Utolsó kommentek

  • doggfather: Ha van a Pengének "előzménye", olyan film ami ihlette akkor ez az. Hogy ezután Joel Schumacher Bat... (2024.07.10. 07:02) Az elveszett fiúk (The Lost Boys)
  • Kerma: Nagyon jó film volt! Kössz a cikket! Üdv, Kerma (2023.06.12. 10:31) Párbaj
  • doggfather: Nagyon európai animációs stílusú és történetű messze nem gyerekmese. Fantasy minimális varázslatta... (2023.02.16. 11:22) Az utolsó egyszarvú
  • doggfather: A zsaruk becsülete, Kiképzés (light), A bűn mélyén. Három film amiből erősen merített ez az alkotá... (2022.04.05. 15:52) Brooklyn mélyén
  • josé73: @travis: Bizony, amikor Hemingway a háború alatt Eisenhower táborában tartózkodott, és üres borosü... (2021.09.16. 15:12) Filmkritika: 1408 (USA, 2007) ***
  • Utolsó 20

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Z világháború

2013.06.25. 13:42 Rusznyák Csaba

wwz01.jpgNem vagyok hozzászokva egy zombifilmben ahhoz, hogy valahányszor fogsorok csattannak a húson, golyók csapódnak be, és fejszék meg feszítővasak találkoznak élőholt koponyával, a kamera szégyenlőssé válik – ráadásul nem a jelenet dinamikáját megtartva, hanem látványos otrombasággal fordul el, egyenesen kiüvöltve a nézőre, hogy bocs, de ezt már nem mutathatom. Túl azon, hogy kár ezen fennakadni, mert rég tudtuk, hogy vértelen lesz a film, mint ahogy azt is tudtuk, hogy az eredeti könyv epizodikus, dokumentumszerű, okos és drámai apokalipszis-panoptikumára sem számíthatunk, azért mégis azt kell mondanom, hogy igazán feldughatná már magának Hollywood a csillió dolláros megalomániában való gondolkodást, amit minden létező témára ráerőltet, akár illik hozzá, akár nem.

Nekem ez a nyár a besokallásé. Ha lezuhan a Csillagflotta hajója, annak le kell tarolnia egy tucatnyi háztömböt San Franciscóban. Ha Superman az ellenségeivel harcol, legalább fél Metropolisnak össze kell omlania. Ha Brad Pitt bejut egy városba, hogy a globális zombijárvány eredetéről gyűjtsön információkat, 10 percen belül lángolnia, robbannia, pusztulnia kell mindennek. Ha felszáll egy repülőre, annak le kell zuhannia. A forgatókönyv „megérkezés-menekülés” jelenetek videojátékszerű láncolatából áll, Pitt standard állapota a fejveszett rohanás, a „kutatás”, tehát a sztori maga, nagyjából három rövid dialógusra és két nyúlfarknyi akcióközbeni inzertre korlátozódik, amikből a megfelelő pillanatban a mágikus flashbackeknek köszönhetően áll össze a megoldás.

Bízhatsz Hollywoodban, hogy hozza az ötletet, amire senki más nem gondolt (ahol ötlet=egy zsák lóvé). Megmutatni az élőholtapokalipszist nagyban, drágán, grandiózusan, helikopterekkel, hadsereggel, metropoliszromboló káosszal. Ehhez csak fogniuk kellett egy invenciózus könyvet, és addig csiszolgatni hasogatni egy hentesbárddal, amíg minden hülye sallangtól (invenció) megszabadították. Kész van az év ikszedik nyári bombasztikussága, végre George A. Romero kulturális örökségét is sikerült megalomán pénznyelővé formálni. Mi ez, ha nem Hollywood Nagy Diadala? Persze rég tudtuk, hogy a Z világháború nem horror lesz, sőt, a könyv sem elsősorban az volt, de az mégiscsak meglepett, hogy nem is zombifilm. Marc Forster a zsáner kilúgozott, minden izgalmas és érdekes jellemvonásától megfosztott, kivéreztetett blockbusterverzióját készítette el, aminek csak a címét kéne megváltoztatni ahhoz, hogy az élőholtak helyettesíthetők legyen bármilyen egyéb szörny- vagy földönkívüli hordával.

wwz02.jpgA karakterek, élükön a mindent túlélő, és minden, még a legirrelevánsabb babért is egyedüliként learató Pittel (még azt is neki kell észrevennie, hogy egy falon átmászik egy zombi, hiába van körbevéve ezer másik emberrel és száz katonával) élettelenebbek, mint a rohanó, kicsi a rakást játszó hullák, koherens történet hiányában a CGI-katasztrófák közti jelenetek érdektelen, időhúzó átkötések, a finálé meg akkora dinamikai törés után van kontár módon odaragasztva a stáblista elé, hogy azt hittem, egy másik film kezdődött el. (Ja, hogy itt babrált bele a szkriptbe Damon Lindelof? Nincs több kérdésem.) Nyilván ez nem a fátyolos tekintetű tinilányok igényeire van szabva, úgyhogy ilyen szempontból szemét lesz a hasonlat, de ha csak a tematika oldaláról fogjuk meg, akkor a Z világháború majdnem az a zombifilmeknek, ami a Twilight volt a vámpírfilmeknek.

A zsáner annak a zokniagyú, külső „értékekre” nyáladzó fogyasztói kultúrának a sorozatgyártott, centire vágott, kimért termékévé degradálódott, ami ellen 30-40 évvel ezelőtt cinikusan felszólalt. Ez már a vég.

45 komment

Címkék: akció filmkritika

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr915377379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.06.25. 14:12:29

"Z világháború majdnem az a zombifilmeknek, ami a Twilight volt a vámpírfilmeknek. "

Ajjaj, ez nagyon durva. :S

Malachi 2013.06.25. 14:13:34

majd jön valami új.

Fratello (törölt) 2013.06.25. 14:34:29

Hú, akkor vajon milyen lehetett az "eredeti" verziója a filmnek?

kukilopezromero 2013.06.25. 14:36:32

ó baszki, pedig meg akartam nézni

tényleg mi az oka, hogy folyamatosan szar filmeket csinálnak mostanában?

mindenki teljesen elhülyült meg elbutult?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2013.06.25. 15:04:11

@kukilopezromero:

A tinik járnak moziba. Nincs vér, nincs erőszak, nincs bonyolult cselekmény.

Gevin · http://mediaviagra.blog.hu/ 2013.06.25. 15:11:40

Kár, mert bíztam benne, hogy hátha kikerekedik belőle egy nyári meglepetés. Azért továbbra is látni akarom a saját szememmel.

szkristof92 2013.06.25. 15:18:40

" a Z világháború majdnem az a zombifilmeknek, ami a Twilight volt a vámpírfilmeknek"

Valami ilyesmi fogalmazódott meg bennem is a trailer-t látva és örülök, hogy nem kell látom a filmet ennek a tézisnek a megcáfolási esélyesére.

kukilopezromero 2013.06.25. 15:53:40

@zero: engem tini koromban csak a véres, gyilkolós filmek érdekeltek :)

és nem hiszem, hogy velem van a gond

Tiger Woods 2013.06.25. 16:59:21

a trailer alapján úgy nézett ki, mint bármely michael gay-féle transformers film (mondjuk az első kivételével) csak robotok helyett cgi zombikkal teleszarva. úgyhogy a 7végi moziprogram továbbra is acélember.

K.Leslee 2013.06.25. 17:05:20

Ennek a traileren is latszott hogy olyan lesz mint a kritika irja.

Happy Zoidberg 2013.06.25. 17:22:16

Talán, majd a Pacific Rim jó lesz. Remélhetőleg.

Atkakukac1989 2013.06.25. 17:53:11

A film megítélésén túl annyira igazat ír a kedves kritikaíró. Sajnos manapság ez a trend. Mindent könnyen csomagolhatóvá, egyszer fogyaszthatóvá tenni. Mindegy milyen mitológiába, értékrendszerbe, franchise-ba köpünk bele. Megtehetjük, mert van pénzünk. Lassan már az igazi Hollywood is Bollywood lesz. De mivel már Bollywood van, így ez lesz a B-Bollywood. Az alsó katlan legalja.

Az utolsó két mondat nagyon ütős.

OriginalBateman 2013.06.25. 22:21:49

"A zsáner annak az zokniagyú, külső „értékekre” nyáladzó fogyasztói kultúrának a sorozatgyártott, centire vágott, kimért termékévé degradálódott, ami ellen 30-40 évvel ezelőtt cinikusan felszólalt. Ez már a vég."

a fején telibebaszott százasszög ez a pár mondat!

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2013.06.26. 10:37:13

"Z világháború majdnem az a zombifilmeknek, ami a Twilight volt a vámpírfilmeknek. "

Ez azért nagyon kemény. :) De ne aggódjatok sztem pár év és valóra válik a dolog, ésakkor majd visszasírjuk a Warm Bodies -t. :)

A kedvemet nem vette a filmtől a leírás, majd holnap meg is lesem.

David Sumner 2013.06.26. 11:23:52

Ami az utolsó sorokon olvasható, tökéletesen megindokolja, miért vagyok én a néző, miért szarom le 20 emelet magasról, hogy Hollywood ipar: mert baszd meg, ha minden fröccsöntött libák esztétikumát célzó ratyi Hollywoodi recskagépezet, én és mindenki, aki a nézőtéren ül, igenis jó filmre, vagyis minőségre vágyunk (Aki nem, az takaródjon haza!), még szép, hogy Én (Igen, elemi elvárás, hogy egy film jó legyen, úgyhogy ebben egoista vagyok és leszek is.) ki fogok akadni, ha ma Holivad csak nullagyú faszságokat csúzliz a számba. Meg a duma egyesektől (nem innen), hogy nem Tarkovszkijt vár! Bassza meg, ki a faszom vár itt Tarkovszkijt! Azért, mert valami tömegfilm, attól még lehetne élvezetes, és agyas - magához képest.

Tehát kedves gyerekek, erre gondolok én akkor, amikor telibe, keresztbe, átlósan keresztbeszarom azt, hogy mitől élvez el a stúdió meg a forgalmazó, és a filmeket ezzel mentegetők pofájába vágom, hogy "Leszarom az anyagi faszságaidat, jó film kell, megértetted???"

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2013.06.26. 11:33:52

Mellesleg a kritikák szerint nem lett rossz film, csak a könyvtől meg az átlagos belezős zombiktól kell elvonatkoztatni.

2 nap alatt 118 milliót szedett össze, ezzel jól meg is lepve az embereket.

Engem inkább az érdekel, benne, hogy milyen a szélesvásznú világméretű zombiapokalipszis. Azért ilyen nagy méretben eddig nem nagyon mutatták. Most azt láthatjuk amit a zombis filmek 99%-a az első 2 percben intéz el 1-2 rádió és tévéhírrel.

David Sumner 2013.06.26. 11:45:06

Egyébként elég érdekes, hogy az utóbbi 5-6 évben Pitt sokszor rohadt nagyon nőtt színészileg valóban kiváló mozikban (Jesse James, Killing Them Softly, Az élet fája), és akkor most belekerül ebbe a darálóba. De hát éhezett az ember Ándzselinával és kellett neki a suska.

És a Dájhárd öt után megint egy jófajtaság kellett a pesti mozihangárakból... Sebaj, majd a The Missionary (pilotot rendezte: Baltasar Kormákur - nagyon jófej, szereplik: Benjamin Walker, Jesse Plemons, Saskia Rosendahl - ő is aranyos) az HBO-tól talán paradigmát vált.

Case · http://streetartbp.hu/ 2013.06.26. 11:47:30

Azért Hollywood régen is ontotta magából a megalomán szemetet, valamint manapság is ugyanúgy készülnek még jó (és itt is körberajongott) filmek ott, szóval ilyen szempontból sok nem változott, akár az 5-10, akár a 30-40 évvel ezelötti állapotokhoz képest. Meg a nagystúdiós horrorfilmek se arról voltak híresek sose (persze a megfelelö kivételektöl eltekintve), hogy sok közük lett volna ahhoz, amiröl a müfaj elvileg szól.

Hispan07 2013.06.26. 13:43:20

A könyvben mi az okos és mi a drámai? Mert eredetiség egy deka nem volt benne (elszabadul a rejtélyes kór. kormányzati sunnyogás. elterjed. pánik. kapzsiság. önzés. brutális vérengzés. kemény helyzetben kemény döntések. fordul a kocka. zombi darabolás. társadalom, görbe vagy a tükörben. tanulj belőle. !!!). A visszaemlékezős dokumentarista formula minden izgalmat és érzelmi kötődést lehetetlenné tett. Úgyhogy tudom, hogy divat egekbe dicsérni és imádni a finom intelligenciája és metszően pontos társadalomkritikai meglátásai miatt... de komolyan kérdezem: mitől jó könyv?

Fratello (törölt) 2013.06.26. 15:26:41

@Hispan07: Egyszerű: faszán lettek összeválogatva benne az "interjútípusok", és faszán lett az egész megírva.

A "visszaemlékezős dokumentarista formula"-nak köszönhetően pedig nem valami fos ponyva lett belőle (ellenpélda: A Kór) , hanem egy igényesen megírt, minden fejezetben stílust és nézőpontot váltó fasza "zombis interjúnapló".

Hispan07 2013.06.26. 16:07:17

@Fratello: elismerem az erényeit, de nekem ez így még csak a tisztességes megírt, helyenként érdekes, mindazonáltal száraz olvasmány szintje - nem a zseniális, lebilincselő, zsánermegújító alapvetés (minusz japán szán, az nekem emészthetetlen wtf volt.)

vaníliáspudingot a metróvonaljeggyel, de nekem olvasás közben mégis a Végítélet jutott eszembe róla - és nagyon hiányzott az az atmoszféra, ami ott megvolt. (igen, a végítélet befejezése atomgáz, bár én nem tartom ANNYIRA elviselhetetlennek, mint sokan.)

HavasiG 2013.06.26. 16:24:26

@Hispan07:

Szerintem sem egy WTF regény. Egy érdekes elolvasni, kellemes gondolatébresztő a témakörben, ennyi.

Nekem sem egyértelmű, hogy a film miatt lett felkapva a könyv vagy a könyv volt (valahol) akkora siker, hogy filmért kiáltott?

Kagain 2013.06.26. 18:16:31

"A zsáner annak a zokniagyú, külső „értékekre” nyáladzó fogyasztói kultúrának a sorozatgyártott, centire vágott, kimért termékévé degradálódott, ami ellen 30-40 évvel ezelőtt cinikusan felszólalt. Ez már a vég."

Köszönöm szépen, ennél jobban ezt nem is lehetett volna megfogalmazni.

Keresztény szellemiségű luxuskurva 2013.06.26. 20:19:29

Case: ez érdekes, tudsz mutatni mondjuk 5 hollywoodi filmet az elmúlt 1 év terméséből, ami nem sértően agyhalott (haha) hulladék?

Sztem lassan abba is lehetne hagyni, hogy ezeket filmnek hívják, lehetne mondjuk mozgóképipari marketingterméknek, ahogy a tablettás bort pl. szőlőjellegű alkoholos italnak. Nyilván Tarkovszkijt bálványozó sznob vagyok, de nekem már attól forgott a gyomrom, amikor azzal kezdték hirdetni ezt vagy azt a csodát, hogy "a Cápa 8 producerétől", azta, volt neki pénze egy filmre, mekkora művészi fegyvertény!

Persze amíg a sok zombi (hahaha) válogatás nélkül tódul bármire, és az egyetlen fokmérő a befektetők elégedett büfizése, meg hogy hány ezercsillió dollárt hoz már az első tizedmásodpercben a produkció, addig halálmindegy, mit hőbörög pár életidegen elitista, de tapsolni azért hadd ne kelljen hozzá.

Postmode (törölt) · http://postmode.blog.hu 2013.06.26. 23:27:32

Ki mikor lett volna elégedett? Ha a filmnek eleve alkalmatlan könyvet (a) Tarr Béla, (b) Hal Hartley, (c) Uwe Boll vagy (d) Gyöngyösi Bence rendezi?

zsommand 2013.06.26. 23:56:35

@all különösen @Rusznyák Csaba

Rossz lehet úgy élni, hogy egy egyébként remek popkorn mozi sem tud élvezni az ember.

Szoltik 2013.06.27. 00:09:32

@zsommand: Rossz lehet úgy élni, hogy valaki ezt tartja remek popcornmozinak.

Keresztény szellemiségű luxuskurva 2013.06.27. 08:36:39

Hehe, azt hiszem pont a Torinói lóról mondta Király Jenő, hogy "ez egy egészen újfajta zombifilm, ahol a rendező maga a zombi."

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2013.06.27. 08:43:35

Most jut eszembe Tarr Béla- micsoda korszakalkotó filmet rendezett volna ebből. :)

Remélem a második rész már ő kapja. :)

David Sumner 2013.06.27. 11:30:25

@Keresztény szellemiségű luxuskurva: Szerintem Királynak jó oka van arra, hogy ezt mondta és jól át is gondolta, de nem értek egyet vele. Amúgy tényleg zombifilm, de nem ilyen szemszögből.

memora 2013.06.27. 21:32:56

Hollywood lassan a filmvilág McDonald’s-a lesz: Köztudottan szar a hamburgerük, de mégis mindenki azt eszi...

@Hispan07: A Végítéletnél a szó szerint értett "deus ex machina"-ra gondolsz? Én csak a filmet láttam, a könyvet nem olvastam, de ott ez volt a vége, és tényleg atomgáz :)

@Postmode: Tarr Béla és Boll már csináltak zombifilmet, úgyhogy ők kilőve :P
Persze nem a Torinói Lóra gondolok Tarrnál, de ha úgy vesszük, akkor kettőt is, sőt! :)

Hispan07 2013.06.27. 23:29:40

@memora: ugyanaz a vége ha jól tudom - és igen, azt a bizonyos eseményt valahogy nehezen emésztettem meg. egyébként szeretettel ajánlom a könyvet, mert az első 1300 oldal ettől függetlenül kjó és simán aláveri minden téren a filmet természtetesen :)

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2013.06.28. 00:29:16

Bevallom, én letöltöttem a fos kamerás verziót (amúgy sem mentem volna el moziba rá, ez utólag bölcs dolog volt), munka közben rápislantottam a másik monitorra.

Szóval a fél világ le lett gyalulva egy óra alatt a filmben, minden robbant, ömlöttek a zombik az utcán, felfalják a repülőt, lezuhan, stb. stb.

Majd a film grandiózus vége mindezután az,

*SPOILER*

hogy sikerül-e csendben elsettenkedni egy zombi mellett a folyosón egy szuriért.

*SPOILER VÉGE*

WTF??

Ott annyira ordított, hogy belerondított a vágóolló (már ha volt mibe).

batboy 2013.06.28. 11:30:18

30 éve nézek (és látok is) zombifilmeket, ám az az újszerű megközelítés és globális ábrázolás amit itt elém raktak, az egyik legfontosabb filmmé teszi a szubzsáneren belül.

Darkcomet 2013.06.28. 13:47:11

@Atkakukac1989: Bollywoodot ne tessék bántani. :-) Az utóbbi 5-8 évben igen sokat változott arrafelé a filmek minősége minden féle szempontból. Ráadásul egy rakás olyan filmjük volt mostanában, ami mind sztori, mind kreativitás szempontból köröket ver bármelyik hollywoodi őrületre.

xamuraj 2013.06.28. 15:20:43

Persze,mindenki fájlalja,nem véres,meg családbarát,de kérem,egy ,alapvetően piaci célzattal dolgozó valami termelte ki 190+marketing áron millióba,és ezt mondjuk nem a kukába gondolták dobni-főleg a forgatási nehézségekkel együtt,mely biztos drágított a dolgon még-és Romero filmjei nem bevételmágnesek pont témájuk és a rájuk beülő korosztály szerint azéééééé...nagyobb költségvetésű élőholt mozi amúgy is szinte nyente,Snyder filmje pár éve viszonylag jól teljesített mondjuk.
Szóval,tudom,fukarság,pénz meg szemetek odakint...de ,ennek a dolognak azért van egy másik oldala is,amit nagystílűen le lehet szarni,ugyanakkor van benne logika.

Keresztény szellemiségű luxuskurva 2013.06.28. 16:06:40

Batboy:

Ha a műfaj mélységes lélektani vagy társadalomkritikai mondanivalójára célzol (amit te látsz is, gondolom szemben a mamlasz tömegekkel), akkor az mindig elég szájbarágós volt sztem, pl. a plázában körbe-körbe tévelygő hullák a romerói klasszikusban (vegyük észre a szubtilis képet: a fogyasztói társadalom zombit csinál az emberből!), vagy a mosdatlan csürhe a civilizált világ határán itt fent (a szemét első világ le akarja géppuskázni a kedves menekülteket, ahelyett, hogy ingyen etetne és segélyezne mindenkit életfogytig, pfuj, szégyelld magad, első világ).

Xamuraj:

Ha jól tudom, a mai gigaprodukcióknál a költségvetés nagyobb része már a marketingre megy el, szóval ez olyan "költsünk rá jó sokat, hogy kaszálhassunk jó sokat"-körforgás. Hadd ne sajnáljam érte őket, főleg ha a jelentős bukta még a fentihez hasonló hulladékoknál is igen ritka.

Postmode (törölt) · http://postmode.blog.hu 2013.06.28. 16:17:23

@memora: Gyöngyösi B. is bizonyított már, bár ő nem zombikról, hanem zombiknak alkotott.

Mindent összevetve, a műfaj rajongóinak ezt ugyanúgy illik felzabálni - kenyér nélkül - mint bármelyik jobb, rosszabb zombi filmet. Fájó lehet talán, hogy egyre 'népszerűbbek' az élőholt dögök, ezzel sajnos nem lehet mit kezdeni. Talán nem is kell.

xamuraj 2013.06.28. 16:50:39

@Keresztény szellemiségű luxuskurva:

Nem,nem mindig.
Nem sajnálni kell:nem ezt kértem/írtam.Nem hinném,rá lennének amúgy se szorulva.
Egyszerűen csak van abban logika,ahogy döntöttek,miszerint a vér mint árvaházban a szülői értekezlet.

chuck-d 2013.06.28. 17:41:24

@xamuraj: ez nagyjából olyan szervilis hozzáállás, mint mikor a kisgyereknek meg kellene értenie apucit, aki azért veri lilára részegen, mert nagyon nehéz gyerekkora volt neki is. a nézőnek szerintem pont le kell szarnia a stúdió anyagi megfontolásait. van még annyi filmes műfaj, nem hiszem, hogy kötelező lett volna a nagy pénzt a zombi témába ölni, hogy aztán a néző értse meg, hogy azt csak így lehet. nem a Free Willy-ből hiányolja senki a vért.
legközelebb sok pénzből forgassanak pornót dugásjelenet nélkül, mert csak úgy mehet rá el a kiccsalád, és Travis Bickle sem marad Betsy nélkül.

@Keresztény szellemiségű luxuskurva: hát ha ez esetben a 190 millió nagyobb részére gondolsz marketingköltségként, akkor ki kell ábrándítsalak, mert ebben az még nincs benne. az USA marketing ehhez még hozzá nagyjából 90-100 milla közt lehet. bár ez nem változtat a következtetéseden, csak fun fact.

xamuraj 2013.06.28. 19:27:23

@chuck-d:
Szerintem csunyán félreértesz.
Én ugyanis csak annyit mondtam,őket is megértem,ÉS megértem a nézőt is.Innentől meg a példád...DD
Szóval,a magam részéről én is mint néző,a nézők pártján vagyok.Viszont nem írok,nem melózom egy hangot sem,ha abból pénz nem néz ki,nem dolgozom ingyen,Krisztus koporsóját se húzkodták ingyen.
Nincs gond,csak én a büdös életben nem láttam olyan dolgot,ami egyértelmű volna:))

szkristof92 2013.06.28. 20:11:01

Nem hallgattam a józan eszemre és megnéztem. Hát ez valami hihetetlenül jellegtelen, futószalagról legördült darab volt, bármi éle, kiugró erőssége amivel rendelkezhetett volna, azt vagy a nagy költségvetésből származó biztonsági játék vagy a PG-13 heréli ki. Két nap múlva már egy büdös képkockát nem fogok tudni felidézni belőle.

chuck-d 2013.06.29. 08:18:16

@xamuraj: aranyos, ahogy úgy próbálod lesöpörni az érveket, hogy láthatóan nem érted/nem olvastad el, és még logikai összefüggés sincs abban, amit reagálsz, mert attól még, hogy te jól megértesz mindenkit még nem cáfoltál semmit.

a szempontod se nem gyártói, se nem nézői, akkor meg mi? mert a példám pont arról szól, hogy az elszenvedőnek mit nem kell mérlegelnie. léteznek a stúdió érdekei, és még kismillió tényező, ezt mindenki tudja, de nem válaszolsz arra, hogy ezt kinek, miért kellene megértenie és hol a logika a témaválasztásban, ha ezt csak így tudják megcsinálni.
nagyvonalúan átugrod a műfajválasztás szabadságát és abból indulsz ki, hogy nekik zombifilmet kellett a nagy pénzből forgatniuk. és pont logikára hivatkozol, ami már a kiindulóponttól hibádzik.
persze te megérthetsz akárkit, csak ezt ne próbáld logikusnak beállítani, mert nem az. pont a spanyolviasz kommented ad ki egy torzult nézői értékítéletet, annyira releváns a film befogadóként való megítélésében, mintha azt írnád az, hogy az egyik producernek hererákja van, ne bántsuk a szar filmjét, értsük meg miért sikerült így.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.04.28. 08:27:58

megnéztem közben én is, és limonádéval elmegy, de csak azzal. :S
süti beállítások módosítása