Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Predators-előzetes - ez már véres!

2010.06.23. 13:35 Wostry Ferenc

Van remény.

26 komment

Címkék: scifi horror filmbemutató

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr112103728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manuva 2010.06.23. 13:41:11

Hátha lesz egy olyan is, ahol a beszéd is hallható.

Nostro · http://www.flickr.com/photos/terraflex/ 2010.06.23. 14:08:19

Biztató ez a trailer, így tényleg van remény.
Ebben azért már lehet valami olyasmit is érezni, hogy a közeg ránehezül a szereplőkre. Az már az elsőben is fél siker volt.

gulliverfoyle 2010.06.23. 14:37:07

Azért jó hogy (legalább) két szereplő halálát ellövik a trailerben...nem mintha nem lenne kábé egyértelmű, hogy kik maradnak a végére, dehát akkor is...

Edgar 2010.06.23. 15:05:20

Hogy vers? Na ja, akár egy Verlaine:

Bőrhajú titokban
háló-trikóban
ül a fákon,
s ont kegyetlen
halált veszetten
és fájón.

Edgar 2010.06.23. 15:06:52

Hülye vagyok, úgy olvastam, hogy "ez már vers". Bocs, lehet törölni az előzőt.

Oidipus Prime · http://oidipusprime.blog.hu/ 2010.06.23. 16:24:51

Nehogy töröljétek Edgar versét, nekem bejön. :D Ez a trailer meg adja nagyon. Moziba lesz ez nézve.

Ratarak 2010.06.23. 19:46:36

Antal Nimród rendezi?kiváncsi leszek..

Chavez 2010.06.23. 20:48:15

A jakuzát leszámítva nekem nagyon tetszik. Nem akar trendi lenni.

A vers király, dehogy töröljük. :D

Edgar 2010.06.23. 23:14:08

Sejtettem, hogy ezt a pályát kellett volna választanom:) Ha elkészítik a film Frédi és Béni verzióját is, remélem engem kérnek fel.

Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2010.06.23. 23:17:30

Ez elég biztatónak tűnik, egyszernézős lesz mindenképp. :)

Edgar 2010.06.24. 00:34:19

@Pikszi:

Beur hayou titocq-bannes
halo-tricos-bannes
uil a facqonne
ch'aunte quediette-lain
haulalt vesette-taine
aiche fayonne

Magócs Dávid · http://geekz.blog.hu 2010.06.24. 01:28:08

@Edgar: Le a kalappal :). Bár engem átejtettél elsőre és majdnem beírtam, hogy ez nem is francia...

Pikszi · http://afeketezongora.blogspot.com/ 2010.06.24. 11:45:59

@Edgar: Ráadásul egy szögedi emigráns franciaságával (ld. quediette-lain és vesette-taine), igazán érzékeny és kivételes munka.:)
De nem versz át, mert az igazi fordítás így hangzik:

Bőrhajú secret
maille-Vest
assis dans les arbres,
s mauvais Ontario
mourir folle
et les espèces.

(Köszönjük, Google Translate, különösen az Ontariót.)

Father Merrin 2010.06.24. 22:44:59

@gulliverfoyle: Nézd meg az eredeti Predator-előzetest: ott is simán lelövik nem is egy karakter halálát:
www.youtube.com/watch?v=w-d8-t3W6Ac

Egyébként hangulatos előzetes, kíváncsi leszek mi marad a végére.

K.Leslee 2010.07.10. 16:18:28

@Father Merrin: Itt egyébként sem az lesz a lényeg, ki hogyan hal meg, mint a Végső Állomásban. Nimród interjúit hallgatva arra jutottam, hogy nagyon is ráérzett arra, hogyan kell maradandót alkotni. Egyáltalán nem az akción lesz a hangsúly, a Predatort alig mutatják majd, ami nekem félsiker, a szereplőkkel pedig könnyű lesz azonosulni- sztem ez a legjobb recept egy ilyen kaliberű filmhez. Már szinte biztos vagyok benne, hogy ez egy nagyon ütős film. ...ma megyek megnézni. Végre!

K.Leslee 2010.07.11. 17:25:46

Megcsinálta!!
Bár a film első fele kissé gépies, klisékkel teli, sőt, a szereplők gyakran túljátszanak, szerintem ez egy remek munka. Már a nyitójelenet és a főcím is tetszett. Ebben a filmben a Predator igazi ellenség, pont az ellenkezője, mint amitől tartottam. A katanás rész pedig nagyon emlékezetes, kivételesen gyönyörű operatőri munkával. A CGI-től is féltem - nem kellet volna. Nimród fokozatosan adagolja a feszültséget, mint a Vacancyben, a befejezés is tetszett. Még mindig ki lehetett volna hozni belőle kicsit többet, de így is tele volt ötlettel. Eredetihez méltó Predator film.
Well Done, Nimród!!!

Edgar 2010.07.11. 23:39:42

@K.Leslee: Én is hamarosan megnézem. Mi a helyzet a rohangáló négylábúakkal? Nem volt kicsit túlzás?

K.Leslee 2010.07.12. 02:31:50

@Edgar: Nekem tetszettek a négylábúak. Predatorból kétféle van benne és mindkettő állati jól van megcsinálva. Hű maradt az eredeti filmhez.
Magyarországon mkor kerül mozikba? Mindenhol más időpontot olvasok. Mindenesetre, remélem tetszeni fog neked is, Én nem bántam meg, hogy beültem rá. Már alig várom a DVD-ripet:-)...

walter white 2010.07.15. 17:41:26

ha jol emlekszem a trailerekbol nem derult ki a helyszin sem, szoval az az elso meglepi.
szerintem kozepes volt, pedig a karakterek kibontasara lett volna ido boven, mivel kb 1 ora utan indul be az akcio.
a hattersztori elegge homalyos marad, az utolso 20 perc okes volt. par nap utan nem is emlekszem sokra az egeszbol :)
az inception-ben bizom, eselyes lehet az ev sci-fije cimre (mondjuk tok mas kategoria, mar csak a koltsegveteset nezve is)

K.Leslee 2010.07.16. 13:29:41

@walter white: persze, nem áttörő film, a karakterek szerintem rendben voltak, elvégre ez nem egy dráma, hanem akciófilm és annak tökéletesen megfelelt. Szeretem a Predatort, na:-) Az Inception-t ma nézem meg. Remélem lesz róla valami szösszenet a blogon.

walter white 2010.07.23. 22:17:46

@K.Leslee: az Inception-t tegnap neztem. 6 csillag - az 5bol :) kivancsi leszek a geekz-es irasra.

walter white 2010.07.24. 14:56:41

@Wostry Ferenc: es tenyleg kint volt mar 19-en, milyen jo szeme van a szerkeszto urnak :)

a trailerek kozben is elfordulok a moziban es beszelgetek, nekem ne spoilerezzen senki :)
ugy nez ki, hogy mar automatikusan ignoralom az olyan irasokat, sot meg sem latom oket, amik olyan upcoming filmekrol szolnak amiket meg nem lattam, de a kelletenel jobban erdekelnek. vagy csak be voltam sörözve.
süti beállítások módosítása