Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Bréking nyúz: jön a Diablo 3

2008.06.29. 08:08 Linkovic Csumoszky

Tegnap a Párizsban megtartott Blizzard Entertainment Worldwide Invitational-en rántották le hivatalosan a leplet a készülő Diablo 3-ról: a hack and slash királya visszatér! Amit eddig tudunk: a játékmenet mechanizmusa az előző részekéhez hasonló lesz, nagyobb hangsúlyt fektetve a csapatalapú küldetésekre. A grafika a kor elvárásainak megfelelően átköltözik 3D-be (a már szinte elengedhetetlen Havok fizikai motorral megtámogatva), de marad a döntött izometrikus nézet. Konkrét dátumról és/vagy egy esetleges konzol átiratról egyelőre nincs hír.

A rendezvényen egy közel 20 perces gameplay videót is prezentáltak. (Lapozz.)

 

És a teaser:

32 komment

Címkék: pc játékelőzetes

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr14544168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

attttti 2008.06.29. 10:56:35

Te láttad gameplayt?

FatMo · http://fatmo.blog.hu/ 2008.06.29. 11:23:58

A Diablo soha nem volt RPG. Mindig is hack and slash játék volt. Hál' Istennek és a Blizzardnak!

Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2008.06.29. 11:33:46

Hivatalosan az "action role-playing game" kategóriába van sorolva. De pontosítottam.

_Henrik_ 2008.06.29. 11:38:34

Bevallom férfiasan : BESZARTAM!!!

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.06.29. 11:46:54

Az elsőt végigjátszottam, bár ebben nem vagyok biztos, a másodikat viszont tuti végignyomtam. Ha pár évvel fiatalabb lennék biztos várnám a Diablo 3-at. Jól néz ki egyébként:)

borsalino 2008.06.29. 11:50:02

Nem rossz.Söt!!

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2008.06.29. 12:08:45

most meddig nem fogok megint aludni?

nemethv · http://backtotheukblog.wordpress.com 2008.06.29. 12:09:41

Eros Gyuruk Ura feelingje van a teasernek, de nem rossz :)

Barbrady 2008.06.29. 12:28:15

Oszt ez mikor
gyün?

rio 2008.06.29. 12:28:58

a régi diablósoknak ez véres kard ;)
gyakás (vagy) és győzelem!

das Mann 2008.06.29. 12:39:51

Gyűrűk-Ura - God of War koppintás...

gerhardt 2008.06.29. 12:41:22

Ez a nap híre. Kb két hete kezdtem el elővenni a réhi játékokat, és csak a Diablo 2 nyújt élvezetet. Mikó gyün mááá?

Mr. Furkó 2008.06.29. 12:44:08

első?

Mr. Furkó 2008.06.29. 12:45:46

elég dune2 uténzatra sikerült sztem ez a játék

Dr.Stein (törölt) · http://republicator.blog.hu/ 2008.06.29. 12:49:56

Két hétig szabadságon voltam, miután megvettem (!) az első részt. Csak feleségem hozott időnként vizet a tálkámba.
Szerettem. A mostani képek nem szebbek a méltánytalanul leszólt (Gamestar, Guru - gondolom a JooWood nem fizetett annyit) Sacred-nél. Bocs, ha tévedek, de azt látom, hogy néhány típusellenfél variálódik.
Viszont a trailer méltó a második részhez és a Blizzard hagyományokhoz. Várom és szabadságom is van még. (Bár a Blizzard inkább vár két évet, de nem dobja ki félkészen. Találkozunk 2010-ben. Dupla öröm, hehe)

gyuri 2008.06.29. 12:57:29

Jajj. Mikor már? Baromi jól néz ki (bár szerintem a d2 egyik nagy előnye, hogy egy izmos p2-n is simán elkocog), de azért remélem az egyszemélyes kampány is legalább olyan szintű lesz, mint az elődökben... [Mióta kijött a 2-re az uccsó patch 1,5 hete, azóta csak azt tolom, jó hogy eszembe juttatta :D ]

R.M.E. 2008.06.29. 13:09:31

ez így mondjuk elég egyszerűnek néz ki, remélem kihívás is lesz benne, de végül is, ha jobban belegondolok, nincs mitől félni, hiszen a blizzard még soha nem adott ki rossz játékot a kezei közül :D

gn 2008.06.29. 13:12:01

nincs hivatalos info mikor jön - weniccdán - de több helyen is jövő karácsonyra várják...
idén karácsonyra pedig kapunk Starcraft 2-t!!!

fingerbangs 2008.06.29. 13:26:38

valahogy nem hat meg
uncsinak nez ki...
10 eve meg erdekes volt ez a jatekstilus, de most...
oregszem talan

inkabb cod4 vagy cs:s

Vismajor · http://counter-strike2.hu 2008.06.29. 13:51:20

fingerbangs, a két játék össze sem hasonlítható a Diabloval.
Személy szerint nagyon várom a megjelenését, a gameplay videók nagyon meggyőzőek, irgalmatlan szépek a varázslatok, effektek. Remélem most nem lesznek olyan cuccok amikkel úgy fellehet tápolni egy karit, hogy egyedül elviszi a gémet. (pl Diablo II-ben hammerdin pala cta-> bo eni-> és már viszi is egyedül) Így talán nagyobb hangsúly lesz a csapatjátékon.

ghavin 2008.06.29. 14:07:58

Egyik szemem sír a másik nevet. Nevet, mert a Blizzard minden erejével azon lesz, hogy tökélyre vigye az általuk feltalált akció-rpg műfaját, annak a lehető legtisztább formájában és tudom, hogy sikerülni is fog nekik. Sír, mert ugyan feltalálták az akció-rpg-t annó, de nem a harmadik résszel fogják újra feltalálni a műfajt. Maradnak a bejáratott kliséknél, csak több, szebb, jobb lesz mindegyik előző Dio résznél és azok klónjainál, amitől én személy szerint többre számítottam, számítok (igen, még bizakodok, a következő hónapokra több gameplay-innováció bejelentését is ígérték, amiket még nem akartak megosztani a mostani rendezvényen).

Nyomi 2008.06.29. 14:17:59

Na, ez már megint oda fog baszni rendesen...hiába, a Blizzes srácok elég maximalisták. Engem speciel nem zavar, ha még egy évet kell rá várni, cserébe viszont tökéletes munkát kapunk majd. Addig is karácsonyra itt lesz az SC2, meg az új WoW kiegészítő, tehát addig sem fogunk untkozni ( már ha valaki World of Warcraftozik ), ha a Blizzardon múlik.

das Mann: alapvetően - szinte - minden fantasy RPG stb. Gyűrk Ura mitológia koppintás. A GoW-hoz meg abszolúte semmi köze nincs a Diablonak.

Egyébként meg a Diabloban mindíg is a "single player" mód dominált, szerintem ez most is így lesz. Én legalább is annak idején egy druidával majd egy assasinnal nyomtam le a játékot egyedül. Remélem a Blizzard ezúttal sem tér el ettől a vonaltól és nem csinál egy WoW klónt ebből a nagyszerű játékból.

ghavin 2008.06.29. 14:35:41

Nyomi: őőő, ezek szerint nem nézted a stream-közvetítést. Nem "WoW-klón" lesz (tehát nem MMO és nem havidíjas, szerintem finoman erre próbáltál utalni), de kiemelt szerepe lesz a csapatos, online tartalomnak is(5 fős csapatok), ami ugyan nem eszenciális (offline, single-playerben is ugyanolyan játékélményt akarnak biztosítani), de Blizzard már nagyon régen rájött arra, hogy egy játék szavatosságát a multiplayer igencsak meg tudja hosszabbítani.

Nyomi 2008.06.29. 14:44:16

Ez természetes, de ettől függetlenül a Diablo szerintem pont az a játék, amely direkt 1 játékos üzemmódra volt kitalálva. Ez volt az esszenciája. Játszottam én is on-line-ban vele, de - bár akkoriban ez még kiforratlan volt - közel sem volt olyan érdekes, mint off-line-ban. Bár izlések és pofonok. Én igazándiból attól félek, hogy pl. a játékot csak úgy lehet majd végig tolni, ha csapat után kell majd kajtatni, mint pl. a WoW-ban. De a megjelenés még messze van, úgyhogy a Blizzardot ismerve 1000 dolog fog még addig változni.

AP (törölt) 2008.06.29. 14:53:01

asszem ennek a kedvéért lesz némi gépújítás majdan

Lord_Cica (törölt) 2008.06.29. 15:06:14

Engem a Titan Quest -re emlékeztet, de ha jól látom hajszállal jobb a grafika.
A Diablo 2-t én is szerettem (végig is vittem néhányszor), azzal két problémám volt:
-hatalmas, unalmas pályák
-lehet előre látni, hogy milyen varázslatok lesznek (így elveszik az a misztikum, ami pl. a Diablo 1-ben volt, és technikai jelleget ölt a játék)

Na remélem ezeket most kiküszöbölik.

Vismajor · http://counter-strike2.hu 2008.06.29. 15:06:58

Nyomi, így van, ízlések és pofonok. Én soha nem tudnék single-ben diablozni. Kell a cserebere, a csapatjáték, a barátok.
Véginéztem a 20 perces gameplay videot, hát hurhruhurh nagyon durva jó!:D Az a fal, amit a witch doctor idéz és megkajálja az ellent, azt k****ott jó! Arról nem is beszélve mikor a boss kettéharapja szegény barbárt!:D Meg a fertőzéses cucc is nagyon jó volt, sokkal látványosabb mint a DIIben ismert hagyományos poison! Amúgy voltak ismerős varázslatok, pl amikor a hídon a witch doctor megátkozta a népet, és azok egymsát kezdték el támadni. Ez kétélű lehet, mert egy ilyesféle átka van a necronak DIIben, de akár asassin mind blastjára is hajazhat(én inkább erre voksolok, inkább ez)

AP (törölt) 2008.06.29. 15:09:09

hát akinek egy játékban a barátok kellenek..

Bob 2008.06.29. 15:26:18

a balrog micsinál, eltévedt? :-O

Aldyr 2008.06.29. 16:18:36

Szerintem a D3 csak k*rvasokára fog megjenni, elnézve a Blizzad jelenlegi munkálkodásait: WoW második kiegészítő, Starcraft2, Starcraft Online... Ráadásul a Blizz sosem az elsietett játékbemutatásairól volt híres...:)

Nyomi 2008.06.29. 18:00:54

Miért, lesz Starcraft on-line (MMO)??? Erről a Blizzard is tud?:DD
süti beállítások módosítása