Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

A szomszéd lány

2008.09.12. 15:05 Wostry Ferenc

Kritikám az év legdurvább könyvéről a Könyvesblogon.

5 komment

Címkék: horror könyvkritika

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr68660402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chavez 2008.09.12. 16:23:39

Én magasról teszek a könyvesblogos háborgásokra (személy szerint nem istenítem egyik odaát említett divatos író urat sem), nekem bizony felkeltette az érdeklődésemet a könyv. A témáról már korábban is olvastam, és régóta készülök a filmet is kipipálni, most legalább meg is teszem. Egyértelmű, hogy sötét és torz a lelkem, és talán nem is vagyok irodalmilag szalonképes, de az erőszak lélektana engem bizony kimondottan érdekel. De ezzel szemben én magam csak az ócska humorommal vagyok képes gyilkolni.

Beyonder 2008.09.12. 16:39:34

Én meg kíváncsi lennék, mitől remekmű ez a könyv, de a kritikából nem derül ki.

virtualdog 2008.09.13. 11:37:49

Most olvasom, kiengedték a gyilkos asszonyt, öregkorában halt meg. Milyen lehet ilyen tettek után emberek közé menni és visszailleszkedni?...

NatashaK · http://biblioteka.freeblog.hu 2008.09.14. 18:09:17

...Ramiz: jó kérdés... A könyv hihetetlenül jó, de ezt már odaát leírtam :)
Tényleg óvatosan kell vele bánni :D

virtualdog 2009.09.11. 12:00:52

Geci durva könyv, főleg a témája miatt (pedig még finomított is a valóságon az író!). Bár szerintem technikailag nem tökéletes, darabos kissé, nehezen alakulnak ki a karakterek. Viszont az egymondatos fejezetek gyalázatosan hatásosak...

De a lényeg az összhatás: A szomszéd lány akkora gyomrost ad, amit filmben is ritkán kap az ember (Spoorlos, Eden Lake, ilyenek). Érdemes elolvasni.

PS. Stephen King meg megint összehozott egy lázítóan szar előszót...
süti beállítások módosítása