Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Man of Steel trailer 2

2012.12.11. 20:28 Rusznyák Csaba

Pár éve még lelkendeztem volna, hogy hű, milyen brutáljó, faszán kinéző, mocskosul ütős, rohadthangulatos trailer. És tényleg az, de ma már óvatosabb vagyok, mert... hány fantasztikus trailert is láttunk Zack Snyder filmjeihez? És azon filmekből melyek is voltak ténylegesen jók (Holtak hajnala után)? Hm? Hm? Ugye...

10 komment

Címkék: akció filmbemutató szuperhős

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr144960495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jocibmx 2012.12.11. 20:37:26

Hát akárki akármit mond, engem rohadtul megvettek :D Jó, igaz én nagy Superman rajongó vagyok (sajnos elég kevesen vagyunk) de ettől függetlenül is jónak tartom ezt a trailert.
Snyder csinált gyengébb filmeket is igaz, de úgy érzem, hogy jól eltalálták azt, hogy milyennek is kellene lennie egy Superman filmnek, szóval nagyon bizakodó vagyok.
Superman rulez!!!!!! :)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.12.11. 20:40:50

@jocibmx: engem is, pedig Supi nem tartozik a kedvenceim közé, de több promót nem nézek a filmig.

Stepler · www.mitlattamma.blog.hu 2012.12.11. 21:03:25

300, Watchmen nekem tetszett, bírom Snyder stílusát, kivéve, ha saját kútfőből dolgozik (ld. Sucker Punch, ami jól nézett ki, csak sztorija nem volt). Szóval ha kap egy forgatókönyvet, akkor nem hiszem, hogy gond lenne, főleg hogy itt Goyer/Nolan keze munkájából kell dolgoznia. Szóval én nem félek (nagyon).

szkristof92 2012.12.11. 21:10:19

Snyder rendezni tud, csak írni nem. Eddig öt filmjéből négy bejött, ez az előzetes pedig kilóra megvett, úgyhogy nem aggódok, sőt izgatottan várom!

xylon 2012.12.11. 23:25:03

nem unjatok mar a szuperhos mozikat?

mizrolist 2012.12.11. 23:30:11

@xylon: soha. Az utóbbi 50 évet tekintve rengeteg remek történet vár ebből a zsánerből megfilmesítésre...

@trailer: érdekes, érdekes. Meglátjuk, mi lesz belőle.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.12.12. 08:50:08

@xylon: nem.

ezt mondjuk egy geekz blogon megkérdezni érdekes. :D

Gavroche11 2012.12.12. 09:10:53

A zenei alafestes miatt szinte vartam, hogy Russell Crowe a trailer egy pontjan kettehasit egy lancairol elszabadult oroszlant, majd belegyalogol a kukoricasba.

Kivancsi lettem a filmre.

Erot s erenyt!

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.12.12. 09:57:29

@Gavroche11: :D:D

ez a kukoricás rész nagyon jó. :D

David Sumner 2012.12.12. 10:31:00

A 300 jó volt. Trailer is, film is. Nem egy remekmű, az tény, de teljesítette, amit ígért. Ez pedig "brutáljó, faszán kinéző, mocskosul ütős, rohadthangulatos". Megtanított arra, hogy sohase mondjam, hogy soha. (Mert ez inkább Nolan, mint Snyder munkájának tűnik.) Kilátásba helyeztem egy esetleges IMAX-premiert is. Tök jó egyébként, hogy a Szopóspuncsot tudatosan kerülöm.
süti beállítások módosítása