Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Resident Evil: Afterlife-előzetes

2010.08.13. 09:59 Wostry Ferenc

Már az első részt sem láttam, ez meg már a hanyadik? Huszadik? Állítólag nem veszítettem túl sokat, bár ahogy hallom, a szériának megvannak a maga rajongói. Ők most tovább élvezkedhetnek Jojóvics kisasszony pózolásában, illetve a látványban, ahogy masszív pisztolyokkal zsonglőrködik.

5 komment

Címkék: horror akció filmbemutató

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr872218494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kaamir 2010.08.13. 13:12:06

Az A Perfect Cirlce-ért nagy piros pont jár, de ettől még nem hinném, h megnézem.

Chavez 2010.08.13. 15:46:05

Pedig az első jó volt, de ez már csak egy ócska videóklip.

Dr. No 2010.08.18. 16:35:33

A vége teljesen átmegy Ultraviolába. Ettől függetlenül én Milica asszonyt szívesen nézegetem, ha pózol.

Dr. No 2010.08.18. 16:37:25

A vége teljesen átmegy Ultraviolába. Ettől függetlenül én bármeddig szívesen elnézegetem Milica asszony pózolását.

dorilan 2010.08.29. 22:59:48

Azért az első rész elég jól meg volt csinálva. De nem értem, miért kell mindent erővel folytatni a sokadik sorozatrészig. A legjobb filmekből soha nem készül második rész, fel se merül.
süti beállítások módosítása