Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

FEAR 2: Project Origin - Demó!

2009.01.22. 14:54 Linkovic Csumoszky

Mától tölthető a ju-on mitológiát felhasználó, plusz a legjobb akciófilmek látványosságára és mozgalmasságára hajazó játék második részének demója. A teljes változat február 13-án jön, minden platformra (PS3, X360 és PC) egyszerre. Próbáljátok ki és osszátok meg velünk az első benyomásokat! Letölthető innen.

7 komment

Címkék: pc horror ps3 xbox360 post apocalypse játékajánló

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr68895628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2009.01.22. 20:36:38

Egyelőre csalódás... a mesterséges intelligencia nem okozott kihívást még a legnehezebb fokozaton sem, holott az első résznek éppen ez volt az erőssége; a grafika alapvetően puritán, de a cut-scene-ek túl vannak effektezve; furcsa fényesség az ellenségek körül, mint ha nylonzacskóba lennének csomagolva; kaotikus pályadizájn továbbra is szűk mozgástérrel; rosszul kigondolt fegyverarzenál; ...és most már valahogy a lassítás sem olyan látványos...

(Megjegyzés: fenntartom magamnak a jogot, hogy a teljes játékról megváltozzon a véleményem.)

virtualdog 2009.01.22. 22:56:57

De legalább szaratós?

Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2009.01.22. 23:42:52

Divatos horrorklisékkel operál (hirtelen képi és hangeffektek)... bár az előző is ezt csinálta, csak ott nagyon eltalálták az arányokat.

Különben ugyanazt érzem, mint a No One Lives Forever 2-nél annó (szintén az ő játékuk): az első egy magasabb szintre emelte az FPS-t, elsősorban játszhatóságával. A másodikban viszont a játszhatóság valamilyen oknál fogva gyengébb lett, baj volt az egyensúllyal, baj volt az AI-vel... visszalépés volt az elsőhöz képest.

pipboy2000 2009.01.23. 10:38:07

Szerintem a grafika tetszetős, rosszabbra számítottam, a cut scenek nagyon hangulatosak, a fegyverekkel kurva nagy feeling ökörködni (shotgun, sniper bullet timeban) s az Elite Power Armor meg beszarás.
Settingsnél a performance beállításoknál ne rakjátok autora me, legalábbis nekem mindent minimumra lőtt be, s közbe 70fpsel megy stabilan.

Ja, egyáltalán nem fosatós....

aFx 2009.01.25. 03:06:12

settingsnél nekem tökjól eltalálta a program az ideálist (bár csak 1024et rakott be, de az ultra stimmelt:)). gépigény nem vészes (q6600@3.0+3870 OC+4G alapján). viszont valamiért beálljtotta a képarányt 16:10re, ami 1280x1024nél idegesítő, bár a sisak miatt fíling. a grafika nekem nagyon tetszik. a fizika továbbra is szuper, most már pár helyen téglákat és buszmegállókat is lehet bontani.

sima fearben nem lehetett oldalra kileskedni? és úgy emlékszem, hogy igen. hiányzik a becsúszás (mindig ezzel másztam be szellőzőkbe) illetve a hátraszaltórúgás, illetve a körbepörgősrúgás.

továbbá hiányzik a jól bevállt fegyverkiegészítő cserélgetés a Crysisből (nekem legalábbis nagyon). a HUD nekem kicsit áttekinthetetlen lett, ez az előző részben sokkal jobb volt. a bal felső sarokba rakott életerő csík baromi rossz ötlet, gyakorlatilag nincs (igen, a sacred2ben is ott van, de ott alapvetően teljesen más az ember fókusza).

HDRt tényleg picit mintha túlzásbavitték volna, de az engine továbbra is top of the line. nézz ki felfele, amikor leesett a busz... végre lehet egyes lövésre is használni a fegyvereket, ez nagyon jó, alap fearből nagyon hiányoltam (hjam, Stalkeren és Crysisen aljasítom magam).

a szellemek kevésbé materializálódnak, szóval nem tudom, hogy én lőttem e őket ki, vagy csak maguktól tűntek el:DDD mind1, shotgun underground leveleken és elhagyott gyárakban továbbra is egyik alapfegyverem fog maradni (fear alapján: kell egy shotgun, egy szögvető, meg egy géppuska/géppisztoly, és nincs mitől félni/tartani). megijedni egyszer sikerült, de a tudat, hogy van elég lőszeg a géppuskámban/shotgunomban eléggé rontja a félelemérzést.

nehézség nem annyira vészes, én kétszer haltam, de nem igazán éreztem rá a játékra eddig:) hardon. remélhetőleg ebben is lesz mazochista fokozat, fear alapján (ott hard sétagalopp volt) itt már tanulok a hibáimból és legnehezebben megyek.

AIről sokat egyenlőre nem tudok nyilatkozni, mivel nem volt olyan pálya/helyzet, ahol nagyon lehetett volna tesztelni az ellenfelek viselkedését. de remélhetőleg minimum a Fear/Crysis szintjén lesz. én egyáltalán nem éreztem unalmasnak az elsőt, de alapvetően taktikai fps játékos vagyok, aki imád irodákban/dzsungelben/urban környezetben soksok fedezék között bújócskázni.

tavalyi év úgyis gyenge volt fps téren (crysis wh jó, de baromi rövid -fél délután-, stalker cs először játszhatatlanul bugos, majd csak simán kiegyensúlyozatlan és félkész -és a vége, az hol marad?-, left4dead annyira azért nem móka és korántsem olyan adrenalinrush -mint volt az AvP soksoksoksok éve, singleben meg értelmetlen pár dolog pl tank célpontválasztási algoritmusa miatt-, far cry2höz meg idő kéne, illetve várom a respawnt javító patchet -és akkor a semmiből a nyakadbanterem egy jeep tele géppuskás fekákkal... legnehezebb fokozaton ez nem baromi idegesítő, és nem egyszer történt meg, hogy három pálmafa között egyszer csak megjelent egy terepjáró-).

Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2009.01.25. 09:33:35

@aFx: A 16:9-es képarányt a neten a vizuális koncepció részeként emlegetik, magyarán kikapcsolhatatlan (már a Condemned-ben is használták, ha jól tudom). De legalább 16:10-es lenne... ha ilyen aljas húzásokkal hajlandók kooperálni a játékfejlesztők abban, hogy a gyártók még több konzolt és/vagy HD TV-t adjanak el, akkor tőlem nyugodtan bekaphatják.

aFx 2009.01.26. 11:20:23

viszont a robotnál meg 4:3mas, szóval TVn...:)

nekem itt van a tv mellettem (még egy ideig), de játszani a 4:3mas monitoron szoktam

a koncepció megérthető, csak az egésszel az a baj, hogy gyalogosan futkározva az fpseknél fontos zónában lévő infok helyén sötétség van. tehát ránézel a hudra a szemed sarkából, de nincs ott semmi... mert a többi játéknál lejjeb/feljebb volt a lényegi info (kivéve FC2 very hard). szóval koncepció szintjén, hogy az ember mégiscsak szélesvászonba lát, érthető a dolog... viszont CRTből meg egyáltalán nincs 16:9es, és a keménymag versenyeken mai napig azt használ.
süti beállítások módosítása