Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Mortal Kombat: Rebirth

2010.06.09. 01:42 Beyonder

Egyelőre nem készül új Mortal Kombat-film, de ha készülne, és Kevin Tancharoen rendezné, akkor kábé így nézne ki. Az alábbi hét perces videót a hírek szerint azért forgatták le, hogy megszondázzák a népet, lenne-e igény egy hasonló stílusban készített filmre. Egy biztos: az első Mortal Kombat-nél csak jobb lehet.

31 komment

Címkék: akció filmbemutató játék adaptáció

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr282067948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chavez 2010.06.09. 02:09:46

A másodiknál meg aztán pláne.

VulcanDeathGrip · http://cornmanfrommars.blog.hu/ 2010.06.09. 02:17:00

A második tényleg totál szar, ezt adom..

Edgar 2010.06.09. 02:56:34

Ez is szar lesz, ha elkészül.
:)

CruelAngel 2010.06.09. 07:30:56

Hát... Igazából nekem az jött le ebből, hogy ez itt most hűde valóságszagú. Ha tényleg így van, és nincs semmi mágia, semmi az eredeti MK mítoszból, akkor azt kell, hogy mondjam dislike. Ez nem azt jelenti, hogy nem érdekelne egy rakás öncsonkító, kicsit stilizált, utcai harcos és szadista fazon deszmeccse. Dehogynem. De akkor könyörgöm ne hívjuk Mortal Kombatnak. MK univerzumok sorsáról, mágiáról, démonokról meg ninja klánokról szól. Nem holmi amerikai nagy város söpredékéről.

Áramvonalas Földműves 2010.06.09. 09:53:34

A bunyó itt sem vmi látványos. De a hangulata kellemes, meg kíváncsi lennék, hogy csinálják meg realisztikusan raiden villámos odabszásait:)

clive. 2010.06.09. 10:16:30

Szerintem a második volt nagyon szar. Az elsővel nekem nem volt különösebb bajom. Szép helyszínek, a szereplők egy része jól eltalált volt, szórakoztató volt.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.06.09. 11:08:52

Az elsőt akkor láttam, mikor éppen nagyon nyomtuk az MK2-őt és nagyon tetszett a film, a második már nagyon gáz lett. Ez a 8 perces film eléggé B kategória, de van hangulata.

Chomy 2010.06.09. 11:29:50

Fail.

Ugyanezt baxták el anno a Street Fighter filmben is.

Nem értem, miért kell egy gyermeteg, de legalább jól működő és hangulatos alapkoncepcióra ráerőszakolni valami izzadtságszagú hülyeséget. A tömegekben ugyanúgy nem hagy mély nyomot (mivel, lássuk be, elég béna), de legalább a rajongóknál is kicsapja a biztosítékot.

Ha eredeti és ötletes lenne, azt mondanám, van értelme az analógiának. De így?

elp 2010.06.09. 12:21:24

Játéktermekben MK1- MK2 MK3 on szocializálódtam.
Az a 2 db Mk film bugyuta, infantilis ostoba csöpögés volt. Akinek az a tini-ugra bugra tetszett a büdös életben nem azonosult a játékok (első 3db) igazi hangulatával.

"MK univerzumok sorsáról, mágiáról, démonokról meg ninja klánokról szól." - hol élsz te...

A játék a kult státuszát a sötét hangulatának, beteg brutalitásának köszönhette, semmi másnak - ennek fényében ez a tökös hét perc nagyságrendel hitelesebb mint az a két édes-mázas csöpögés.

Chomy 2010.06.09. 13:48:10

elp:

a kult státuszát tényleg a beteg brutalitásának köszönheti, a sötét(?) hangulatát viszont a csontvázfejű nindzsának, négykezű szörnynek, a vicsorgó mutánsnak, meg a lélekelszívó varázslónak.

...vagy minek is? Az ütésenként szerteszét sprickoló 6 liter vérnek? A nonszensz egymozdulattal nyúzós/gerinckitépős kivégzéseknek?

Sajnos ez a hét perc egyáltalán nem tökös, hanem vérszegény és fájdalmas. Pont, mint a Doom film a démonok helyett a mutánsokkal.

elp 2010.06.09. 15:09:29

Chomy 2010.06.09. 13:48:10

jössz itt street figther-el meg doom-al. elvből nem néztem meg őket. Egy fillért sem érnek.

fájdalmas meg vérszegény. pontosan mitől is? Van hangulat és érdekesek a karakterek.

clive. 2010.06.09. 17:10:06

Szerintem gyenge elképzelés. Ha nem Mortal Kombatnak hívnák érdekes lenne, de a videobol pont azt hiányolom, amit a játékban szerettem: egzotikus helyszínek, nem ember harcosok, varázslás stb.
Ez kb. inkább mozog a Nolan féle realizáljuk a dolgokat irány és a Dexter és Gyilkos elmék nyomában, mint egyfajta bunyós fantasy.

Nekem igenis egy Mortal filmbe kell a négykezű Goro, az átváltozós mágus, a csontvázfejű Scorpions meg a többi ilyen. ettől volt egyedi és ettől volt Mortal Kombat. Ha most Reptileból torzszülött sorozatgyilkost csinálnak akkor mi marad az alapkarakterből?
Az egy dolog, hogy az első film sokak brutalitás iránti vágyát nem elégítette ki, de ennél messze jobban visszaadta a játék hangulatát:
Goro szerintem szenzációs volt:) Főleg, mert nem CGI volt. A helyszínek nagyon jók voltak és kellően változatosak és még egy két poén is a helyén volt:)

Chomy 2010.06.09. 17:12:09

@elp: valóban, sem az SF, sem a Doom nem ért egy fillért sem. A rajongóknak ért volna, ha egy, az eredeti koncepcióhoz hű feldolgozást kapnak. (Viszont ha tényleg ilyen nagy minőségmegérző ember vagy, ugyan áruld már el, milyen lesz a Sorcerer's Apperentice? Megöl a kíváncsiság.)

Azt már leírtam egyszer, miért fájdalmas és vérszegény - azért, mert az új koncepció semmivel sem jobb, mint az eredeti. A karakterek nem érdekesek, hanem erőltetettek - reptile, mint bőrbeteg kannibál? Baraka, mint piercinges afronindzsa? Adjunk hálát, hogy Motaro nem szerepel benne - végtelenül érdekes karakter lenne egy őrült, aki egy fél lovat varrt a seggére.

Áramvonalas Földműves 2010.06.09. 19:21:34

@Chomy: hogy lehet eredeti koncepciót csinálni ilyen játékokhoz? Az a lényeg,h üssed a másikat, itt nem lehet eredetiséget számon kérni.

Mellesleg 1 jó játék adaptációt nem láttam még. A koncepció úgy ahogy van rossz. A két médium sztem nem jön össze. Max filmből lehet játékot csinálni, de ott már a film hangulata, az ismerős karakterek a lényegesek.

Chomy 2010.06.09. 21:00:34

@Áramvonalas Földműves:
"hogy lehet eredeti koncepciót csinálni ilyen játékokhoz? Az a lényeg,h üssed a másikat, itt nem lehet eredetiséget számon kérni."

Senki sem kért számon a játéktól semmit. Én a filmtől kértem számon, hogy nem követi a játék - amúgy valóban nem túl eredeti - koncepcióját. Indokokat lásd fent. Tényleg ennyire ködösen fogalmazok, vagy te nem olvastad el amit írtam?

Mindegy is, már így is több szó ment ebbe a lecsóba, mint amit megérdemel

(Mindig is SF2-párti voltam ;))

Áramvonalas Földműves 2010.06.09. 21:06:15

@Chomy: elolvastam. 2szer is említed,h eredeti ötlet, meg eredeti koncepció. De mi lehetne az? Oké,h nem a játékon nem kéred számon, de mivel a film a játékon alapul(na), így ehhez sem lehet eredeti koncepciót találni. Nem az a lényege,h koncepció legyen. A filmben ugyanaz lenne, mint a játékban, verik egymást, csak most már nem te irányítod, hanem csak nézed:)

Oidipus Prime · http://oidipusprime.blog.hu/ 2010.06.09. 21:10:56

Ez a szájkarate durvább mint a bunyó a filmben! FINISH HIM !!!

Oidipus Prime · http://oidipusprime.blog.hu/ 2010.06.09. 21:12:37

Amúgy ez a Shang Tsung csak nekem olyan mint Steven Segal? Az mondjuk eléggé beadná! :D:D:D

mrscottpilgrim · http://twitter.com/mrscottpilgrim 2010.06.09. 22:02:20

szerintem a Mortal Kombat nem filmnek valo, vagyis nem igazan lehet az alapanyagbol jo filmet kihozni

Edgar 2010.06.09. 22:23:10

A realizmusra törekvés FINISH HIM-melné ezt a filmet. Mortal Kombatba kell a mágia, mint Bobby a Dallasba. Mágia + brutál bunyók + nyomni bele valami jó zenét, és mindenki elégedett lenne.
Oda kéne adni a projektet Michael J. Bassettnek, vagy valamelyik agyament franciának (Christophe Gans, Pierre Morel, talán még Louis Leterrier sem kúrná el nagyon.)

Chomy 2010.06.09. 23:30:58

@Áramvonalas Földműves: a sztoriról beszélek végig.

A játék koncepciója, hogy jön a gonosz mágus a túlvilágról a szörnyével meg a nindzsáival, és meg kell verni a szupertitkos bajnokságon, vagy oda a világ. Ez a koncepció nem túl eredeti, de mivel ezen alapul a film, ezért nevezhetjük AZ eredetinek.

A film koncepciója, hogy nincs gonosz mágus, se szörny, se nindzsa, csak bőrbeteg meg piercinges meg ki tudja még milyen pszichopaták, akiket meg kell verni a szupertitkos bajnokságon. Ez se nem eredeti, se nem AZ eredeti. (Tudod követni?)

Neked elég, hogy verik egymást furi emberek, én meg annak örülnék, ha Reptile valóban gyíknindzsa lenne, ha már Mortal Kombat a film címe. Ennyi.

terran 2010.06.10. 02:01:28

én amikor ezt a trailer-szerűséget néztem először azt hittem, hogy a rendőrség így értelmezi a természetfölötti dolgokat. De Baraka elbaszta :(

scorsesefan 2010.06.10. 08:59:22

Ratyi. Egyszer azért érdekelne mit hoz ki az egyes karakterekből.

Áramvonalas Földműves 2010.06.10. 21:08:45

@Chomy: eddig is értettem,h van eredeti ötlet, meg az eredeti... De eléggé elbeszélünk egymás mellett.De látom,h azon kívül,h gyíknak nézel nem halad előre a konverzésön. Ha neked az kell,h jöjjön 1 mágus meg a gyíkarc ninja, akkor ott a '95-ös mestermű:)

vilaghalo 2010.06.11. 11:34:07

nekem bejon. foleg, hogy Black Dynamite a foszereplo.

»RyuK« 2010.06.11. 14:53:25

Ez így eléggé Dragon Ball Evolution szint, bár az sokkal látványosabb. Szerintem nem kéne erőltetni, ha csak ilyet tudnak.

jaq 2010.06.11. 23:44:10

dragon ball evolution (rofl), doom, street fighter.. könyörgöm valaki dobja még be a hello kitty-t.

az első mk film azért volt jó, mert gyerekként tetszett, azt toltad gépen/játékteremben. A második már akkor is egy kalap **** volt. Annak külön örülök, hogy Cage-t már itt kinyírják, sose szerettem a fejét.

Ezt így ebben a formában megnézném 1.5-2órában, szerintem teljesen korrekt. Sok lesz a fantasy manapság, kell egy kis "realitás" (lol). személy szerint sokkal jobban megfogott ez a raptile meg scorpion mint AZ eredetiek.

vault_dweller 2010.06.14. 13:24:20

@vilaghalo: és Seven of Nine is ott figyel :)

virtualdog 2010.06.16. 15:32:04

Nekem nagyon tetszik ez a trailer... Van hangulata.

Edgar 2010.06.16. 20:55:33

Az megvan, hogy az első Mortal Kombat filmet ugyanaz a Brad WS Anderson rendezte, aki a Resident Evilt meg a Death Race-t? (És aki egyébként egy városban született a következő trailer rendezőjével, Neil Marshallal.)
süti beállítások módosítása