Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Penny Dreadful trailer

2014.02.15. 10:32 Geekblog

Sam Mendes és John Logan májusban, a Showtime-nál startoló sorozata, a Penny Dreadful, afféle horroros League of Extraordinary Gentlemen-ként nagy irodalmi rémalakokat/rémtörténeteket fésül össze a századforduló ködös Londonjában. Dracula, Frankenstein (és teremtménye), Dorian Gray, médiumok és kalandorok, vér, szex és borzalom - a koncepció és a trailer alapján van az esély rá, hogy  egy nagyszerű horrorszériát kapunk (ránk férne).

7 komment

Címkék: sorozat horror filmbemutató

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr205815306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tadt 2014.02.15. 10:46:41

Jó ez a trailer,remélem nem basszák el. A grimmben is annyi potenciál volt, és egy akkora kalap sz*r lett. :(

Gabris 2014.02.15. 13:19:28

@Tadt: az egy dolog, hogy ez szubjektív, de az akkor is nagyon erős, hogy egy kalap szar a Grimm.Nekem konkrétan egyik kedvenc atkuális sorozatom.

Tadt 2014.02.15. 13:35:32

@Gabris: azért nagyon erős,mert a te egyik kedvenc sorozatod? Szerintem van annyira rossz a grimm,mint a Legend of the seeker.sorry :(

Elmeboy 2014.02.15. 13:53:21

Tényleg ígéretesnek tűnik, még ha pöttyet hatásvadásznak is. Csak Sam Mendes neve ne lenne odabiggyesztve...

Gabris 2014.02.15. 16:57:38

@Tadt: nem azért mert az én kedvencem, hanem úgy általában erős volt, de semmi gond.Én a LOTS-el is elvoltam egyébként, de azért nem említeném egy szinten a kettőt :)

Maya-- 2014.02.16. 19:50:23

@Gabris: nem olyan rossz az a Grimm. bár én is szuperül elvoltam a Lost-al :)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.02.17. 16:58:47

a pilotot megnézem, a többi utána kiderül.
süti beállítások módosítása