Utolsó kommentek

  • doggfather: Ha van a Pengének "előzménye", olyan film ami ihlette akkor ez az. Hogy ezután Joel Schumacher Bat... (2024.07.10. 07:02) Az elveszett fiúk (The Lost Boys)
  • Kerma: Nagyon jó film volt! Kössz a cikket! Üdv, Kerma (2023.06.12. 10:31) Párbaj
  • doggfather: Nagyon európai animációs stílusú és történetű messze nem gyerekmese. Fantasy minimális varázslatta... (2023.02.16. 11:22) Az utolsó egyszarvú
  • doggfather: A zsaruk becsülete, Kiképzés (light), A bűn mélyén. Három film amiből erősen merített ez az alkotá... (2022.04.05. 15:52) Brooklyn mélyén
  • josé73: @travis: Bizony, amikor Hemingway a háború alatt Eisenhower táborában tartózkodott, és üres borosü... (2021.09.16. 15:12) Filmkritika: 1408 (USA, 2007) ***
  • Utolsó 20

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Bosszúállók

2012.04.22. 22:16 Rusznyák Csaba

(Spoilermentes) Amikor úgymond hivatalos (kac-kac) véleményt fogalmazok meg, akkor azért általában igyekszem kicsit visszafogni a bennem lakó geeket, de ez jelen esetben egyrészt akkor sem sikerülne, ha akarnám, másrészt meg fuck it! Nem is akarom. Mert a Bosszúállók pont ennek a kisfickónak szól, aki még mindig nem nőtt fel teljesen, aki a mai napig olvas szuperhősképregényeket, aki imádta az első itthon megjelent Batman-sztorit, bár semmit nem értett belőle, aki legszívesebben savba fojtaná Lucast a Baljós árnyak miatt, aki tudja, mi a különbség az Enterprise pajzsa és deflektormezője között, és aki szerint a Mad Max 2 máig a világ egyik legcoolabb filmje. Ez a kisfickó úgy vigyorogta végig a Bosszúállókat, mint egy gyerek, akit először vittek cirkuszba. És még mindig vigyorog. És még holnap is fog. Joss Whedon filmje egy csodálatosan gyönyörű, nedves geekálom. 

A mozis Marvel-univerzum első etapja (a másodiknak már a stáblisták alatt feldobják a labdát, és indul jövőre a Shane Black-féle Vasember 3-mal) négy év és öt film után kulminálódik a Bosszúállókban, ami látványosan hasznot húz az előzményekből, és rögtön a lovak közé csap. Feltételezi – helyesen – hogy aki erre beül, az úgyis látta a korábbi filmeket, de legalábbis a többségüket, és nem vesződik a karakterek bemutatásával. A pokol az első percekben elszabadul, jön Loki, lesz baj, meg bumm meg tyű, nyakunkon a világvége, üssön-vágjon, ki merre lát.

A jó 140 perces film olyan, mint egy páncélozott, bombákkal megrakott gyorsvonat, amire direkt nem szereltek féket, mondván, úgy lesz csak igazán hatásos a célba érése. Whedon iszonyatos tempót diktál, egyik akció éri a másikat, és már a kisebb csörték is túlszárnyalják egy átlag akciófilm fináléját (mindez elvileg 220 millióba került, de kb. a duplájának néz ki), a hatalmas, végső csatára pedig szavak sincsenek. A zúzások szüneteiben az életnagyságnál nagyobbá varázsolt, kultikus karakterek – akiknek már pusztán együttes látványa is erős izgalmi állapotot okoz… khm, legalábbis… néhányaknál, khm… úgy tudom… – frappáns, szórakoztató dialógusokkal szívatják egymást, és mindannyiuknak jutnak nagy pillanatok, verbálisan éppúgy, mint fizikálisan. A méregdrága CGI-orgia mögött ugyanis ezúttal olyasvalaki áll, aki tud cselekményt és párbeszédeket írni, aki nem nézi hülyének a nézőt, még azt sem, aki csakis és kizárólag egy kis agykikapcsolós csinnadrattára vágyik – és aki maga is geek.

Ilyen lehetett volna a Transformers gusztustalan poénkodás, tinifilmbeütés, pátosz, giccs, naplementék, félórás üresjáratok és infantilizmus nélkül, egy olyan rendezővel, aki tud színészeket vezetni, és akinek ötletei kicsit túlmutatnak a „most ezt az épületet robbantsuk fel” szintjén. Nem mintha a Bosszúállókban lenne dráma, karakterfejlődés vagy mélység – de nem is igényli. Egy más hasonlattal élve: ez a film az a szuperhősmoziknak, ami a Sólyom végveszélyben volt a háborús filmeknek. Meg van fosztva minden sallangjától, és lám, nem is hiányzik neki egyik sem. Vagyis a Bosszúállókat mindenki élvezni fogja, nem csak a geekek: cirkusz rég volt ennyire látványos, elsöprő és magával ragadó. Még ha vannak is bökkenői (és vannak, pl. Stan Lee cameója erőltetett, Bruce Banner csak úgy odamotorozik a többiekhez a semmiből, a káosz kellős közepén), úgy állsz fel utána, hogy teljesen ki vagy merülve, és mégis tele vagy energiával. Joss Whedon megcsinálta a tökéletes popcornmozit. A második részt akarom. Most.

75 komment

Címkék: scifi akció filmkritika képregény adaptáció

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr964467339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jancsa Jani · http://burger.blog.hu 2012.04.22. 23:04:37

ennyi, tökéletes kritika, köszönöm! már meg is van a foglalt jegy csütörtök hajnalra, egyeduli szomorusag, h nem imax, csak sima 3D :)

szkristof92 2012.04.22. 23:23:25

Ott leszek a moziban. Mindenáron.

Balakin · http://balakin.blog.hu/ 2012.04.23. 01:00:58

nem bírtam ki és beleolvastam a kritikába...már így is NAGYON vártam de most már alig bírok magammal :D

Rusznyák Csaba 2012.04.23. 09:05:42

@ringsider: Néhol egész hatásos (főleg ahhoz képest, hogy konvertált), de összességében - most is - tökfelesleges.

szoni_ 2012.04.23. 10:26:23

2d-ben lesz egyáltalán?

Balakin · http://balakin.blog.hu/ 2012.04.23. 11:02:32

@szoni_: van de csak szinkronnal :( Bár talán Lurdyba lehet felirattal is de még nincs kint a műsor.

ghavin 2012.04.23. 11:42:33

Trollkodási szándék nélkül kérdezném, hogy a Whedonra tipikusan jellemző hol szófosósan hadaró, hol B-filmesen teátrális párbeszédek mennyire vannak jelen a filmben?

Rusznyák Csaba 2012.04.23. 11:54:57

@Ghavin: Nem rémlik Whedontól teátrális párbeszéd. Hadaró igen, de itt nem nagyon van, max amikor Downey géppuskaszájúzik.

ghavin 2012.04.23. 12:18:09

@Rusznyák Csaba: "Nem rémlik Whedontól teátrális párbeszéd."

Oké, meglehet, a teátrális nem épp a legjobb jelző. Másképp teszem fel a kérdést. Sok ehhez hasonló jelenet van a filmben a párbeszédek és az alakítás tekintetében?

www.youtube.com/watch?v=d8KOZrQvSv0

szoni_ 2012.04.23. 12:29:12

@Balakin: thx! legalább lehet valamennyire választani...

szoni_ 2012.04.23. 12:42:38

@Ghavin: ezt nem kellett volna:) de ez teátrális volt...no meg kiragadott, mint az őszödi beszéd:)
én inkább vasember szófosásától félek...annyira idegesítően beképzelt egy zseni f...:)

Rusznyák Csaba 2012.04.23. 13:41:34

@Ghavin: Ilyenek akadnak:)
Még hozzáteszem, hogy ebben a filmben van a világ egyik legjobb és legrövidebb harcjelenete - többet nem árulok el:)

NickelADeón 2012.04.23. 15:02:37

@Rusznyák Csaba: Egy Indiana Jones hommage? :)
Amúgy nem mertem az első bekezdésnél tovább olvasni, felcsigázott az is.

Rusznyák Csaba 2012.04.23. 15:32:41

@NickelADeón: Valami olyasmi, de annál... hulkosabb:)

2012.04.23. 16:46:43

Köszönöm, Whedontól pont ezt vártam. Ezek szerint örülni fogok, mint Vincent a koffernak :)

David Sumner 2012.04.23. 18:25:30

Vajon hogy küldik le Thor-t a Földre, egyáltalán, hogy áll össze a csapat, erre kíváncsi vagyok. Tom Hiddleston-ban a zárkás jelenetben megvan az, ami a remek brit színészekben általában. Itt már gonoszabb, és a részletben nagyon remekül játszik. Meg remélem, Whedon elég Firefly-os lesz, mert az egy rohadt vicces, rohadt jó karakteres, rohadt jó hangnem-és műfajkeverős kultsorozat (Igen, mert a Fox elkaszálta, de a rajongói azóta is epekednek érte - a Serenity szerintem sötétebb tónusú). Úgyhogy várjuk: Ang Lee Hulk-ját máig szeretném, ha néhol nem lenne rajzfilmes (ostoba akciók, split screen), amúgy akkora pszichodráma lehetett volna belőle, mint a szemét. Mikor Bana üvölt egyet a végén, az csúcs. Bár ez a Hulk most állítólag humorosabb lesz. A Nortonosat a mai napig nem láttam, és a Vasember 2. kivételével a többi hősfilm mind jó vagy zseniális (bár ez csak a Vasember 1-et illeti).

Maya-- 2012.04.23. 21:58:18

nekem Jarvis kell otthonra, imádom :)..ha benne van, akkor megnézem a filmet.

giskard reventlov 2012.04.24. 08:40:04

"A mozis Marvel-univerzum első etapja (a másodiknak már a stáblisták alatt feldobják a labdát, és indul jövőre a Shane Black-féle Vasember 3-mal)..."

Ezt én úgy értelmezem, hogy még a stáblista közben van plusz jelenet, de akkor a végén most nincs? Vagy ott is van, ahogy mindig szokott lenni?

Is 2012.04.24. 09:00:20

@Rusznyák Csaba: Azt szerintem nem lehet felülmúlni, de ha csak megközelíti, már jó lehet :)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.04.24. 09:13:55

@David Sumner: "A Nortonosat a mai napig nem láttam, és a Vasember 2. kivételével a többi hősfilm mind jó vagy zseniális (bár ez csak a Vasember 1-et illeti)."

ez a mondat most nem világos, akkor mind zseniális, vagy csak a vasember 1 a zseniális???

Rusznyák Csaba 2012.04.24. 09:34:47

@moviemaniac: Igazság szerint nem vártam most ki a legvégét, de kétlem, hogy még bármi lenne ott a stáblista kb felénél mutatott jelenet után. (Amúgy a Hulkban sem volt semmi post credit.)

@David Sumner: ami engem illet, a nortonos az egyetlen Avengers film, ami kifejezetten szar. nem is kell látni:)
ami Thort illeti, így belegondolva csak utalások vannak rá, hogy a Földre érkezést valahogy máshogy oldotta meg, nem rémlik, hogy konkrétan megmagyarázták volna. de abból a rövid dialógusból, ami erről szól, arra következtetek, hogy erre még visszatérnek a Thor 2-ben.

David Sumner 2012.04.24. 10:37:56

@doggfather: Az Amerika Kapitány, a Thor jó filmek. A Vasember 2. közepes, de egy paraszthajszál választja el attól, hogy rossz legyen. (Shane Black-ben most nagyon bízom ám, mert nemcsak ő rendezi a harmadik részt, társíró is, szóval tudna mit villantani és helyre tudná hozni a másodikat.) A Vasember első része ellenben minden ízében tökéletes.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.04.24. 11:38:52

@Rusznyák Csaba: a Hulkban a nortonosban volt stáblista utáni jelent, Tony Stark-kal méghozzá.
de lehet, hogy közbeni volt erre már nem esküdnék meg.

@David Sumner:
jaja, most már értelek.

Rusznyák Csaba 2012.04.24. 11:53:00

@doggfather: Nem, nem a stáblista után volt, és nem is közben, hanem ELŐTTE. A "normál" játékidő legvégén. Ez az egyetlen ilyen, a többi esetében valóban mindig a stáblista után volt a bónusz.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.04.24. 13:08:28

@Rusznyák Csaba: akkor bocsi, régen láttam, rosszul emlékszem.

Kagain 2012.04.24. 18:09:37

Erre az írásra, és a filmre egy szó illik: HELLYEAH!

geomayler 2012.04.24. 21:46:02

Olórin, baszki, ha spoilermentes, akkor a végén miért spoilerezel?

Rusznyák Csaba 2012.04.24. 22:57:27

@geomayler: óbaszki... de legalább azt nem lőttem le, hogy győznek a jók.

yoghürt 2012.04.25. 09:22:40

@Rusznyák Csaba:
Ha jól látom a port.hu-n nincs 2D és eredeti nyelves változat...

Eléggé rühellem a 3d-t és a szinkron is szokott bosszantani.
Tud valaki pro/kontra érvekkel szolgálni??

Rusznyák Csaba 2012.04.25. 09:38:40

@yoghürt: A szinkron egész jó lett, és a 3D-re sincs panaszom (a szokásosat leszámítva, hogy ti. létezik). Döntsd el, melyik bosszant kevésbé:)

chuck-d 2012.04.26. 00:30:33

az a baj ezzel a filmmel, hogy ha még ilyen karakterek létezhetnek is, ez így akkor sem történhet meg. eh.

pc_x 2012.04.26. 15:27:51

@speed: IMAX terem 75%-on volt éjfélkor. Mi is hátraültünk a 7-8. sorba 5-en :)

-dj- 2012.04.26. 15:29:06

www.origo.hu/filmklub/blog/kritika/20120426-kritika-joss-whedon-bosszuallok-the-avengers-cimu-filmjerol.html

Tök jó, hogy most mindenki a képregényekről ír, de akad jó pár tárgyi tévedés benne.

Balakin · http://balakin.blog.hu/ 2012.04.26. 19:56:46

@-dj-: a képregényről szóló részben? például?

Daenerys 2012.04.27. 03:47:19

A szinkron nagyjából elviselhető (bár eleve gyűlölöm a szinkront, hacsak nem régi klasszikus), csak Loki hangját ütném a Mjölnirrel. Hiddlesnek gyönyörű orgánuma van, ez a szinkronszínész katasztrófa. Valaki tépje meg.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.04.27. 14:45:48

megnéztem jó volt.
a filmnek nincs xmen betegsége!!!!
pedig féltem tőle.

Nem értem, hogy minek kellett Kapi ruháján variálni a saját filmjében jobb volt.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SPIOLER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A vége "kicsit" függetlenség napjás lett mondjuk.

szkristof92 2012.04.27. 15:59:51

Már félórája, hogy vége lett de még most is a fülemen keresztül spriccel kifelé az adrenalin, és tombol bennem a "ezt most rögtön újra kéne nézni!" érzés. Tökéletes popcornmozi, ahol nem is igazán a sztori összetettsége a lényeg, hanem az ahogy majd két és fél órán keresztül fenn tartja a figyelmet, soha nem ül le és a lehető legmagasabb szórakoztatást nyújtja. A csapat minden tagja kellő időt kap, mindenkihez kötődik emlékezetes momentum, ütnek a poénok, jók a dialógusok is, a színészek meg a köztük lévő kémia is, meg a zene is. A látvány első rangú, az akciók kiválóak különösen az utolsó fél óra, ami lazán felveszi a versenyt James Cameron és Michael Bay legnagyobb zúzdáival. Fantasztikus moziélmény, amit bűn kihagyni!

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.04.27. 17:33:36

@Daenerys: nem világos nekem, hogy miért kapta Sólyomszemt azt a hangot, mint daniel craig, hasonló érdekes arcuk van (érdekes, hogy arc), de így hanggal, meg Renner rá is játsszik szerintem, mikor a SHILED-nél járt simán Bond-os volt.
Miért kell ezt??

David Sumner 2012.04.27. 17:53:50

Jelen pillanatban a laza szuperhősfilmek non plus ultrája. Whedon pontosan azt adta, amit vártam tőle, sőt, még többet is. Bírtam a cameókat is, Jerzy Skolimowski, Stan Lee jó kikacsintás volt, Harry Dean Stanton... Dumák: csillagos ötös, Akció: fergeteges. Amikor pedig Hulk kvázi eszméletlenre veri az egyik kulcsszereplőt, azon szakadtam a röhögéstől. (Ezek után senki nem mondhatja, hogy csak a komor filmeket bírom.)

David Sumner 2012.04.27. 17:59:41

@doggfather: Játsszon csak rá nyugodtan. A kedvenc orgánumom ez a "magányos revolverhős" hang, Stohl meg pokoli jó szinkronszínész (is). Alig várom, hogy ténylegesen-hivatalosan kiderüljön, hogy Craig még öt (azaz összesen nyolc) 007-filmben játszik még, megelőzve a csúcstartó Moore-t, és ha ez tényleg igaz lesz, akkor követelem, hogy az utolsó Craig-filmben a főhős 54 legyen, látnánk, hogyan kezdte Craig Bondja, azt is, hogyan fejezi be, és ha akkor elővenné a westernhős hangot, az gyönyör lenne. Nagyon illett Renner jelleméhez is.

Happy Zoidberg 2012.04.27. 21:32:44

Hi. Akkor velem van a baj.

SPOILERVESZÉLY!

Hát ez valami katasztrófa volt, emberek. Idén eltemethetjük Brad Bird, Andrew Stanton és Joss Whedon művészi, egyéni vénáját is. A mainstream megette őket villásreggelire! Bassz! Nyomjatok már egy üdv-öt, Antal Nimród felé is, útban lefelé. Köszönöm szépen. Üdv!

A történet akkora hatalmas zéró, hogy arra már szavak sincsenek. Van itt nyúlás- a Függetlenség napjából, ja nem! Mert egy az egyben ugyanaz, egy kis Baljós Árnyakkal és Transformers 3-mal megspékelve. + Avengers...!? Te jó ég! Joss! WTF!?

És, ha már ő...
Joss Whedon "keze-nyoma" kimerül néhány viccesebb beszólásban, gegben és egy-két művészibb beállításban, Scarlett irányában, de egyébként a film maga iparosmunka. Ordít róla és bűzölög tőle! Nem ezt vártam tőle. Nagyon nem.

Kész szerencse, hogy láttam az előző részeket, mert egyébként gecimód el-lettem-volna veszve, ugyanis a Film nem veszi a fáradságot, hogy elmagyarázza ki-kicsoda, mi-micsoda, csak történik, ott van. Magyarázat nuku. Karakterfejlődés dettó! Örvendhetnek az igazán gyíkok...

Ja. Karakterek. Mindenki ugyanolyan, mint a saját filmjében, se előre-se hátra, Scarletet kivéve, meg talán RDJ-t, de a többiek! Említésre se méltóak!

És Joss!
Csak azért mert Clark Gregg benne volt az összes felvezető filmben, még nem jelenti azt, hogy Ő egy Book-Wash-szintű elveszíthető, Ú-de drámai, motiválós halált haló karakter lenne. Szart se tudunk róla, jóember! Ő csak egy easter-egg volt eddig! Ja, és járt egy csellistával. Hű. Ettől még Thor is kibukik...? Én is kibuktam. Ja-nem! És, ha már az easter-eggeknél tartunk... Itt lett volna a kitűnő alkalom, Nick Fury kibontására is, de nem. Azt ugye nem kell... Helyette kaptunk egy-két közelebbit Sam szomorú arcáról.

Összegezve - és a pofátlan, arcátlan, jellemző - folytatást előkészítő záró jelenetről már ne is beszéljünk! - Nagyot csalódtam Joss Whedonban.

6,5/10

CruelAngel 2012.05.01. 12:32:37

@Bad-Joe-Ben-Joe Sixshoota':
1. Coulson ügynök és Fury tényleg papírvékony volt, ebben a filmben tényleg először igazán ki lehettek volna fejtve. (Bár én Coulsonnak így is rajongója voltam, és dühös vagyok, h kinyifantották, ráadásul ennyire semmilyen módon.)
2. Nem értem a problémádat azzal, hogy ez a film nem mutat be senkit a "hősök" közül és jellemfejlődésük is elmarad. Illetve végül is értem, valóban ebben a filmben nem történt velük semmi. Ha behoztam volna valakit, aki nem látta volna a korábbi filmeket, akkor az el lett volna veszve. Teljesen. Ez kétségtelen. Ugyanakkor ezt a filmet szerintem egyáltalán nem önállóan kell értékelni. Egy sok részes tévé sorozat szezonzárójában is általában már kevés a karakterfejlődés, inkább csak az epikus lezáráson van a hangsúly.
Ez a film egy fanservice akció orgia volt. Semmi több. Ha ennél többet várt valaki, az rosszul járt. Ha nem, akkor messze szórakoztatóbb volt mint az átlag M. Bay robbanásfest, mivel itt az akciók közé ékelt poénok nem az altesti, hálivud által "tini" humornak titulált kategóriából, hanem a már korábbi filmekben felépített karakterek személyiségjegyeiből építkeztek.
3. Az, hogy a csiaturik (nem tudom h kell leírni) - Függetlenség napjához hasonlóan - egyszerűen kikapcsoltak mikor bezárt a kapu, az valóban gáz volt.

vargatom 2012.05.02. 01:19:19

Stark azért tett egy fél lépést előre ezzel a kissé teátrális önfeláldozással a végén.

Coulsonnál meg mégis milyen mélységekbe lehetett volna belemenni? Látnunk kellett volna egy randit a csellóssal, vagy a lakását, vagy mi? Ez a karakter sztem pont azért működött ilyen jól az eddigi filmekben és itt is, mert egyszerre volt a sablon karikatúrája és a sablon maga. Ha jobban belemásznak, az csak elvett volna belőle...

Fury meg majd úgyis kap saját filmet, Jackson valami kilenc filmre szerződött, és asszem az első Iron Man még benne se volt ebben.

scorsesefan 2012.05.02. 08:04:35

@CruelAngel: "3.Az, hogy a csiaturik (nem tudom h kell leírni) - Függetlenség napjához hasonlóan - egyszerűen kikapcsoltak mikor bezárt a kapu, az valóban gáz volt."

Tudtommal ez azután történt, hogy (SPOILER) a csiaturi anyahajó felrobbant. A kapu csak utána záródott be. (SPOILER OFF)
Vagy rosszul emlékszem?

scorsesefan 2012.05.02. 08:06:16

@vargatom: Fury (ha jól emlékszem) az első Vasember after credit jelenetében jelent meg először.

endberg 2012.05.02. 16:39:43

Jó kis film volt ez! Volt azért benne üresjárat, meg suta párbeszéd, de jó volt a humor arány (nem ment el kínosba vagy infantilisbe), húzós volt az akció (és nem ült le, mint mostanában egy csomó filmnél, ahol a végső akciónak nincs ritmusa, és annyira folyamatosan egy szinten pörög, hogy egyszerűen unalmassá válik).
Ami nem igazán tetszett (de értem, hogy miért volt olyan amilyen) az pl. a Chitauri (nagyon esetlenül csituri a szinkronban) flotta arctalan és béna serege, akik azon kívül, hogy épületeket rombolnak és összevissza repkednek, semmi félelmeteset nem tesznek. (igazán beleférhetett volna, hogy nem csak az ingatlanokkal kegyetlenkednek, hanem mondjuk lelőnek néhány newyorkit is). Hiányzott Loki mellől néhány személyiséggel is rendelkező algonosz (pedig Whedon nagyon jó abban, hogy pompás algonosz karaktereket teremtsen)
A másik bánatom Hawkeye, aki nagyon pozőrre sikeredett.
A rendezői verzió állítólag plusz fél óra tartalmat ad majd, kíváncsian várom.

ringsider · http://fussatokbolondok.blog.hu 2012.05.03. 09:27:07

a közepén volt egy jó félórányi maszatolás, de a vége mindenért kárpótol...ilyen csodás zúzást nem is tudom mikor láttam utoljára moziban!:-)
a 3d-t esküszöm észre se vettem, tök felesleges, de jó hogy a TDKR nem is bajlódik ilyennel...

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.05.03. 09:51:40

@endberg: arra a plusz fél órára én is kíváncsi vagyok.

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2012.05.03. 16:36:07

@CruelAngel: "Ha behoztam volna valakit, aki nem látta volna a korábbi filmeket, akkor az el lett volna veszve. Teljesen."

elvittem barátnőmet, aki mindössze a Vasember háromnegyedét, meg talán az Ang Lee-féle Hulkot látta, és tökéletesen szórakozott : ) (jó, egy másfél perces talpalót kapott előtte tőlem :D - mellesleg, én sem láttam többet, de marvelben otthon vagyok : D)

endberg 2012.05.04. 10:11:24

nálunk is elég jól elvolt az asszony, (csak az Ironmaneket látta), utána csak azt kérdezte, mit keresett közöttük Black Widow, mikor neki semmi extra képessége nincs :)
Szerintem pozitív, hogy nem vacakolt Whedon az előzmény bemutatásokkal, nekem már nagyon unalmas, hogy állandóan eredetfilmeket, meg eredetfilm rebootokat csinálnak.

vargatom 2012.05.05. 01:55:11

@endberg: Márpedig volt algonosz, aki Lokival tárgyalt (ugye a fő-fő gonosz csak a stáblista közben kerül elő)

Ráadásul Alexis Denisoff alakította :)

endberg 2012.05.05. 08:08:16

@vargatom:

Wesley volt az evil alien? :D Na én olyan algonoszt vártam volna, aki Loki alá tartozik, és aki nem pusztán gonosz, hanem érdekes figura.

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2012.05.05. 13:38:26

@endberg: algonosz?Ott volt Hawkeye. Egy darabig : )

endberg 2012.05.05. 14:16:10

persze, de az ilyen mindless evil volt, tette a dolgát mint egy robot. Márpedig az arctalan ágyútöltelékek mellé kell néhány személyiséggel rendelkező gonosz is, úgy sokkal szórakoztatóbb. (mennyivel jobb volt pl a birodalom a brit akcentusú tisztjeivel, mint a klónhadsereg)

Rusznyák Csaba 2012.05.06. 21:31:05

Az első hétvége bevétele Amerikában: cirka 200 millió. Ezzel jó 30 millát vert rá az eddigi csúcstartóra (HP7/2). Közben tarol a világ többi részén is. Az a minimum, hogy jóval 1 milliárd fölött lesz az összbevétele.

Maya-- 2012.05.07. 17:14:52

éjjel megnézzük ..kíváncsi lettem nagyon, a barátnőm már hozatott az üzletébe Avengers tányért, poharat, szalvétát ...majdnem mind eladták, tök jók.
na majd holnap megmondom, hogy tetszett, addig is van egy csomag Avengers szalvétám:)

Maya-- 2012.05.08. 21:12:50

ez tényleg egy szuper geekfilm, szuper szereplőkkel, szuper..van benne minden, az elején szuper untam magam, de végre szuperül összeállt a csapat, kapitánynak most is pont olyan szuper jól fésült a haja, pont olyan szuper régimódi a ruhája, végülis egy szuper jó film lett, szuper, hogy láttam, s egy szuper kommentet írtam :)..nehogy valaki belémkössön, mert szuper Maya lettem :)

walter white 2012.06.07. 14:55:43

@Maya--: egy honapot utan is igy erzel? :)

Maya-- 2012.06.07. 17:21:54

@walter white: persze, mmint én továbbra is szuper vagyok :))..amúgy nekem a kedvencem Batman, az ő filmje lesz nekem a legjobb az idén. én már tudom előre(nem érdekel, hogy még nem láttam). ez így lesz! nem semmi az én feminin intuícióm, ugyhogy jobb ha rám hallgatsz :)

walter white 2012.06.07. 21:35:53

@Maya--: tegnap lattam a filmet, nem nehez boritekolni, hogy a batman jobb lesz :) bar nem is igazan lehet osszehasonlitani oket, mas mufaj.

Maya-- 2012.06.07. 21:57:31

@walter white: biztos, hogy jobb lesz :)

walter white 2012.06.08. 17:02:14

@Maya--:
@Bad-Joe-Ben-Joe Sixshoota':

el sem hiszem, hogy a Cabin in the woods utan hogy volt kepes ilyen egyszeruseget osszehozni ez az ember.

mert ebben a filmben tenyleg nem tortent semmi, pedig ido lett volna ra boven, helyette volt masfel ora pankracio.

meg robbanas.

(meg tuz meg lancok - Beavis es Butthead szerint is ez kell egy jo videoklipbe. ja, meg seggek kozelrol, de itt meg az sem volt.)

de most komolyan, ha mar a cikk elso bekezdesben szoba kerult par regimodi hősfilm (Mad Max, Star Wars, de vegyuk ide gyorsan Indiana Jonest is), akkor egy percre gondolkozzunk el azon, hogy:

azok a filmek hogyan tudtak a semmibol (azaz tobb evtizedes kepregenyfolyam nelkul is) olyan kultikus hosoket krealni, akiknek osszehasonlithatlanul elvezetesebb, egesz estes, szines, szelesvasznu szorakozast koszonhetunk?

Maya-- 2012.06.08. 21:44:33

@walter white: igen, így van, csak én azért nem bővítettem a mondandómat, bár szokásom, és élvezem is..mert elgondoltam, hogy azoknak akik ismerik kölyökkorukból már ezeket a hősöket, persze a képregényekre értettem, ez a film valami nagy deszert..tehát ha éltetik, azt jelenti, hogy valahol jó lehet a film, mert hanem akkora csalódás lett volna itt, hogy mi kellett volna őket vigasztaljuk.
hadd örvendezzenek :)..amúgy én sem nézem meg mégegyszer, hanem várom Batmant, s csak merje valaki leszólni :)

nem tudom mit mondjak a régi filmekre, én ha tehetném, visszajárkálnék az időben, hogy ne csak most olvassak dolgokról mint történelem, hanem érezzem azokat az időket, ez nagyon nagy különbség. már nem egyébért, csak mikor régi filmet nézek, úgy próbálom kezelni, mintha én akkor még nem láttam volna a mostaniakat, így élvezem, de ha már az én, mai szememmel nézem, akár néhol már ósdinak is tűnhetnek. szerintem.
vagy azt is vehetjük, hogy már kifórrot a világ, s a mostani kölyökbandának, hiába is hozod a régi kincseket, mert kiröhög. már az én generációmban nem egy elterjedt dolog, amit én csinálok, hogy nézek régi filmet is. sőt, dumálok róla. mmint így, hogy nem a szakmám. a pénz a szakmám, legfeljebb finanszírozni tudok egyet. akár lehetne saját filmem :)..végülis nem egy rossz ötlet. várom a forgatókönyveket :)..veszek rendezőt magamnak, színészeket..cool :)

aztán a forgatókönyv ügyesen az én stílusomra legyen írva, tehát: -semmi rövidítés, tömve humorral, azzal a naivval ami nekem van, persze full inkoherens is lehet :) ja..és a pasi karakterek, nagyon erősen haladják meg a nőit(főleg létszámban :)). ezt az utolsó rém egyszerű kérésem, szigorúan betartandó, ebből nem engedek :)

na, ez a mai szuper ötletem, CSINÁLJUNK EGY FILMET!..egye fene, egyszer élek .:)

na, walter, ha még itt vagy, mert valahogyan kibírtad elolvasni a kommentem, akkor írj tippet sztorira, mert még én is írhatok egy forgkönyvet, hisz most már olvasom azt a 4D-s, íróknak való profiságot.

megnevezhetetlen · http://www.facebook.com/xyzdg1981 2012.06.08. 22:03:01

@walter white:
"meg seggek kozelrol, de itt meg az sem volt"
hmmm, nekem úgy rémlik mintha Özvegy seggét egy párszor láttuk volna (jó, tudom, rajta volt a kevlarnaci, de akkor is)

Maya-- 2012.06.08. 22:19:11

ja, ja..az úgy volt direkt, hogy hol egy segg, hol egy haj, stb.

O86 2012.07.29. 23:15:59

Soha, egy film sem volt rám ekkora hatással. Képes voltam 2 órát utazni, hogy megnézhessem. Ezt megtettem ötször, és még megtenném ezerszer. Alig várom a dvd megjelenését. :) :)
süti beállítások módosítása