Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Level 7 Escape - szabálymagyarázós videó

2012.09.27. 16:46 Wostry Ferenc

Az elsősorban figurás játékokat, pl. a Warmachine-t futtató Privateer Press a napokban piacra dobott egy scifi-horror témájú társasjátékot, a Level 7 Escape-et, amelyről, amint a postás végre megérkezik vele, lesz kritika. Addig pedig legeltessétek szemeiteket ezen a hangulatos, vadiúj, szabálymagyarázós videón, amely bevezet titeket egy földalatti szuperlaborba, ahol mindenféle szörnyek szabadultak el.

14 komment

Címkék: scifi horror videó társasjáték

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr764806716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wice 2012.09.27. 17:33:24

Jaja, erre már hegyezem a cerkát egy ideje, a "félelemszinttől függő képességek" elég izgi mechanizmusnak tűnik, és persze a téma is fasza.

wice 2012.09.27. 18:08:12

Ja, ezekre érdemes még figyelni mostanában (van, ami már megjelent, van, ami majd nemsokára):
- Star Wars: X-Wing Miniatures Game (asszem ennél többet nem is kell mondanom)
- Descent: Journeys in the Dark (second edition) (fél-kooperatív, egy-mindenki-ellen dungeoncrawl; a Descent első kiadása is elég fasza volt, ez egy felfrissített, könnyebben, kevesebb pepecseléssel, és gyorsabban játszható verzió)
- Mice and Mystics (kooperatív, meseszerű kalandjáték, egérré változott emberek küzdenek meg benne csótányokkal, pókokkal, meg a kastély macskájával)
- Android: Netrunner (asszimetrikus cyberpunk gyűjtögetős kártyajáték, hacker a nagyvállalat ellen)
- Legends of Andor (magyarul is megjelent, Andor legendái címmel, családi kalandjáték, érdekessége, hogy a játékosok menet közben tanulják meg a szabályokat)
- Legendary (Marvel Comics kooperatív deckbuilder kártyajáték)

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2012.09.27. 18:40:41

@wice: amit év végéig mindenképp megveszek az a Timber Peak meg a Zombicide - kénytelen leszek magam berendelni őket, mert ugyanúgy, mint a Level 7-nél, a boltoknak gőze nem volt miről beszélek, mikor ezeket megrendeltem volna

wice 2012.09.27. 18:55:23

@Wostry Ferenc: Monnyuk a Timber Peak-nél ha hozzátetted volna, h az új Last Night On Earth kieg, akkor szerintem csak derengett volna nekik vmi. De amúgy sajnos itthon ez van, van kb három szakbolt (már ez is jobb, mint öt éve, amikor szó szerint mindent postán kellett rendelni, lehetőleg nagy tételben, h spóroljunk a szállításon), de ők is csak azt rendelik be, amiről úgy gondolják, h van rá kereslet, ráadásul kisebb kiadókkal alig foglalkoznak. Próbálj meg pl egy Small Box Games játékot beszerezni itthon, abszolút reménytelen. Pedig az Omen meg a Tooth & Nail állítólag ott vannak az utóbbi idők legjobb kártyajátékai között. :(

tutiadöfi 2012.09.28. 09:38:32

figyi már, vanolyan hely Pesten ahova lehet menni játszani ilyeneket? vagy ez csak baráti társaságokhoz jut el?

_Nagy Krisztián_ 2012.09.28. 21:08:48

Én a Smash Up-ot néztem ki magamnak az AEG-től: ez vitán felül az ultimate geek partijáték, amiben végre kiderül, hogy a nindzsák vagy a kalózok erősebbek... vagy az űrlények vagy a zombik vagy a lézerfegyveres dinoszauruszok vagy a robotok vagy a varázslók vagy a tündérek... mindemellett iszonyatosan szépek lettek a kártyák:

www.alderac.com/smashup/2012/06/08/the-day-butte-montana-stood-still/

www.alderac.com/smashup/2012/06/15/send-more-paramedics/

RaveAir · http://www.magyaritasok.hu 2012.09.30. 19:26:58

Ez meg a friss, Tom Vasel féle bemutató: youtu.be/5YXF7x9tHMY

Mivel a fickó rengeteg játékot bevizsgált, és azokat meg is osztotta Youtube csatornáján, ezért talán a véleménye mindenképpen figyelemre méltó lehet.

Wostry: Te mikor próbálod majd ki a játékot? :)

wice 2012.09.30. 22:47:50

@RaveAir: Ezt már akartam linkelni én is, de megelőztél.

Monnyuk azért tegyük hozzá, h az, h ki mennyi játékot tesztelt, semmit nem jelent abból a szempontból, h korrelál-e az ízlése a tiéddel. Én is elég sok játékot kipróbáltam már (persze sajnos közel sem annyit mint Vasel), de ha megkérdezel, h jó-e a Talisman v a DungeonQuest, akkor azt mondom, h hú, legfaszább játékok a világon, az Agricolára meg csak fanyalognék, aztán a BGG összesített listáján mégis az előbbiek jóval lejjebb vannak, mint az utóbbi.

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2012.09.30. 22:52:40

@RaveAir: tisztelem Tom Vaselt, de az ízlésem enyhén szólva nem egyezik az ő matektanáros, analitikus gondolkodásmódjával és ízlésével. Legtöbbször ami neki bejön azt én unom. Ráadásul én imádom a horrort, ő meg nem.

RaveAir · http://www.magyaritasok.hu 2012.10.01. 09:32:21

Közben én is megnéztem mindkét videót. A játék elég érdekesnek tűnik, de azt hiszem, hogy kellene vele egyet vagy kettőt játszani mielőtt a megvétel mellett döntenék.

@wice: Egyetértek azzal, hogy nem feltétlelnül egyezhet az ízlésünk. A videóiban van egy csomó játék, amiért ő lelkesedik, de szerintem én soha az életben nem fogok. Én csak annyit akartam mondani, hogy bizonyára elég tapasztalt a fickó, hogy rávilágíthasson a játékban rejlő szépségekre vagy hibákra. Meg persze beletekinthetünk abba is, hogy ténylegesen mit is kell csinálni, hogyan néznek ki a játék összetevői stb.

Desrix 2012.10.02. 09:41:46

Én nagyon szeretem Tom Vasel videóit, van valami férfiaggyal nehezen szavakba önthető családias hangulata a videóinak, amit másoknál nem tapasztaltam. Elég csak a tegnapi Dice Tower News-t megnézni, tudni fogjátok, miről beszélek.
Emellett természetesen ízlések és pofonok, volt olyan, hogy nagyon lelkesedett egy játékért, amiért én nem, és fordítva, de úgy összességében sztem nem csak informatív, de roppant hangulatos is, amit csinál. Ráadásul nem fogy ki a lelkesedésből, nem néztem utána, hogy miből futja neki, de weboldalt szerkeszt, podcast-eket csinál, videókat forgat, és mellette a sok-sok lányával is törődni... amúgy lefogyott, észrevettétek?

Még Ryan Metzler rúg mellette labdába nálam, ő nagyon korrekten körbejárja a bemutatott játékokat.
süti beállítások módosítása