Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

I Am Bruce Lee - előzetes

2012.01.18. 10:22 Beyonder

Mi újat lehet még elmesélni a kung fu legnagyobb istenéről több életrajzi film és még több könyv megjelenése után? (Lábjegyzet: én speciel, apám otthoni könyvtárának hála, 8-9 évesen már két könyvet is elolvastam róla [ezt és ezt], anélkül hogy akkor még egyetlen filmet is láttam volna tőle.) Pete McCormack új dokumentumfilmje, a jelek szerint, abban próbál meg különbözni az eddigiektől, hogy minél több híres rajongót szólaltat meg, "szakmabelieket" (Manny Pacquiao, Gina Carano) és színészeket (Mickey Rourke, Ed O'Neill) egyaránt. Az előzetes alapján profi munkáról van szó (a rendező korábban Muhammad Aliról készített díjnyertes doksit), újat nyilván nem fog mondani, de szerezhet pár újabb rajongót a Mesternek.

12 komment

Címkék: filmbemutató harcművészet dokumentumfilm

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr183573124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Beyonder 2012.01.18. 11:03:04

Kiderült az is, mit keres Al Bundy a filmben: Ed O'Neill is harcművészkedik, fekete öve van Jiu-Jitsu-ban.

Chavez 2012.01.18. 12:42:30

Én tuti szétrúgnám a seggét.
(Nem ám, csak hülyülök! ;))

NickelADeón 2012.01.18. 13:29:08

Jé, ezek a könyvek nekem is megvoltak. Mondanom kell valamit.
Én vagyok az apád!

giskard reventlov 2012.01.18. 13:57:32

Nem! Én vagyok az apád! És a feleségem is! :D

Viccet félretéve, azt a két könyvet én is olvastam, a fekete borítós még meg is van valahol.
Amúgy nekem mindegy, mond-e újat, nagy örömmel és élvezettel nézem ezeket a filmeket mindig.

De, hogy Ed O'Neill feketeöves, a hónap híre nekem :)

Oidipus Prime · http://oidipusprime.blog.hu/ 2012.01.18. 14:37:44

@Beyonder: NEEEEE! :D:D:D Képtelen vagyok elhinni, ez olyan mintha azt állítaná valaki, hogy Gary Busey ember és nem halottak testrészeiből összevarrt szörnyeteg.

Megnéznék egy filmet amiben az öreg Bundy szétver egy rakás kövér női ninját.

entro 2012.01.18. 18:30:43

@Oidipus Prime: És közben azt üvölti: shoe-stiyle!!!!!

entro 2012.01.18. 18:32:19

Mármint style, nyilván.

megnevezhetetlen · http://www.facebook.com/xyzdg1981 2012.01.18. 21:56:37

pont a kedvenc idézetemmel kezdi... (:)
"Légy VÍZ, barátom"

RoFä 2012.01.19. 15:53:02

@Beyonder: Fun fact of the century... Kb, mint a nagykozonseg altal kevesbe ismert teny hogy Mr. Bean nagyon komoly autoversenyzo es kokemeny uzletember.

chuck-d 2012.01.19. 18:36:39

@Beyonder: pontosabban brazil jiu-jitsuban, és Rorion Gracie tanítványa, ami nem kis pálya, közel húsz éve csinálja, ott nem vágják hozzád az öveket, hogy motiváljanak. szívesen gurulnék vele, és hiába 65 éves, valószínűleg kopognék, mint a harkály.

és úgy látom nagy UFC hátszéllel készült a doksi, a trailer első megszólalója a címszereplő után Dana White, a szervezet igazgatója, a fő támogató a Tapout - helló Warrior -, és az egyik fiatal bajnok és új sztár Jon Jones is beköszön, ahogy Cung Le is, aki szintén nem akárki és filmezget is. dolgozik a gépezet minden fronton.

Rourke meg amatőr és profi bokszoló is volt, bár utóbbiként nem volt egy csoda.

zombika 2012.02.02. 12:43:30

Az állam a padlón landolt az öreg Bundytól.

Flankerr 2012.07.29. 01:38:06

Érdemes megnézni, mert jó. 8/10.
süti beállítások módosítása