Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Prometheus trailer

2011.12.22. 19:20 Rusznyák Csaba

Úgy látszik, ez a hét a fél világ által hülyére várt filmek "összeszarod magad, annyira jó" előzeteseié. Itt a legújabb. Csak aztán a filmek is jók legyenek... (Ha Scott ebből se tud maradandót összehozni, akkor azt hiszem, végleg leírhatjuk.)

45 komment

Címkék: scifi filmbemutató

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr443489164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mephet'ran 2011.12.22. 19:58:39

Na, meg is van a döntő érv a "Melyik filmet érdemes a legjobban várni jövőre?" vitában.

megnevezhetetlen · http://www.facebook.com/xyzdg1981 2011.12.22. 20:13:47

Végül is mikorra rakják fel, ha nem karácsony előtt, nem igaz... :)

Chavez 2011.12.22. 20:23:59

Na, ez a trailer, nem a Batmanus meg az a másik törpés izé. Ezt már egyszerűen nem lehet elcseszni.

elefes 2011.12.22. 20:42:21

@Chavez: dehogynem. De azért reménykedjünk. Ez a "lezuhan az idegen űrhajó és eldől" dolog kétségtelenül marha jól néz ki, csak aztán nehogy olyan risszrossz minden összefügg mindennel ökörség süljön ki belőle, mint az előzmény Star Warsoknál.

Maya-- 2011.12.22. 21:01:52

tényleg jó, bár egy kicsit deja-vu-s, semmi spoiler, jó zene..nagyon ajánlom a filmnek, hogy jó legyen, mert azt mondták, hogy megfogjuk tudni, honnan jöttek az alienek, és én elhittem.
hátha nem cseszik el..hátha..

The Man Who Laughs · http://trashneveles.blog.hu/ 2011.12.22. 21:23:03

A Hobbit meg a Dark Knight Rises elmehet a bús picsába (mondom ezt, úgy, hogy rajongva várom őket).

Ez lesz 2012 legjobb filmje. Legalább is nagyon remélem. Az, meg, hogy átvették az Alien előzetesének a stílusát, kurva nagy ötlet volt szerintem.

Edgar 2011.12.23. 03:34:29

Alien + Pandorum. Az alacsonynövésű parasztoknál biztos jobb lesz.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.12.23. 09:38:59

várós ez is nah, jövőre soxor megyünk moziba az tuti.

Beyonder 2011.12.23. 10:48:31

Az még érthető, hogy az egyszeri, multiplexbe járó, Hollywod-junkie beszopja a marketinget, de az hogy van, hogy rutinos filmbuzik is azzal jönnek egyetlen trailer alapján, hogy "az év filmje"? Nem várjuk meg inkább a filmet is? :)

Chavez 2011.12.23. 11:00:50

@Beyonder: Nem. :) Nyilván szeretünk túlzásokba esni, de Sir Ridley azért rászolgált, hogy megelőlegezzük a rendkívüli bizalmat, és valljuk be, a trailer maga is jobb, mint sok tavalyi látványfilm.
És ez azért kicsit más, mint egy újabb Bay vagy Spielberg féle parasztvakítás.

szoni_ 2011.12.23. 11:10:23

Scott és Nolan filmjeit mindenféle előzetes nélkül is bevállalom, mert mindkettőt bírom. Aztán hogy milyen lesz a film, természetesen a jövő zenéje, abban azért majdnem biztos vagyok, h egy erős közepet hozni fognak...
Jackson is biztos hozni fogja a színvonalat, de az ő filmjét várom a legkevésbé a három közül. Rengeteg munka lehetett a LOTR-t megcsinálni és előtte nem láttam hasonlót, de sztem is túl sokat nyomogatták azt az egeret...
Nem vagyok egy hardcore Alien rajongó, de a körítés fantasztikus lett, anélkül, hogy kiemelném, mikor készült az első...Azért hiányozni fog Ripley:) Sigourney Weaver-t sosem tartottam hagyományos értelemben vett szép nőnek, de Scott filmjében jól és -talán furán hangzik, de - dögösen néz ki, mindenféle cicoma nélkül, arról nem is beszélve, h nagyon eltalálták a karakterét.

szoni_ 2011.12.23. 11:14:04

úgy értem, egy erős közepet minimum hozni fognak....

Rusznyák Csaba 2011.12.23. 11:49:54

@Chavez: Egykor rászolgált, de azért az utóbbi jópár évben nincs a helyzet magaslatán. A Batman, a Hobbit és a Prometheus közül nálam ez a legnagyobb kérdőjel. (Ellenben, ha beváltja a hozzá fűzött reményeket, ennek fogok a legjobban örülni.)

elefes 2011.12.23. 12:18:10

Nálam a Batman a legnagyobb lutri. A Sötét lovaggal nagyon magasra tették a lécet (a sok marhaságával együtt is), és a trailer alapján igyekezték túlszárnyalni. Lehet, hogy egy kétségbeesett erőlködés lesz. Az Eredet meg akkor a egy fos volt, hogy ha Nolan jéghidegségét ötvözzük az elvárások miatti nyomással... Ráadásul a Storm is coming dumát már lassan mindegyik nagyszabású folytatásban ellövik. Nekem tetszettek Raimi Pókemberei, de a harmadik részre már valami olyan hűdenagyot akartak, hogy a film összeroppant a saját súlya alatt.
A Hobbit egyelőre nagyon steril, ez a Prometheus meg nagyon hangulatos, jól néz ki, de az eldőlő űrhajó elöl rohangálásnak már némi Bay-beütése van.

Oidipus Prime · http://oidipusprime.blog.hu/ 2011.12.23. 12:35:20

Egy nagy lófasz lesz az egész... Alien univerzumban nekem ne meneküljenek rájukdőlő óriás űrhajók elől. Rettegjenek egy 2x1méteres lukakból álló 40centis átjárókkal telerakott űrhajón olyan lényektől amiknek 2 állkapcsa van és nincsen szeme. Giger miatt van benne reményem, de... James Cameron rendezzen egyet inkább. kösz.

Bandroid · http://bandroid.blog.hu 2011.12.23. 12:44:56

Avatar nem érdekel, Batman nem érdekel.

Ez igen.

Mephet'ran 2011.12.23. 13:08:17

Nem vitaindítás, vagy trollkodás akar lenni, de rég röhögtem ekkorát mint ezen a mondaton: "A Sötét lovaggal nagyon magasra tették a lécet".

Rusznyák Csaba 2011.12.23. 13:09:06

@elefes: Én egy nagyon picit azért fázom a Batman 3-tól, mert Nolan összes eddigi filmje szenzációs volt (igen, az Eredet is:)), és nincs az az isten, hogy ezt a végtelenségig csinálja. Törvényszerű, hogy előbb-utóbb elkúrjon valamit. De remélem, nem ez lesz az.

szoni_ 2011.12.23. 13:17:16

Már csak a Django Unchained teaser-e/trailer-e kéne, és garantáltan megközelítené a 200-at a hozzászólások száma...:D

elefes 2011.12.23. 13:22:04

@Mephet'ran: A Sötét lovag az utolsó fél órát leszámítva marha jó lett. (Mondom ezt úgy, hogy nekem mindig a Batman visszatér marad A Batman-film.) Kétarc felbukkanásától szaródik el minden, a kompos rész pedig már dögunalmas.
@Rusznyák Csaba: Szerintem Nolan talán a legtúlértékeltebb rendező Hollywoodban. Számító, jéghideg - mintha nem is ember lenne, hanem valami hülye robot. Az Eredet szerelmes bánatosságával sem tudott mit kezdeni, anélkül meg egy hülye okoskodás az egész. A Sötét lovag Kétarcánál is a "szerelme elvesztése miatti bosszú" is egy röhej. De most inkább befejezem, mert azt vettem észre, Nolan megítélése elég heves vitákat szokott generálni. :D

szoni_ 2011.12.23. 13:42:57

Nolan egyáltalán nincs túlértékelve, és abszolút nem favorizálják, hol van ő Spielberg kegyeltjeihez képest? Az elismerést és a díjakat tekintve pláne...mondjuk ez a része el is van rendesen cseszve...Hogy ki a számító Hollywoodban azért eléggé relatív...

Rusznyák Csaba 2011.12.23. 13:49:00

Nolan max a nedves nadrágú tini fanboyok körében van túlértékelve, akik kellő filmes műveltség híján azt hiszik, hogy ő világ közepe. Egyébként pedig briliáns rendező, akit briliáns rendezőnek tartanak, szóval nincs probléma:)

szoni_ 2011.12.23. 13:53:00

@Rusznyák Csaba: jah, és az első mondat kvázi bárkire ráhúzható:)

elefes 2011.12.23. 13:53:20

@Rusznyák Csaba: de fingja nincs arról, mi fán teremnek az érzelmek. Olyan hidegek a filmjei, hogy ihaj. Dehogy nincs túlértékelve! Az Eredetről szinte istenkáromlás azt mondani, hogy milyen fostos. Pedig fostos.

Rusznyák Csaba 2011.12.23. 14:18:13

@elefes: Hidegek, mert ilyen a stílusa, de ez nem jelenti azt, hogy érzéketlenek. Dehogyis azok.
És igen, a fent említett rajongók körében istenkáromlás azt mondani, de az egy dolog, az ő bajuk, meg azoké, akik komolyan veszik őket. Viszont te lassan olyan heves elfogultsággal fosozod, ahogy ők istenítik:)

elefes 2011.12.23. 14:28:11

@Rusznyák Csaba: A dicsőítők elfogultsága és maga a jelenség miatt. :D Egyébként a Tökéletes trükköt kifejezetten szeretem.

szoni_ 2011.12.23. 14:28:28

senki sem várja el, h összecsináld magad bárkinek is a filmjétől...
Az Eredettel kapcsolatban ráadásul több hullám is ki alakult...a kezdeti "gyerekek, ez k jó" után jött "az összeollózta az egészet", meg "ez nem is olyan eredeti sztori/ötlet..." pedig - csak hogy én is lehessek egy kicsit indulatos - a francokat nem az!

elefes 2011.12.23. 14:33:02

@szoni_: Valóban, nagyjából hasonló utat járt be, mint az Avatar. Az Eredetet már a moziban untam, a vége felé el is aludtam egyszer, amikor a hegyekben szarakodtak.

Chavez 2011.12.23. 14:35:20

Én nem mondom, hogy Nolan túl van értékelve, csak azt mondom, hogy a filmjei vannak. :) Viccen kívül, én nem tartom őt zseninek, látnoknak, vagy bármiféle újítónak, nem látom, hogy lenne egyedi stílusa, de ezt nem is várom el annyira egy mainstream közönségfilmes rendezőtől. A Batman filmjei esetében sem a rendezéssel van bajom, egyszerűen csak az, hogy ezeknek semmi köze ahhoz a Batmanhez, akit a képregényből ismerek, szeretek. Én ha realitásra vágyom, nem a Batmant fogom olvasni, nézni.

Scottal kapcsolatban való igaz, hogy az utóbbi időben készült filmjei nem elegek a garanciához, viszont igazán rossz filmet sem készített még (a G.I. Jane a mélypont, de még az sem vállalhatatlan), és nála a gagyiság veszélye sem fenyeget. Ráadásul számára ez a zsáner sem éppen terra incognita. A trailerből nekem nem egy megalomán látványfilm jön le.

szoni_ 2011.12.23. 15:04:48

@elefes: OK, tiszta ügy...ha nem tudott behúzni már az elején a cselekmény, akkor persze, el tudom képzelni, h untad, és így kvázi már nem érdekelt a lényeg ...ez egy szubjektív dolog...
Egyébként simán el tudom képzelni, h sokan csak a látványért vagy akár a kialakult hajcíhő miatt szeretik, v mentek el megnézni...szóval, lehet h hasonló jelenség van/volt az Avatar és az Eredet körül, de attól még nem biztos, h ugyanúgy kell őket megközelíteni... Nekem pl. az Avatar volt túl hosszú, mondhatjuk unalmas, és bár érzelem-hegyek jelentek meg a vásznon, az érzés, amit kivált az emberből, eléggé rövidtávú...

szoni_ 2011.12.23. 15:17:28

@Chavez:
jah, a Batman filmek túllépnek a képregény-kategórián...de nekem ettől még bejönnek. Egyébként én a Batman begins-t jobban szeretem, mint a TDK-t...

Ami a G.I. Jane-t illeti, hát lehet gáz, de nekem tetszett...nem mondom, h a legjobb Scott film (a legjobbat a Prometheus se fogja nagy valószínűséggel überelni:)) Ja és a Body of Lies-sal is kivagyok békülve...nekem az Amerikai gengszter nem jött be annyira...

elefes 2011.12.23. 15:20:21

@szoni_: Maga a jelenség volt hasonló. Bizonyos filmeknél, amiket mindenki vár egy idő után divattá válik csakazértis fikázni. És fordítva. (emlékszem, annak idején, amikor még létezett a Cinema, a Ponyvaregényt jól lehúzták, 60%-ot adtak rá, aztán amikor már agyonhájpolták és kultfilm lett belőle, akkor hirtelen "megbánták elhamarkodott döntésüket" és 100%-os lett a film. :D És ez abban az időben volt, amikor a Cinema még egy tök jó kis újság volt.) Az más dolog, hogy valóban megérdemli-e. Szerettem volna szeretni az Eredetet, mert nagyon vártam, de végül nem sikerült. Egyébként az Avatar végét is untam.
Divatból sosem fikázok, általában megelőlegezem a bizalmat a filmnek. A Transformers első részét nagyon szeretem, a harmadik is tetszett. A G.I.Joe is. :D Az Alien vs. Predator első része komolytalan, de szerintem jópofa, viszont a másodiknak kétszer is nekifutottam és egyszer sem tudtam végignézni. És a Ragadozók sem tetszett, pedig azt is vártam. Még csak sznob sem vagyok, ha ilyen fasságoknak őszintén tudok örülni. :D Vagy ott van mondjuk Tim Burton. Szinte az összes filmjét imádom, viszont az Alice közben már-már szégyelltem magam a moziban, hogy fizettem érte, és itt ülök és nézem, annyira pocsék.
Azt nem szeretem, amikor egy film sokkal nagyobb figyelmet kap, mint amennyit valójában érdemelne, elindul a hájp, aztán egyszerűen nem veszik tudomásul ezeknek a filmeknek sokszor alapvető hiányosságait.

Rusznyák Csaba 2011.12.23. 15:31:43

@elefes: "egyszerűen nem veszik tudomásul ezeknek a filmeknek sokszor alapvető hiányosságait. "

Azt érzed, ugye, hogy csak mert neked speciel nem tetszik valami, az még nem feltétlenül jelenti azt, hogy univerzálisan-objektíve hiányosságai vannak?:) (Ezt most úgy általánosságban - is - mondom.)

elefes 2011.12.23. 15:42:00

@Rusznyák Csaba: azért az Eredetnél is volt valami, amiből később mindenféle viccek is születtek, amikor DiCaprio nyavalyog, hogy nem láthatja a gyerekeit. Nem emlékszem pontosan, mi volt, de valami nagyon triviális dolog volt. Az ilyenekre értem, hogy nem vesznek róla tudomást, megbocsájtják, pedig szerintem nem lenne szabad. Attól még lehet szeretni, csak ne elvakultan.

szoni_ 2011.12.23. 16:13:51

@elefes:
jó, hát én is próbálok se nem divatból fikázni, sem nem divatból rajongani, és megelőlegezni a bizalmat, de ahogy nézem elég nehéz teljesen tiszta lappal beülni a moziba...bár lehet rá törekedni...azt ahogy sikerül a végén:)
Ki tudja, kinél mi billenti át a mérleget...
én is néha furcsálok dolgokat...pl itt van a legújabb Mission impossible rész, rottenen 94%on áll (még most is nyomogatom az F5-öt, mert nem hiszem el:P). Egyébként el voltam a filmen, szóval nem mondom, h fostos, de mondjuk 7/10...

Maya-- 2011.12.23. 16:34:26

ha egy rendező csinál egy jó filmet, mindenki mondja: jaj de jó rendező, ha kettőt csinál jaj de zseni, jaj így-jaj úgy..Nolan sorozatban teszi az asztalra a jó filmeket, s még ő a túlértékelt..nem igaz, Nolan megérdemelten szuper, szerintem manapság az egyik legerősebb rendező. nekem nagyon tetszik, mig Scott éppcsakhogy rakosgat valami jót elénk.. ezért én MOST a 21-ik században Nolant tartom jobbnak, ami szerintem normális.
Nolan szenzációsan vitalizálta Batmant, asszem sok szuperhős szerette volna, hogy ilyen szintre emelje valaki, mint a Batmant Nolan. nem olvastam a képregényt, és biztos vagyok, hogy rajtam kivül még sok majom nem olvasta, de megőrül Nolan Batman filmjeiért, pl. ez a mostani trailer is kifogástalan, sőt egy olyan Batmobilt pillantottam meg, hogy újra tettem azt a részt, de nekem is ez az egyetlen félelmem, hogy előbb-útobb valamit Nolan is elbasz, mert ember, viszont mikor arra gondolok, hogy mennyire precíz és perfekcionista, már nyugodtan várom a filmjeit. és akárki akármit mond Nolan-nak stílusa van..sajnálom, akiknek az Eredetből nem jött át az érzelmi része, mert volt benne, én erre érzékeny vagyok, s igenis van benne érzelem, csak a Nolan stílusában, de van..amúgy nekem borzasztóan tetszik ez benne. nem voltam oda soha a nagy érzelmes "szép" filmekért :P, viszont nekem is kellenek az érzelmek egy filmben, de csak ennyire, pont amennyire Nolan tálalja.

Bandroid · http://bandroid.blog.hu 2011.12.23. 18:44:45

Az Avatar nem más, mint Boris Valejo giccsfestő. Kettő másodperc alatt lejön, a trailer alapján. 17 éves koromban én is rajongtam érte, mostanra a Conan viszkit iszik festmény maradt meg csak. Úttörőavatár, fogadás jobbról. Van, aki tűzijátékot rendez, van, aki filmet.

szekőcei 2011.12.24. 11:41:57

Scott is beleesett abba a hibába, mint Lucas: az előzmény "teknikai világa" nagyságrendekkel jobb, modernebb, szebb, mint a "folytatás"-é.

Eddig számomra csalódás - RS Aliennel akar eladni egy (akár jónak is ígérkező) Sci-fit.
Szvsz nem a legjobb ötlet. :(

Edgar 2011.12.24. 13:58:34

@Maya--: Nagyon igazad van, Maya.

szoni_ 2011.12.24. 14:50:08

@elefes: nem tudom, pontosan melyik triviális dologra céloztál...de rengeteg vicc és kisebb ötletlopás vádja érte ezért a filmért...és amelyek eljutottak hozzám, azok mind elég gyengének bizonyultak. Logikailag szinte megtámadhatatlan, ha netalán talál is valaki valamilyen bakit, csak kisebb lehet...más rendezőknek jóval nagyobbakat elnéznek.
ráadásul a sztori lényege akkor kezdődik csak el, amikor a logikai hibák vadászását befejezzük...néha meg kell próbálni bízni abban, h valaki nem azért rendez egy filmet, h jól összezavarja a fejeket és becsapja a nézőt rossz értelemben...

clive. 2011.12.25. 09:17:22

OFF:

@Chavez: "Én nem mondom, hogy Nolan túl van értékelve, csak azt mondom, hogy a filmjei vannak. :) Viccen kívül, én nem tartom őt zseninek, látnoknak, vagy bármiféle újítónak, nem látom, hogy lenne egyedi stílusa, de ezt nem is várom el annyira egy mainstream közönségfilmes rendezőtől. A Batman filmjei esetében sem a rendezéssel van bajom, egyszerűen csak az, hogy ezeknek semmi köze ahhoz a Batmanhez, akit a képregényből ismerek, szeretek. Én ha realitásra vágyom, nem a Batmant fogom olvasni, nézni."

Tökéletesen összefoglaltad azt, amit én is gondolok. Eredeti stílusa tényleg nem nagyon van, mindkét Batmanje olyan, hogy az első a Szárnyas fejvadász képi világát akarta másolni (ezt be is vallotta), a második meg a Szemtől szembent. Az már nem zavarja, hogy így totál össze nem illőek a Gothamek. Olyan, mintha menet közben, a két rész között találta volna ki, hogy legyen inkább a hider-rideg-steril Gotham. Amúgy meg, ha kiöljük Batmanből a képregényszerűséget és az ős-hangulatot mi marad? Egy olyan film, amit csak az különböztet meg a Mission Impossible, Bourne, új Bond és hasonlóktól, hogy a főhős denevérfülű bőrszerkóban osztja az ellent. Ettől függetlenül Nolan az amerikai mainstreamben még az átlagnál intelligensebb filmeket gyárt, de ez inkább a forgatókönyvei miatt mondható el. Az Eredettől is az eredetiség nagyon távol áll véleményem szerint. Legalább 4-5 filmet számoltam össze, ami brutál erősen visszaköszönt abból a filmből. Az Álmatlanul nem rossz, de annak eredetije szerintem sokkal jobb és még kíméletlenebb, kompromisszummentesebb film. Nekem tőle igazán a Tökéletes trükk tetszett, de az tényleg.

A Prometheust én is várom, de mutathatnának kicsit többet a trailerben :)

Darkcomet 2011.12.25. 13:21:46

@Maya--: "Nolan megérdemelten szuper, szerintem manapság az egyik legerősebb rendező. nekem nagyon tetszik, mig Scott éppcsakhogy rakosgat valami jót elénk..."

Valahogy így vagyok ezzel én is. Scott már nagyon rég óta önmaga árnyéka, a Thelma és Louise óta nem csinált egy igazán jó filmet. És itt elsősorban filmről beszélek, nem giga-költségvetésű CGI tobzódásra (Gladiátor, Mennyei királyság, Robin Hood, stb).

KónyaSándor 2011.12.27. 19:30:46

Nolanról annyit, hogy személy szerint nincs vele bajom, a filmjeit bírom, de idegesítő ahogy sokan istenítik őt és agyon ajnározzák. Nem mondom hogy nem érdemli meg, mert jó rendező, de amikor olyat olvastam a Sötét Lovaggal kapcsolatban, hogy "Jobb, mint a Keresztapa", vagy ilyesmik, akkor a falnak tudtam rohanni (mondom ezt úgy, hogy a TDK talán a kedvencem tőle, nagyon szeretem). Az Inception pedig majdhogynem teljesen hidegen hagyott.

Ami pedig a Prometheus trailert illeti, várom már nagyon a filmet, bízok Ridley-ben hogy nem egy újabb "Jóó, de lehetett volna jobb is"-filmet rak le az asztalra. Gondolok itt a Robin Hood-ra, ami szerintem egy marhára felesleges film volt néhány korrekt momentummal.

navigations 2011.12.28. 21:38:32

Ok nem pont ez a téma de szerintem ezek a 2012-es év legjobbjai nekem .
10. A Sötét Zsaruk 3
9. A Feláldozhatóak 2
8. John Carter
7. Elrabolva 2
6. Csatahajó
5. Underworld - Ébredés
4. Prometheus
3. A Bosszúállók
2. A Sötét Lovag - Felemelkedés
1. Az Éhezők Viadala /ha vissza tudja adni a könyv hangulatát akkor az év filmje nekem bármi lesz is utána... /
süti beállítások módosítása