Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Heartless-előzetes

2010.05.24. 10:11 Wostry Ferenc

Az még csak hagyján, hogy a Michele Soavi és Pupi Avati mellett legtehetségesebb aktív európai rendező, Philip Ridley újra kamera mögé állt (utolsó filmje az 1995-ös, mindenféle értelemben fantasztikus Passion of Darkly Noon volt), de ráadásul a Heartless állítólag "az utolsó 20 év legjobb brit horrorfilmje." Ridleytől ez a legkevesebb.

10 komment

Címkék: horror filmbemutató

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr332026847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tracer · http://kockaklub.blog.hu 2010.05.24. 12:00:32

meglepődtem, hogy ez a film csak most jelent meg. Több fesztivál progrmján is láttam tavaly, de a lényeg hogy most már lehet nézni.

Gico 2010.05.24. 12:08:08

Ez nagyon ígéretesnek néz ki!

Leo Decimus 2010.05.25. 09:32:20

Biztató fejlemény az is, hogy az undeground psy-ambient koronázott királya, a Younger Brother komponálja (és persze játsza fel) hozzá a zenét.
Ld. még: twisted.co.uk
Laikusoknak: ez kb. akkora dobás, mintha a 70-es években a Pink Floydot sikerült volna megnyerni egy filmnek.

Edgar 2010.05.25. 13:26:43

@Leo Decimus: Antonioninak sikerült is:)

Edgar 2010.05.26. 01:15:46

Megnéztem a filmet. Nem úgy horror, mint a legtöbb horrorfilm, hanem úgy mint pl. a Lost Highway. Ebből kifolyólag nem elég egyszer megnézni. Azt kell mondanom, hogy zseniális.

ezerve 2010.05.27. 15:19:39

Egyetértek. Nem egy szokványos, vagy könnyű darab, de fantasztikus volt. Ritkán nevekezek filmet így, de asszem új kedvencre leltem.

Yakuza · http://yakuza-filmes-pagodaja.blog.hu 2010.05.28. 09:40:20

Hát régen borsódzott már a hátam egy új előzetestől. Biztató, hogy ennél végig megvolt az érzés.

@Leo Decimus: Ha a Younger Brother csinálja, akkor minimum profi munka kell hogy legyen.

K.Leslee 2010.05.29. 22:45:51

Én nem teljesen értem ezt a filmet.

memora 2010.07.02. 23:54:30

Én most néztem meg, csak az volt a bajom vele, hogy ez is szépen pakolgatja a kliséket egymásra, no meg a narratívát is láttuk már azért.
Viszont a Papa B a fegyveres és Bella triumvirátus nagyon nagyon ütött!
A shutter Island jutott eszembe róla, ott is kitalálható volt a "vége", de mindkettőben volt egy kis (?!) plusz.
A Darkly noon is jó film. Reflecting skin-t még sajna nem láttam.
süti beállítások módosítása