Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Filmkritika: VASEMBER (Iron Man, USA, 2008) ****

2008.05.05. 19:33 Wostry Ferenc

http://magyar.film.hu/object.ac770906-0d69-4213-8934-cc6efaecf2d7.ivy

13 komment

Címkék: scifi akció filmkritika képregény adaptáció 4csillagos

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr7455448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Corwin 2008.05.05. 20:37:48

Majdnem mindennel egyetértek:-) Az egyetlen kivétel: nálam 5 csillagos a film.
Spoilerek nélkül: ritka az ilyen szórakoztató, pörgős, humoros, esetenként szatirikus film.
Külön kiemelném a magyar szinkront: remek lett, egyetlen hibától eltekintve.
Robert Downey Jr - tökéletes.
És végre nem tolták el a filmet a szenvelgő-szuperhős gagyi felé, hanem megmaradt annak, ami a hasonló képregények erőssége: szórakoztatni akar, nem tanítani. És sikerül is neki :-)Ja: Jeff Bridges, mint tarkopasz főgonosz....whoa.
Egyszeri megnézés után esélyes, hogy mégegyszer megtekintem moziban, a DVD vásárlása pedig biztos....:-)

mizrolist 2008.05.05. 21:13:33

Speciel a magyar szinkron a hírek szerint félre lett fordítva...

SPOILER!!!

A magyarul ordító tálibok valahogy lengyelek lettek...

Az utolsó jelenet meg kikerült az sg.hu-ra :)

TheBerzerker 2008.05.05. 23:31:02

Erről én is írtam.

Viszont a magyar szinkron külön dícséretet érdemelt, hogy a S.H.I.E.L.D. nevét meghagyták angolul és nem fordították mondjuk pajzsra. Nekem is nagyon bejött a film, viszont, ami nekem nem jött be az Jeff Bridges. Szerintem nem illett rá a főgenyó szerep. Az utalások meg baszott jók benne. 10 gyűrű hadsereg, Jim Rhodes. Remélhetőleg a folytatás mégjobb lesz. 100 milkós nyitó hétvége erről árulkodik.

vittorio 2008.05.06. 15:20:47

Na ezt örömmel olvastam. Alig várom, hogy lássam. Titokban nagyon drukkoltam, hogy jó legyen. Feri milyen hévvel tud értekezni, ha valami szívének kedves apropó van a láthatáron. Nem vagy te öreg még Ferikém. Gyerekebb vagy, mint gondolnád.
(Bocs a személyeskedésért, természetesen pozitív a hangsúly. Smile.)

TheBerzerker 2008.05.06. 15:34:34

Én is azt éreztem, ezután a cikk után, hogy még nem ragadta el teljesen a sötét oldal, hogy star wars-os hasonlattal éljek:)

Mazs 2008.05.07. 12:49:13

A Corvinban olyan kópiát vetítettek, ahol benne volt a jelenet. Csak mindkét stáblistát ki kellett várni. ;)

dealeR 2008.05.08. 09:12:04

Veszprémben is volt a plusz jelenet, a linkelt oldalhoz is beírtam. Először meg kell várni a rövidke animált stáblistát, utána jön a klasszikus fél órás, majd a legvégén Samuel L. Jackson.

WF 2008.05.08. 09:16:31

Én ezt mind végigvártam, de a MOM PArkos, angol nyelvű kópia végén nincs semmi.

Varga Denes 2008.05.09. 15:38:56

Szövegértési probléma, most akkor elveszik a képregény lényege a filmből, vagy pont felerősödik benne? A kövérbetűs beharangozó utolsó mondatáról van szó, nem kekeckedés, tényleg kiváncsi vagyok, még a reductio ad absurdum jelentésének is utánanéztem! :)

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2008.05.09. 15:42:03

Ööö... a lényeget hozza. Szóval jó. :)

anti és apu 2008.05.20. 12:13:04

én tisztában vagyok vele, hogy ez egy képregény alapján készült, de az "arab terrorista" tematizálás (ja? nem csak arab, hanem magyar-arab?), meg az amerikai közehylek tömkelege ("I want an American cheesburger) miatt nehezen lehetne jó filmenk nevezni. Akciófilmnek jó volt, de a történetet verjük a fejünkből!!!

anti és apu 2008.05.20. 12:14:16

3 csillag már soknak tűnik!

ringsider · http://fussatokbolondok.blog.hu 2008.05.20. 13:36:53

rendbe van a film, főhajtás az ihletettség előtt, habár egy kicsit botorkál az íve és egy kicsit talán túlságosan „ifjúságifilmes" lett...:-)
-háromésfélsajtburger-
süti beállítások módosítása