Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Kidobozolás: Choken-bako + Revoltech Getter Arc

2011.01.06. 12:36 Geekblog

A Magyar Posta jóvoltából karácsonyi kidobozolás-sorozatunk kezd lassan olyan végtelen lenni, mint az Onedin család (húsz év alattiaknak: az Onedin család a Barátok közt angol változata, barkókkal). Újabb csomag Japánból, van benne kutya is.

35 komment

Címkék: videó akciófigurák kidobozolás

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr562564340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balakin · http://balakin.blog.hu/ 2011.01.06. 13:59:12

megnéznék majd egy videot ha megjött az összes figura, hogy, hogy pózolnak a figurák a jointokkal a polcon :D

Chavez 2011.01.06. 14:34:49

Ácsi! A pillangókés egyáltalán nem férfias! A katana, a machete, a csatabárd, a kétkezes pallos, a láncos buzogány az igen. De a pillangókés csak bűvészkellék, alattomos és sunyi fegyver, és már a neve is buzis. (A filmekben sosem látsz ilyet a főhősnél, csak a thugoknál.)Legközelebb láncfűrésszel dobozolj ki, az menő és férfias. :)

Sharpe · http://www.book-fun-factory.com/farfun/ 2011.01.06. 15:21:12

@Wostry Ferenc:

Kár, pedig azokkal együtt nő igazán a suspense! :)

TheBerzerker 2011.01.06. 15:43:55

@Wostry Ferenc: Nagyon jó gyerek lehettél ha ennyi mindent hozott neked a Jézuska:)

Abba nem mennék bele, hogy vajon miért késett ennyit:)

se 2011.01.06. 16:14:12

WF:
de komolyan, most már tényleg készíthetnél stop motion technikával egy Mega-Mechák vs. Kawaii Kutyu vs. Alien Queen vs. Magyar Posta showdown rövidfilmet. A hangulat fokozása végett zümmöghetnél meg dúdolhatnál alatta, illetve a szinkronhangokat is vihetnéd.

PS: A visszatérő probléma orvoslása végett javaslom az ízület kifejezés serényebb alkalmazását (vö. joint).

Áramvonalas Földműves 2011.01.06. 16:49:24

@Chavez: :D:D

Egyébként ez érdekes, hogy kivesz 1 kéz 1 kartondobozból valamit? Nekem jobban tetszett az első rész, ahol a könyvről volt szó, nem pedig azt kellett nézni, hogy szétvágják a dobozt.

Igaz ott lehetett vna több info is, nem csak annyi, hogy sok a kép és a szöveg. Nade játékfigurák azok kit érdekelnek? Vagy ez már a profilváltás előszele?:)

Edgar 2011.01.06. 17:00:47

@Chavez: azért egy kivételre emlékszem: a Keményfejű című Terence Hill fillm. Ott "Bökős" Mattnek pillangókése van. Igaz, hogy ő amolyan mellék-főhős.

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2011.01.06. 17:07:05

@Áramvonalas Földműves: eddig is voltak akciófigura-kritikáink, és ez az egész azért van, hogy minden geek-cuccot gyűjtő gyűjtőhöz szóljunk. Igen, ez fetisizmus, de van, akinek tetszik - egyetlen ilyen videót több százan néznek meg a jutúb szerint.

Lesznek másfajta videók is, pl. sajtóvetítések alkalmával a kritikusaink megbeszélik vetítés előtt az elvárásaikat, majd vetítés után a reakcióikat. Emellett készül majd írott kritika is a filmről.

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2011.01.06. 17:12:43

@se: ízületet megfontolom, tényleg nem rossz, bár egyelőre az illesztés számomra tökéletesen megfelel. és most hová tettem a jointomat?

mesko 2011.01.06. 17:14:45

..hagyjátok békén!, gonoszak vagytok:)

a kutya Japánból, Hachiko?..nem basszák a fejedhez, ne félj, biztos nagyon édeske lehet..jól tetted, hogy nem bontottad ki, naa még az hiányzott volna ennek a sok pasinak:)), azt hiszem csak én nem szóltam volna meg.

@Chavez: kezdtem félni...

Chavez 2011.01.06. 17:49:21

@Edgar: Meg a prostiknál is szokott lenni. Az az éjszakai pillangókés.

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2011.01.06. 17:54:29

@mesko: már odaadtam neki, enyhén szólva NEM vágta a fejemhez :)

mesko 2011.01.06. 18:22:19

@Wostry Ferenc: tudtam, hogy nem lesz baj:)
@Chavez: te ezt honnan tudod?, jártad már meg velük?

mesko 2011.01.06. 20:50:36

nem arról van szó, hogy nem értem, hanem arról, hogy egyáltalán nem könnyű forgatni a pillangókést, mert én csaj vagyok és próbáltam, viszont ismerek pasit aki perfekt játszik vele, és nem buzi!..ja, és tiltott ez a kés, nemde?
gyilkolgatnak vele hébe-hóba..és mind heterók.. veszélyes fegyver, csak nagy ügyesség kell hozzá, nem valami impozáns nagy, mint egy láncfűrész, de nem nőknek való..
végül is mindegy nekem, jöjjön az a láncfűrész(brr), ha az férfiasabb...:))

Oidipus Prime · http://oidipusprime.blog.hu/ 2011.01.07. 03:03:06

@mesko: Na most a pillangókés szerintem ugyan olyan, mint egy konyhakés ha leakarunk vele szúrni valakit, csak összecsukható. Egyéb értelmét a trükköknek nem látom, kb olyan szintű, mint aki jo-jo val artistáskodik.

Mondjuk a láncfűrészes kidobozolás az akkora epic lenne, hogy instant youtube kedvenc szerintem! :D

mesko 2011.01.07. 05:10:31

@Oidipus Prime: ..én nem tudtam vele szúrni naa, meg artistáskodni sem..ezek szerint még a nőknél is nőbb vagyok(mondjuk ez igaz), csak azért hápogtam, mert nekem tetszett:)), nem azért mert a szamurájnak nem volt némi igaza..

hát az szerintem is kedvenc lenne:D..ne ilyezgessetek annyit naa, sok izé:D

Edgar 2011.01.07. 06:36:27

@Oidipus Prime: böllérkéssel disznót, konyhakéssel ártatlan nőket a zuhanyzóban, pillangókéssel pedig pillangót szúrunk le.

Chavez 2011.01.07. 13:13:16

@Edgar: De ha pillangókéssel pillangót, akkor böllérkéssel böllért szúrunk le, nem?

mesko 2011.01.07. 14:25:33

nagy bolondok vagytok:D, de jött egy ötletem Chaveznek(bocs, reggel nem jakuzát írtam, bár azt akartam..), ja, és úgy írom, hogy Balakin is hallja:- bemutathatnátok majd a képregényben azt az éjjeli pillangókést!, amit persze nő használjon..egye fene, legyen prosti, éjjel az éjjel:))

Chavez 2011.01.07. 15:04:51

@mesko: Hmmm...megfontolásra méltó idea.

Balakin · http://balakin.blog.hu/ 2011.01.07. 16:17:41

nekem is tetszik, de Emtrexx az író.

Edgar 2011.01.07. 16:45:13

@Chavez: igen, de csak miután a konyhakéssel leszúrtuk a konyhát.

Edgar 2011.01.09. 10:41:13

@Wostry Ferenc: Melyikőtök írta a fészbukos "Melyik magyar filmes újságíró vagy" kvízt? Most jött ki, hogy Wostry Ferenc vagyok:)

"Te vagy a geekek geekje, a hongkongi filmek és a giallók legnagyobb hazai szakértője! Saját elmondásod szerint még nem találkoztál magadnál okosabb emberrel. Japánból rendelsz magadnak játékfigurákat horribilis pénzekért. Havonta kinyilatkoztatod, ki a világ legjobb rendezője és mi a világ legjobb filmje. Ezek havonta változnak. Kedvenc filmed A texasi láncfűrészes mészárlás."

mesko 2011.01.09. 14:55:18

@Edgar: ez igaz Wostry-ra?, én nem ismerem...

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2011.01.09. 20:58:09

@mesko: abszolút igaz.

@Edgar: esküszöm nem én voltam. :) De magamnak, miután kitöltöttem, magam jöttem ki! RESULT! Egyébként a facebookos üzenőfalamon vannak vélemények, nézd meg őket (ha nem ismerjük egymást, jelölj be nyugodtan. Másokra is vonatkozik.)

mesko 2011.01.09. 21:38:36

az ami az idézőjelben van?, nem mondod komolyan..

Edgar 2011.01.09. 23:51:40

@mesko: én sem ismerem. ki az?:)

@Wostry Ferenc: oké, bejelöltelek.

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2011.01.10. 07:49:35

@Edgar: egyébként íme egy levél amit most kaptam egy általam rendkívül megbecsült kritikustól, aki közös ismerősöm a kvíz létrehozójával, és (teljesen kéretlenül, teszem hozzá), ezt írja róla: "az unatkozó Teszár Dávid buta kis játéka. Legfőbb vágya, hogy kiműveltnek és céltudatosnak mutatkozzék. Ugyanebből az okból szent megszállottsággal kutatja az olyan filmes témákat, amelyekkel csekély jelentőségük miatt senki más nem foglalkozik. Argentína és Korea szakértője, a Samsung Group leendő vezérigazgatója. Következetes ember: nem látta a
Keresztapa-trilógiát, és nem is áll szándékában megnézni. Kedvenc filmje a Taxi Girls."

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2011.01.11. 11:20:32

jelen pillanatban jutúb szerint ezt az egy videót majdnem kétszázan, az össz kidobozolásokat pedig több mint 1200-an látták. van rá igény.
süti beállítások módosítása