Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Trónok harca - előzetes

2010.11.30. 14:40 Wostry Ferenc

George R. R. Martin fantasy-eposzának első könyvéből az HBO minisorozatot készített, jövőre fogják bemutatni. A sorozatot, amely eddig négy darab Biblia-vastagságú kötetet ellett, csak felsőfokú jelzőkkel tudom illetni - én, aki egyébként nem vagyok fantasy-rajongó, fantasztikusan élveztem ezeket az intrikával és vasas vérízzel teli, a szokásos fantasy-baromságoktól mentes kemény regényeket. Az előzetes valamivel kevésbé monumentálisra sikerült, mint vártam...

9 komment

Címkék: fantasy tévéelőzetes

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr462483604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

desmondwallace · http://desmondwallace.wordpress.com/ 2010.11.30. 17:33:39

"Az előzetes valamivel kevésbé monumentálisra sikerült, mint vártam..."

Lesz még ennél hosszabb, jobb és ütősebb is. Messze még a premier.

Fratello (törölt) 2010.11.30. 18:10:33

"...a szokásos fantasy-baromságoktól mentes..."

Noés rögtön a második oldalon betámadó jégzombi-horda??? ;)
(Haverom itt dobta el "Fúj zombis szar!" felkiáltással a könyvet, azóta se tudtam neki megmagyarázni hogy nem ez a lényeg benne...

jon snow 2010.11.30. 19:07:00

zombihordanak azert tulzas lenne mondani azt a nehany other-t, akik a prologusban vannak. vagy ti mar rogton a sword of storms-zal kezdtetek :)

Guild 2010.11.30. 20:57:10

Az a baj, hogy az író TV sorozattal bíbelődik ahelyett, hogy folytatná a könyv sorozatot. Egy két kötetes folytatás első köteténél hagyta abba x éve. :(

Stöki · http://iddqd.blog.hu 2010.11.30. 21:59:28

Azért szerintem a negyedik kötet már nem ért az első három nyomába. Az első három viszont zseniális volt, különösen a harmadik.

superben 2010.12.01. 01:16:03

A trailertől nem dobtam hátast, viszont már tudom mit olvasok a két ünnep közti fetrengés alatt :) Kössz a tippet.

Edgar 2010.12.01. 01:58:33

@superben: Már tudom, kit fogok irigyelni a két ünnep közti lótás-futás alatt.

superben 2010.12.01. 04:01:15

@Edgar: És ha még tudnád, hogy a két ünnep között az nekem dec. 21-től jan 3.-ig tart... :)

superben 2010.12.01. 04:01:25

@Edgar: És ha még tudnád, hogy a két ünnep között az nekem dec. 21-től jan 3.-ig tart... :)
süti beállítások módosítása