Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Star Wars Uncut - Csillagok háborúja, svédelve

2012.01.21. 10:58 Beyonder

A Vimeo egyik fejlesztője, Casey Pugh még 2009-ben, előre megfontolt szándékból, feldarabolta a Star Wars első felvonását 15 másodperces részletekre, majd megkérte az Internet Népét, hogy válasszanak ki egy-egy jelenetet és forgassák újra, úgy ahogy jónak látják. A projekt sikeresnek bizonyult, 2010-ben még egy Emmyt is kapott „interaktív média-fikció” kategóriában. A rövid részleteket eddig is meg lehetett a hivatalos honlapon nézni, most viszont elkészült a teljes, kétórás film is. Személyes komment: a jópofának tartott svédelt rajongói filmek többnyire azon véreznek el, hogy ami pár percig mulatságos, az másfél órában zsibbasztóan unalmas. Mivelhogy ebben az esetben 15 másodpercenként változnak a szereplők, a kulisszák, vagyis minden, sokkal szórakoztatóbb a végeredmény. A teljes élvezethez azért nyilván nem árt Star Wars-fannak lenni. (Ápdét: Tutuka, a magar Legóisten tájékoztatott minket, hogy a filmben 1:37:57-től magyarok által készített betét látható - WF)

18 komment · 1 trackback

Címkék: scifi star wars teljes film

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr153615161

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A csillagok visszanéznek 2012.01.21. 20:34:01

Az "Arany tüzekkel kirakott fenséges boltozat" rovatunk ma este komoly versenyzővel gazdagodik: A Csiga-köd, becenevén a Hélix Nebula (született NGC 7293) Szauron-szemeként vizslatja komor állhatatossággal bolygónkat. A kozmikus állatkert avagy: Mit ke...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chavez 2012.01.21. 14:12:29

Huh. Hát ez elég súlyos mindfuck, így ebben a formában. :o

Darkcomet 2012.01.21. 18:53:00

Hehe... Valahogy sikerült egyseggel végignéznem, pedig nem vagyok egy SW fan. Nem semmi filmecske.

megnevezhetetlen · http://www.facebook.com/xyzdg1981 2012.01.21. 19:01:23

"A Limited Lucasfilm production" hááát tényleg :D

Kagain 2012.01.21. 19:15:21

Ez hasonló érzés, mint valamelyik AMV Hell-t nézni.

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2012.01.21. 20:30:41

Sulyosan tudatmodositva meg talan elmegy.

Amugy respect a rajongoknak a munkaert.

anna333 2012.01.21. 20:58:08

Ehhez tényleg rajongónak kell lenni. :-)

bosznaibetyár 2012.01.21. 21:33:42

Majdnem eléri Pirx kapitány kalandjait.

colizoli 2012.01.21. 22:07:50

juujj ez nagyon fajt OMG

tundrazuzmo (törölt) 2012.01.21. 22:08:42

Végignézve(!) találtam néhány olyan motívumot, amely 15 sec-ig tart, de 2-3 kör után visszatér. Ez már az összevágás eredménye lehet.

kkn 2012.01.21. 22:57:25

Sok készítő terméke ismétlődik benne. Az Indiana Jones vonal meg a sokadik alkalomra már unalmas.
Az elején szénné röhögtem magam rajta, mert én a poénok felől közelítem. Még egyszer ugyanazt minél élethűbben szimulálni semmi értelme. Sajna sok ilyen, és kissé izzadtságszagú. De új nézőpontokat belevinni, párhuzamokat állítani, rendhagyóan megvalósítani, az tetszik.
A második harmadban nekem leült, kevés volt az újszerű dolog, többnyire sematikus másolatok. Vagy már álmos voltam. De a végére azért megint jobban előjöttek az ötletek.

Amúgy angolul nem tudok, de a kb. évenkénti megnézése a műnek a régi 3 résszel pont a múlt hétvégén volt, így elég jól tudtam követni. Különben nem néztem volna végig, csak az első fél órát az újdonság, meg a sok ökörség miatt.
Ma délelőtt az új három elsőjét néztem, és este lett volna a második, de helyette megnéztem ezt. Kezdek gyanús lenni magamnak, hogy akkor én most rajongó lennék?

Before · http://azbeszt.blog.hu 2012.01.22. 04:02:11

Hat, ez eleg sulyos, nemelyik jelenet nagyon durva! :)
12 percig birtam, bar nem nezhetetlen, csak nem motival tobbre...

megnevezhetetlen · http://www.facebook.com/xyzdg1981 2012.01.22. 17:52:40

Az egyik legelvontabb rész, imádtam :) Grat Theo
Amúgy ezt úgy tudnám leírni, mintha az ember végigjátszotta volna a Félelem és reszketés Las Vegasban társasjátékot, és aztán nézné végig az eredetit :P

Valandil 2012.01.23. 11:23:42

A hetedik pecsét utalásnál jót röhögtem.

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.01.25. 17:23:03

Ha lesz időm végig nézem :D Most 15 percig jutottam, de már fáj az arcom :D
süti beállítások módosítása