Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

True Grit - előzetes

2010.09.28. 00:48 Wostry Ferenc

Charles Portis leírhatatlanul jó (de azért leírtam) regényének a Coen-testvérek által megrendezett adaptációja karácsonykor kerül majd a mozikba. Az 1969-es változatban egyedül John Wayne volt jó - meg is kapta alakításáért egyetlen Oscarját - ám ahogy elnézem, ebben az új verzióban MINDEN klappolni fog. Jeff Bridges mint Kakas Cogburn? Tökéletes. "Fill your hands, you sonovabitch!"

7 komment

Címkék: western filmbemutató

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr52328448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

scorsesefan 2010.09.28. 07:47:24

Nekem tetszett az eredeti is, nemrég néztem. Jó film az.

A trailer meg pazar.

vilaghalo 2010.09.28. 09:05:16

ez baromi jo lesz.
oscar boritekolva a kepekert.

mesko 2010.09.28. 17:32:30

jól értem? a könyv után lesz a film..és nem remake a '69-es film után:)
mindegyik színészt kedvelem akik játszanak benne, várom ezt a western-t.
tetszett a trailer

Bandroid · http://bandroid.blog.hu 2010.09.28. 19:36:57

Hangulatos.

Hagy kérdezzek egy másmilyet.

A magyar.film.hu-val mi van? Miért lett belőle "filmipari kiértesítő"? Régen jó volt, a designváltás óta meg nem az.

Tud valaki valamit, hogy ez vissza fog-e változni valamikor? És ha nem, hova mentek azok, akik a régit csinálták?

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2010.09.28. 19:42:37

@Bandroid: továbbítottam a kérdést az illetékeseknek

Áramvonalas Földműves 2010.09.28. 20:45:25

@Bandroid: elment a főszerk. én csak ennyi változásról tudok.

Amúgy az előzetes hibátlan.Azért mégnéznék 1 olyat, ahol hallani lehet mindenki hangját. De Matt Damon mit keres ebben? nekem teljesen hiteltelen itt. Az informantban oké, de itt?
süti beállítások módosítása