Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

City Under Siege, "akciós" előzetes

2010.08.03. 13:51 Wostry Ferenc

Korábban már tettünk fel egy trailert, amely Benny Chan nagyköltségvetésű szuperhősmoziját reklámozta - ez az új promó nem valódi előzetes, hanem inkább egyfajta showreel, ami a film akció-kvócienséről hivatott némi benyomást adni. Rengeteg CGI, rengeteg drótozás és még több összetört üveg - enyhén szólva messze van a Moment of Romance-től...

6 komment

Címkék: ázsiai akció fantasy filmbemutató filmelőzetes

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr622195733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

0motig0 2010.08.03. 15:51:27

na a Rozsomák hasonmáson még kicsit dolgoztak volna külsőre(és nem 4kezet dobtak volna rá...) azt mondanám LOL de így csak egy mosoly..(bár szerintem egyszeri megnézésre tökéletes lesz aztán majd kiderül)

Flankerr 2010.08.04. 09:00:19

Hát a rozsomák hasonmásért tényleg kár, de nekem bejövős, szeretem az agyatlan akciót.:)

.YEZy. · http://asianmovies.blog.hu 2010.10.29. 20:58:33

Nagyon vicces film, én remekül szórakoztam rajta, csak nem szabad komolyan venni. :)
süti beállítások módosítása