Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Az út

2010.02.15. 09:31 Wostry Ferenc

Cormac McCarthy posztapokaliptikus sikerkönyvének kritikája itt.

2 komment

Címkék: könyvkritika post apocalypse

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr31759396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

clive. 2010.02.15. 13:53:19

Elolvastam a kritikád meg a regényt is. Nekem tetszett a regény (bár én még csak új McCarthy "rajongó" vagyok úgymond - az hazai Véres Délkörök óta ez a második regény, amit olvasok tőle). Egyébként McCarthyt, mint személyt nem ismerem, de ebből a könyvéből az jön le, hogy elég vallásos lehet. Vagy tévedek?

clive. 2010.02.15. 13:56:57

Főleg abban a részben, amikor a fiú megszólal (spoiler), abban a témában mikor az apja mondja neki, hogy nem neked kell felelősséggel lenned a világ bűneiért/ világért (valahogy így van), mire a fiú rávágja, hogy de igen nekem kell. Már-már Krisztusi párhuzam, még ha csak egy fiú dacos kijelentése is. Meg a végén mikor írja, hogy a fiú imádkozik Istenhez is, de még inkább az apjához, mire a nő, aki gondjaiba vette mondja, hogy végső soron az is Istennel való párbeszéd.
süti beállítások módosítása