Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

G.I. Joe: Retaliation trailer

2012.04.24. 11:31 Rusznyák Csaba

Bár az első rész a maga bárgyú módján egész szórakoztató volt, a második enyhén szólva aggályosnak tűnik, mert
1. kit érdekel ez olyan filmek között, mint a Bosszúállók, a Prometheus és a Dark Knight Rises?
2. mi jót várhatunk a Stephen Sommerst váltó Jon M. Chútól, akinek filmográfiáját többek közt Step Up-ok és egy Justin Bieber (úristen, leírtam a nevét a geeklbogon!) doksi gazdagítja?
3. az idei izzadságszagú blockbusteragyhalálon már túl vagyunk (Transformers 4 Csatahajó), minek még egy?
Na jó, legalább vannak benne nindzsák.

29 komment

Címkék: akció filmbemutató

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr384470366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.04.24. 11:40:23

meg willis is van benne, nem csak nindzsák.

és tessék 10 percre a sarokba állni, és elgondolkozni,hogy tehettél ilyet (leírni a nevét annak akit nem nevezünk néven.)

Rusznyák Csaba 2012.04.24. 11:54:08

Willis számomra egyre kevésbé cool. Félek a Die Hard 5-től.

David Sumner 2012.04.24. 11:59:04

@Rusznyák Csaba: John Moore-tól nem félsz? :) Én igen.

Flankerr 2012.04.24. 11:59:45

1. Engem érdekel, főleg a trailer után. Pontosan az lesz, amit várok tőle: bugyuta történet, akció és látvány hegyek ,a meg Bruce Willice. Több nem kell. Igaz, nem moziban, (ellentétben Avengers, TDKR) de részemről nézős lesz.
2. bugyuta, sablonos történetet.
3. G.I. Joe az G.I. Joe..:)

Rusznyák Csaba 2012.04.24. 12:05:39

@David Sumner: De, csak az magától értetődő:)

superben 2012.04.24. 12:36:12

Willis ha soha többet nem csinál nézhető filmet, akkor is cool marad! A Die Hard 5-től szerintem meg nem kell félni, biztos, hogy borzalmas lesz.

CruelAngel 2012.04.24. 12:45:10

teljesen off: Hogy miért nem hívták a "csatahajót" a magyar fordításban Torpedónak, azt továbbra sem értem. Nem kapták meg a memót, hogy a társosjáték adta az ihletet?

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.04.24. 13:10:01

@Rusznyák Csaba: az a rész mikor a csajnak azt mondja, hogy magas a koleszterinje annyira epic, ha csak az lesz benne már elég.

Pádár Ádám · http://5panels.kepregeny.net 2012.04.24. 14:06:45

Szerintem ez teljesen rendben volt, lesz gyilok, meg robbanás, meg lődözés, nindzsák, meg brúszvilisz, meg the rock, meg kardpárbaj, meg tank, meg hatalmas mordáj, meg badass cobra unit. Nem egy Lear Királyt várok.

szkristof92 2012.04.24. 16:57:54

Battleship-nél csak jobb lehet, az mindennek a legalja volt. Hisz lesz benne Willis, sok natúr robbanás, Rock meg nindzsák.

Maya-- 2012.04.24. 16:59:11

Bruce Willis halhatatlan, s ez így a jó :), persze, hogy bugyuta film lesz, de ebbe a lecsófilmes világba szerintem tök belefér. nem? de :)

walter white 2012.04.24. 17:07:25

"Nem mintha a Bosszúállókban lenne dráma, karakterfejlődés vagy mélység – de nem is igényli."

es ez a film mit igenyel?

KónyaSándor 2012.04.24. 17:22:08

Aggályosnak tűnik? Szerintem nem, minden jel arra mutat hogy egy fasza kis G.I. Joe-mozit kapunk, bár azzal egyetértek hogy így az Avengers, Prometheus, TDKR mellett kevésbé vagyok erre ráizgulva, de az akciók kellően látványosnak tűnnek, aztán ott van a Rock meg Bruce...Úgyhogy ott lesz a seggem a moziban :)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.04.24. 17:27:47

@CruelAngel: nah ez egy jó kérdés, fel kéne tenni valami zseninek, hogy nem lett torpedó a torpedó. :D

pókember is el fog sikkadni szerintem...

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2012.04.24. 19:44:09

Most nem azért, de ha jól éreztem két éve, pont Csabát lepte meg a legjobban, hogy az első részen milyen jól elszórakozott. Akkor a második rész miért indul eleve hátránnyal? Chu nyilván nem egy szteppelőadást tartott, amikor elment a meghallgatásra és beleülhetett a rendezői székbe. Meg ígérnek egy 10 perces nindzsaakciózást. hohó

Rusznyák Csaba 2012.04.24. 20:02:09

@koimbra: Teljesen jól emlékszel. Csak Sommersbe azért szorult némi irónia, tisztában van vele, hogy milyen filmeket csinál. Ez a tinilányoknak táncfilmeket rendező bugris nem értem, hogy kerül egyáltalán egy ilyen projekt közelébe. Legutóbb Rob Marshall csinált ilyet, annak is milyen jó vége lett...
Azzal meg, amit a filmesek a saját filmjükkel kapcsolatban ígérnek, a seggemet is kitörölhetem. Emlékszem, milyen lelkesen cikkeztek anno arról, hogy Leterrier 20 perces fasza finálét ígért a Hulkba. Aztán lett belőle vagy 6 perc. És az is szar volt.
De hidd el, én leszek a legboldogabb, ha tévedek:)

HavasiG 2012.04.24. 22:50:06

Ezt is ugyanazért nézem meg, amiért az Avangers-t: a gyermekkorom része. Nyilván nincs egy súlycsoportban a Marvel üdvöskéjével, de nem is kell neki. Érdekes húzás, hogy szinte az egész GI Joe bandát elküldik a levesbe, de aki marad, az legalább tényleg tökös katonának néz ki (leszámítva az ügyeletes cicababát).

Engem speciel jobban megmozgat, mint a Prometheus, bár nekem az Alien filmek is "egy sci-fi a sok közül", mert nem a zsánerem. Az új Batman érdekes, kíváncsi vagyok rá, de kezd beütni a "túl sok hype" érzés.

TheBerzerker 2012.04.25. 08:25:05

Ninják még így 2012-ben is menőek, de ez a film szerintem nem lesz az. Bár én az első részt se láttam mert elmondhatatlan módon nem érdekelt.

Viszont a golyót katanával levágó ninja hasonlít egy kicsit a fiatalkori Sho Koshugi-ra.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.04.25. 09:08:19

@TheBerzerker: ugye??
legyen bármilyen zs kat akkor is gyerekkoromra emlékeztet, és akkor is imádom őket.

Gulandro 2012.04.25. 10:04:31

Én csak ezt a filmet várom idén. :)

Valandil 2012.04.27. 08:20:00

G.I. Joe rajzfilmen sem jött be: tyútyútyúpffftötötö - nagy akció, és senki nem hal meg.
Bezzeg a Robotech, abban hullottak a szereplők. (Azért írtam a Robotechet, mert egy műsorsávban volt mindkét rajzfilm - az alja és a csúcs...)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.04.27. 14:50:17

fakk, moziban a Bosszúálók előtt volt a trailer, és én nem szerettem az első részt, ennek a másodiknak olyan örültem is meg nem is eddig, de ezek után ide nekem de azonnal.
Vásznon nagyon jól nézett ki!

Rusznyák Csaba 2012.05.24. 10:53:02

Elpaterolták a premiert jövő márciusra, hogy legyen idő 3D-síteni. No comment.
süti beállítások módosítása