipulált, mind az egész környezetét? :)..mert ez a film valahol a manipulációról szól.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.01.21. 17:32:37

megnéztem, hangulata jól eltalált, meg a zenéje is tetszett.

Maya-- 2012.01.21. 18:12:33

@doggfather: melyikről írsz?..mert időközben más filmről beszélgetünk, eltértünk a poszt témájától..tudod te, ahogyan mi szoktuk :))

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.01.22. 12:52:13

@Maya--: kill list, bocsi, nem voltam egyértelmű.

Maya-- 2012.01.22. 17:22:22

@doggfather: óó...az nekem nem jött be. azt hittem te is eltértél és a másikról beszélsz :)
süti beállítások módosítása