Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

The Descent 2 - előzetes

2009.02.14. 18:27 Beyonder

Vannak filmek, amelyeket nem szabadna folytatni, nem a rajongók érzékenységére tekintettel, hanem mert a történet pont úgy ér véget, ahogy a nagykönyvben meg van írva, a folytatást így csak a finálé újraírásával lehet tető alá hozni (lásd még: Crank 2). No de: a Descent 2 egyik írója James Watkins, akinek a tavalyi év egyik legjobb horrorját, az Eden Lake-et is köszönhetjük, így nincs kizárva, hogy mégiscsak lesz valami izgalmas a dologból. Pontos bemutató dátum még nincs, tréler viszont igen:

8 komment

Címkék: horror filmbemutató

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr80943174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Köbli Norbert (törölt) 2009.02.15. 11:51:20

bolygó neve halál-os mentőakció. lehet, hogy jó lesz.

travis 2009.02.15. 14:45:15

@Köbli Norbert: Nekem is egyből az jutott eszembe.
Most már biztosan trilógia lesz.

2009.02.16. 09:50:37

Minek?
Mondjuk moziban megnézem.
Az első részen vagy kétszer majdnem becsináltam.
És ilyen jó szörnyeket húsz éve nem lehetett moziban látni.
De akkor is hülyeség második részt csinálni.

Oidipus Prime · http://oidipusprime.blog.hu/ 2009.02.16. 21:32:49

MIÉRT NEM VISZNEK FEGYVERT?????
Nem tudom... de ezek sose láttak horrorfilmet? Ez annyira idegesíti pici életösztönnel rendelkező lelkem... 5en meghaltak menjünk lámpákkal és nézzük meg... I say: BAH!

Chavez 2009.02.16. 21:44:33

Mert gondolom eredetileg nem szörnyre vadászni mentek. A közértbe menet én se viszek magammal machetét, zombitámadástól tartva.
Láncfűrészt szoktam.

Oidipus Prime · http://oidipusprime.blog.hu/ 2009.02.17. 06:50:08

Hátúgy félig meddig OFF:
Hát nem tudom nekem ez kicsit olyan mint mikor az Event Horizonban átmennek a 7 éve eltűnt hajóra és nem visznek fegyvert oda se... Ezek az emberek nem látták az Alient????? :O
Szerencsére még sosem kerültem ilyen vagy ehhez hasonló helyzetbe, mint amit egy átlag horrorfilm szereplői megélnek, de én valahogy úgy gondolom magamról, hogy én inkább az üss vissza fajta ember vagyok.
Nyilvánvalóan ha a horrorrendezők is így gondolkodnak minden film maximum egy bosszú vagy akciófilm lenne, de sajnos épp ebből kifolyólag alig van olyan horror aminek a szereplőivel azonosulni tudnék. Mondjuk a feminin, leszbikus női barlangászokkal amúgy sem.(egyik csoporttal sincs bajom de tényleg nem^^...mondjuk a nőkkel pláne nincs)
Szóval csak azt akartam kihozni ebből, hogy bár a filmet még nem is láttam és lehet, hogy abban van értelme a no weapons-nak de ha magamból indulok ki és nekem azt mondják, hogy:
"Kedves barlangi mentő Gergely bácsi, meghalt 5 fiatal hamvas leányzó a közeli elhagyatott likban és az egyetlen túlélő szörnyekről és vérről motyog delíriumos lázálmaiban" -akkor biz én sem lennék rest hanem felkapnék legalább egy bugylibicskát, de inkább energiakardot vagy heavy-boltert.

Igazából konklúzióként szeretem én a horrort, csak nem értem.

aFx 2009.02.17. 10:58:33

attól az apróságtól eltekintve, hogy Sarah elvileg meghalt az első film végén... vagy...

nos, elgondolkoztam:)

a trailer szerint a két kocsi a helyén van (tehát hála égnek nem az amerikai vágás happy endjétől indulunk, mint eredetileg szörnyülködtünk egy sort), megint a kórházból indulunk... és a trailer alapján továbbra se kizárható, hogy álomjelenetet láttunk. főleg, ha juno még él.

kíváncsi leszek.

Yodz 2009.02.20. 09:39:23

Nekem zezel itten rontottak az első film élményén. Most miért éli túl???? Pont az volt a nagyszerű a fináléban, hogy túléli, de mégsem...

És ha már muszáj még egy film, akkor sem lett volna muszáj őt belerakni. Meg minek megy vissza? Hülyék...

Persze, hogy megnézem!!!
süti beállítások módosítása