Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

A barlang 2 - előzetes

2009.05.28. 16:13 Wostry Ferenc

Neil Marshall Descent (nálunk A barlang) című filmje az új évezred eddigi legjobb horrorja, és mint ilyen, nem kerülhette el, hogy ne készítsenek folytatást neki, amely film, így első blikkre, inkább tűnik re-make-nek. Megtekinthető a "tovább"-ra kattintva.

 

7 komment

Címkék: horror filmbemutató

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr451148162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

travis 2009.05.28. 16:21:59

Kicsit Aliens-érzésem van: Az egyetlen női túlélő visszatér egy csapattal a helyszínre, aztán kezdődik megint a zsigertépés.
Az elsőt nagyon szerettem.

Hatodik 2009.05.28. 18:43:42

Egy esélyt tuti adok neki. Azon már túltettem magam, hogy a főhős mindig van olyan hülye és visszamegy. :)

Az elsőt én is imádtam. Mocskos, brutális és nagyon félelmetes.

Pancs 2009.05.28. 21:02:29

De hogy megy vissza, ha az első rész végén meghalt?
Vagy elnéztem valamit?

szomszédsrác 2009.05.28. 22:01:02

azt nem mutatták h meghalt .. csak nézte a tortát .. attol utána még továbbmehetett :) viszont az elsőt simán végigparáztam ugyh a másodikat is letöltöm :D hiába gyengelelkü romantikusvigjáték függőknek nem való cucc ..

clay 2009.05.29. 03:56:29

A puhapöcsű amerikaiaknak olyan befejezést kanyaríntottak, melyben kijut a csaj, és erre épül a folytatás. Nekem ennek egyébként sajnos eddig erősen The hills have eyes 2 íze van minőségileg...

SBlessed 2009.05.29. 10:57:26

Az amcsiknak lehet, hogy valami megmenekülős verzió készült. (Fujj) Én egy olyat láttam, ahol a konkrét csámcsogást nem mutatták, de egyértelmű volt, hogy kampec az utolsónak is. Persze ki lehet belőle hozni azt is, hogy de mégis kijutott, ugyanakkor ezzel tönkreteszik az első részt. Igaz, most a friss profit számít és nem a régi dicsőség.

Yodz 2009.05.29. 12:15:57

@Steven Blessed: "ezzel tönkreteszik az első részt"

Egyetértek. Kár érte.
Ettől még megnézem mondjuk...
süti beállítások módosítása