Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Up in the Air + Clash of the Titans előzetesek

2009.11.11. 05:40 Wostry Ferenc

Az Up in the Air több bennfentes kollégám szerint az év legkitűnőbb filmje, és Clooney, ha jó, akkor nagyon jó. Az előzetes alapján nagyon kíváncsi lettem erre a mozira, annak ellenére, hogy a leírhatatlanul szörnyűséges Juno rendezője csinálta. A Clash of the Titans meg olyannak tűnik, amilyen film egy szandáleposz modern remake-je lehet. Agyalágyult, CGI-teli, látványos. Az előzetes dallamosmetál aláfestése ráadás plusz.

Mindkettő a "tovább" után.

6 komment

Címkék: akció fantasy filmbemutató dráma

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr111517102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Flankerr 2009.11.11. 09:30:21

Azért a Thank You For Smoking viszont egy nagyon jó film.. ha már a Juno rendezője ugye.

Pikszi · http://afeketezongora.blogspot.com/ 2009.11.11. 09:57:09

Sam Worthington kivel kokettált, hogy minden 2. blockbusterben (Terminator, Avatar, most meg ez a titányos) ő a főszereplő?

Valamint: Klú-ni! Klú-ni! Klú-ni!

kelta 2009.11.11. 14:40:37

@Pikszi: Nekem is ez jér a fejemben, nem kicsi esélyt kapott, hogy világsztár legyen. Ja, és nekem bejött ez a titános trailer, zene meg atomzsír.

Chavez 2009.11.11. 14:56:49

Ja, ezt a Titános előzetest nekem is eladták ezzel a zenével. Ha egy nő nyekeregne alatta a dögunalmas szimfónikus aláfestésre, akkor hamar bezártam volna. Így viszont érdekel, az eredeti úgyis egy fos volt.

Dr. No 2009.11.12. 12:42:26

Klüni. Ha kérhetném. Az modorosabb.

LorenzoLamas 2009.11.17. 17:45:39

"eredeti úgyis egy fos volt."

Ezt szomorúan olvasom.
Én imádtam az eredetit :)
süti beállítások módosítása