Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Vengeance - előzetes

2009.04.11. 10:00 Wostry Ferenc

Az Exiled és a Sparrow után (tényleg, utóbbi miért nem volt Titanicon? Legalább lett volna 1 db jó film... Ja, elfelejtettem: nem unalmas, öncélú szar...) úgy néz ki, Johnnie To újabb mesterművet alkotott. Hallyday arca. Anthony Wong arca. A hangulat. A koreográfia. Meg úgy minden - tökéletes.

14 komment

Címkék: ázsiai akció filmbemutató

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr691058990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kholiq 2009.04.11. 10:33:02

Nem teccik, foleg ezzel a francia fickoval. Valahogy ez az azsiai gengszterzsaner csak addig hiheto, amig azsiaiak a gengszterek. Ahogy belep egy europai, valahogy nem igazan mukodik.

Meg teljesen Taken feelingje van...

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2009.04.11. 10:38:15

Mert bosszút áll a családjáért? Ez kb. 2500 korábbi filmből visszaköszönhetne (ráadásul a Taken nem is erről szól...)

Az meg hogy Hallyday francia... eredetileg Delon lett volna, de lehet hogy szerencse volt hogy lemondta, mert Hallyday arca szenzációs, ráadásul iit úgy néz ki mint Fu Man Chu.

Beyonder 2009.04.11. 10:57:44

A Sparrow-féle megagiccsnél csak jobb lehet...

virtualdog 2009.04.11. 11:25:28

Engem érdekel, az Exiled-et bírtam nagyon.

Chavez 2009.04.11. 11:59:33

Nem néz ki rosszul, bár nekem az egyik ilyen hk-i akciófilm olyan, mint a másik. Ebből az előzetesből viszont csak annyi derül ki, hogy sokat lőnek majd benne.

ringsider · http://fussatokbolondok.blog.hu 2009.04.11. 16:31:18

@Beyonder: ténylegnemá'!
most álljunk már meg egy szóra, van akinek nem világos még mindig, hogy Johnnie To a legnagyobb aktív rendező????

ringsider · http://fussatokbolondok.blog.hu 2009.04.12. 08:55:03

@Beyonder: tudtam hogy eszondod...
btw, az election-öket látaad má'?
azteccene neked is!

Beyonder 2009.04.12. 11:00:41

@ringsider: az elsőt láttam, az tetszett és az Exiled is bejött, az Adásunkat megszakítjuk alatt meg szenvedtem. egyáltalán nem tehetségtelen rendező, de valahogy nekem csak minden második filmje jön be. főleg azt utálom, amikor átmegy style over substance üzemmódba.

ringsider · http://fussatokbolondok.blog.hu 2009.04.12. 21:23:18

@Beyonder: van akinél a style maga a substance...:-P
csak viccelek! én majd minden filmjét láttam nem hittem volna, hogy még meg tud lepni, de az Election-nel sikerült. most már hivatalosan is ővé a világ egyik legjobb gengszterfilmje, plussz a legkövetkezetesebb és legkíméletlenebb elemzés a hatalomról és az arra éhes emberről!
és a második rész pedig erre még rátesz egy lapáttal! :-D

Chavez 2009.04.12. 22:18:20

@ringsider: Még várj az olyan kijelentésekkel, hogy "egyik legjobb gengszterfilm" meg ilyenek! A Sympathy for the underdog után pedig majd nyilatkozz újra! ;)

ringsider · http://fussatokbolondok.blog.hu 2009.04.13. 07:52:44

@Chavez:a te fordításaidnak tartogatom a helyet, azért nem tettem határozottabb kijelentést...:-P
ezeket a filmeket viszont tényleg nézd meg, Johnnie To-ból úgysem vagy túlságosan magtámogatva!:-)

Balfake 2009.04.13. 08:37:29

Gondolatkísérlet: mi van, ha sztem mondjuk a Vengeance az unalmas, öncélú szar? Akkor gondolom szőrös talpú igénytelen proli/művészkedő sznob köcsög vagyok, csak mert nem ugyanarra gerjedek, mint a kritikus. Hurrá.
süti beállítások módosítása