Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Törőcsik Mari alsóneműje visszatér! - a Geekz 2011-es Halloween podcastje!

2011.10.29. 12:34 Wostry Ferenc

Közkívánatra ("búúú!") folytatjuk kissé egyenetlen időközönként jelentkező podcast-sorozatunkat, és erre mi sem megfelelőbb alkalom, mint Halloween közeledte. Rusznyákdzsí és jómagam csapata az ösztrogéngejzír Selmeczi Nórával egészül ki (twitteren emitt találjátok őt), és mint ahogy majd azt ti is meg fogjátok tapasztalni, a csaj egy eleddig nélkülözött színvonalat hoz a geekek közé.

A podcast folyamán átbeszélt filmek a The Woman, az Attack the Block és a Poltergeist. Bár a Melancholiába is bele-belecsapunk, úgy döntöttünk, annak alapos kibeszélését meghagyjuk a következő alkalomra.

A podcastet innen tölthetitek le (válasszátok a "lassú letöltés"-t). Jó szórakozást!

57 komment

Címkék: horror podcast

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr653337814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maya-- 2011.10.29. 15:04:48

nem lett volna címnek elég, hogy Halloween podcast?, nem vagyok kíváncsi senkinek az alsóneműjére..nőnek meg pláne.
dumálni is inkább a pasikat szeretem, úgyhogy ezt most kihagyom.

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2011.10.29. 16:21:48

@Maya--: kár, tanulhatnál ettől az okos nőtől :)

Maya-- 2011.10.29. 16:46:31

@Wostry Ferenc: értem, hogy én nagyon buta vagyok, de utálom az okoskodást..kár volt ezt írnod.

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2011.10.29. 17:05:57

@Maya--: honnan tudod, hogy okoskodik, ha meg sem hallgatod, csak azért, mert nő? Ez tényleg butaság. Ja, és gratulálok a gender-szolidaritásodhoz.

Maya-- 2011.10.29. 17:22:55

@Wostry Ferenc: pardon?..először is, a cím nem vonzó számomra, most ezek után, degradálsz, mint mindig..mert hanem mire véljem, hogy kihangsúlyozód, hogy tanulhatnék az okos nőtől. te mire értedted volna ezt?..most meg jössz a gender-szolidaritással, hogy bánts, mert ez volt a célod, mmint szerintem. jó, tényleg nő vagyok, és lehet, hogy másképp is álltam volna hozzá, ha nem ez a címe, ez a cím számomra undorító..értem, hogy a Mari is nő, meg más is nő, de nem tetszik és kész.

chuck-d 2011.10.29. 23:26:09

@Wostry Ferenc: az értelmetlen Halloween hiszti visszatért, újfent egy a blogon méltatott nő miatt, örülj neki, hogy most nem a cselendzs győztesét kezdte ki. de lehet, hogy csak bemelegít, nem is kiabálnám el.

superben 2011.10.30. 00:33:26

A The Woman-ben sztem se volt utalás a 4. testvérre korábban, és a nő tuti azt mondta: "...csak azért amit a kutyákkal csinálsz..."

scorsesefan 2011.10.30. 00:46:17

Ez az, most akkor megnézzem-e a Melankóliát vagy ne... Fizessétek ki nekem a jegy árát. :)

Rusznyák Csaba 2011.10.30. 01:37:52

@superben: "...what's going on with the goddamned dogs" De nem csoda, hogy ködösít a témával kapcsolatban. Amit pedig ezek után mond a férj (egy név, amit nem tudok pontosan kivenni, és hogy az a feleség szégyene), és a feleség (hogy sosem értett egyet azzal, amit a férje tett) egyértelműen a negyedik tesóra utal.
+ ott van az a jelenet, amikor a fiú eteti a kutyákat, ÉS a velük összezárt testvérét (persze akkor még nem látjuk őt)
+ amikor a férj üvöltözni kezd Peggel, miután kihurcolta a házból a tanárnőt, azt mondja, hogy "your sisterS", így többesszámban.

superben 2011.10.30. 02:28:15

@Rusznyák Csaba: Igazad van. A "your sisters" rész az nekem is feltűnt, most, hogy leírtad beugrott :)

Maya-- 2011.10.30. 03:15:08

@chuck-d: hát te ismersz igazán drágám :D..távozom is, úgyhogy mindenki megnyugodhat, puszcsi :)

Atheist · http://www.facebook.com/limbforalimb 2011.10.30. 10:13:48

@Maya--: nagyon szimpatikus vagy, telefonszámot szeretnék kérni:D

Maya-- 2011.10.30. 12:14:23

@Atheist: köszönöm :), de a számom majd a győztes kapja, mert vele fogok kikezdeni :D..mondjuk még tart a verseny :)

Edgar 2011.10.30. 14:00:55

@Maya--: ez most melyik verseny?

Maya-- 2011.10.30. 15:00:11

@Edgar: a Horror Cselendzs, még részt vehetsz rajta, holnapig tart..gyere te is, akár nyerhetsz is:)

Maya-- 2011.10.30. 15:12:43

figyelted a kommentek idejét? a tied: 14 00 55,
az enyém 15 00 11, fix óra!

mikor gyerekek voltunk ha valami VÉLETLENÜL fix órában, és azonos számú szekundummal történt, azt hittük, hogy az angyalok szerencsét hoznak nekünk, és fogozkodj meg, mert IGEN, tényleg valami nagyon-nagyon jól sült el a napokban:))..nem viccelek. azt hittem elnőttem, de nem, most valami nagy szerencsénk lesz a napokban, figyeljed, mert igaz :))

Edgar 2011.10.30. 15:31:31

@Maya--: legyen szerencsénk:) És ha továbbküldjük még 10 embernek ezt a beszélgetést, teljesülni fog minden kívánságunk:)

Szóval azt hittem, ez egy újabb "ki hiszi el jobban, hogy küldök nektek képet" verseny, de ezek szerint nem:)

A horror cselendzsen nem tok részt venni, de azt el tudom mondani, melyik 2011 legjobb horrorfilmje. Sajnos nem film, hanem sorozat: American Horror Story. Hülye címe van, de eddig a legjobb ebben a műfajban.

Maya-- 2011.10.30. 15:59:30

@Edgar: nem, ezt nem szabad továbbküldened, erre nagyon vigyázz, még véletlenül sem szabad megoszd valakivel, ez csak a tied:), az enyém meg az enyém, ez borzasztó ritka, hogy két személynél jelentkeznek, majdnem egy órára rá. mondom, nagyon ritka!!!

annak a versenynek már vége van :)

tudom, hogy van egy pár rész belőle, és kíváncsi is vagyok rá..megyek megnézek legalább egy részt, s be is írom a versenybe, legfeljebb kitörlik..mert az az igazság, hogy most lehet haragszanak rám.
én a sorozat címét nem tartom hülyének..mint pl. a podcastét :)..nem értem, miért nem jó az, hogy Geekz-Halloween podcast, csak úgy szimplán és szépen. egy élveztem volna letölteni, nem értik, hogy ilyen című podcastet képtelen vagyok.

Edgar 2011.10.30. 16:46:22

@Maya--: és az a verseny hogy ért véget? lemaradtam:)

azért nem tetszik a cím, mert nem árul el semmit a filmről, és annyira általános, mintha azt a címet adnánk egy filmnek, hogy Ez Egy Film.
pl. a Walking Dead olyan cím, hogy tudom, mire számítsak: sétafikáló hullákra. Maga a sorozat viszont sokkal gyengébb, mint az American Horror Story.

Maya-- 2011.10.30. 18:06:08

@Edgar: igazad volt, ez a AHS kurvajó, megnéztem a pilotot, minden elismerésem...a kedvenc horror sztorim, hogy beköltözünk egy ilyen házba, persze az erdős sztorik is izgik, de nekem a házas van a toppon, csak tudod-e mitől félek, hogy sorozat, s én megszeretem a szereplőket, és majd nehogy szerre kihaljanak:)
bár azt a két kretén ikret én is kinyírtam volna..
úgyhogy erre számíts, mikor horror sztorit hallasz, a HÁZ-ra, nem is értem ezt a családot, hogy vette meg, mikor elmondják, hogy milyen a ház múltja, biztos nem láttak egy horror filmet sem életükben :D

ja, a verseny? hát olyasmi volt, hogy Parra beküldött valami melleket, s azt mondta, hogy mindenki rántson rá amelyik tetszik, s téma kipipálva, igen, így volt, jó a memóriám..elrontotta az egész mókát, pedig csinálhatott volna egyebet is, pl. benne lehetne a podcastbe :)
na, s akkor gondoltam, hogy zavarja a házigazdákat a téma és ezért kicseréltem a nickem az egyik igazi nevemre, hogy tudjak variálni, nehezen tettem, mert ilyen név azért létezik, s nem is olyan "magyaros", na ezt én is bánom. ennyi a sztory :)

Maya-- 2011.10.30. 20:28:07

az első podcast címe T.Mari g pontja volt, és az még tűrhető volt..végül meghalgattam, de nem tetszett, Rusznyák Csaba máskor sokkal jobb voltál :)

entro 2011.10.31. 09:11:09

Kurvajó a podcast, gratula! Mennyivel vonzóbb egy okos, jó humorú nő, mint egy csöcs... Amúgy apró javaslat: ha videó lenne, szerintem több emberhez jutna el. Valszeg sokan kíváncsiak lennének az érvelést alátámasztó mimikára, gesztusokra (mint ahogy fel is merült a beszélgetés alatt), illetve pusztán a beszélők fizimiskájára. Ez csak javaslat, ha legközelebb is hanganyag lesz, természetesen annak is örülni fogok. Nem minden véleményetekkel értek egyet, de pont ez a legjobb benne, hogy új nézőpontokat ismerek meg, tanulok az okosoktól, és hát tanulni bizony jó. Ja, és egy film, ami jobb, mint a Red, White & Blue!? Ide vele, most!!!

szoni_ 2011.10.31. 11:48:15

kár , h nem jutott szó a Melankóliára, mivel a másik kettőt még nem láttam... A The Woman-t megnézem, ha már ennyi időt szántatok rá a műsorban...

A Melankólia nem egy könnyű film, és nem is az amit többször néz meg egymás után az ember rövid időn belül, de sztem jó. Látszik, h a rendező elmélyült a témában.
A film két részre osztható és nagyon ötletesnek találom mindkettőt. Az esküvő, mint nem annyira csak a boldogságról és kellemes dolgokról szóló esemény is nagyon jó választás, a második rész, mint bolygó becsapódás, pedig még annál is jobb ötlet.
Ezt a filmet, amiről szól, a melankóliát magát nem elfogadni kell, hanem megérteni, átérezni...

Szoltik 2011.10.31. 12:42:03

@Rusznyák Csaba: amit mond, az nem név, hanem annak a születési rendellenességnek a neve, amikor vki szemek nélkül születik. A férj emiatt teljes mértékben a feleséget hibáztatta

Tiger Woods 2011.10.31. 15:35:06

@szoni_: a melankólia szerintem trier fricskája a sok majomnak, akik leszólták az antikrisztusát. most otthon ül és röhög.
d3uwin5q170wpc.cloudfront.net/photo/124722_700b.jpg

1/10 az év legrosszabb filmje.

Maya-- 2011.10.31. 16:02:49

@Szoltik: Istenem, micsoda igazad van, azt mondja: "Anoftalmia, a te szégyeded"..és az anoftalmia, azt jelenti, hogy hiányoznak a szemgolyók. gratulálok :)

Maya-- 2011.10.31. 16:05:52

@Maya--: mi is a blogod címe? :D

Maya-- 2011.10.31. 16:07:40

@Szoltik: mi is a blogod címe? :D, bocsi az előzőt elírtam, nem vagyok valami okos:)

chuck-d 2011.10.31. 16:56:10

@Maya--: ha ilyen amikor távozol, akkor milyen lehet, amikor maradsz... eh. hehe. heh.

Maya-- 2011.10.31. 17:19:33

@chuck-d: az e-mailemen jelzi, ha valaki válaszol nekem, s a tegnap ezért jöttem vissza, és már el is felejtettem, hogy mit írtam, mert azt csak hülyültem..így visszakerültem véletlenül, már a gép is így indult:)
nem hiszem, hogy valakit bántottam volna, de ez vagyok én, tök őszinte.
mondjuk igazad van...sziasztok.
(most már kiveszem azt a funkciót amelyik jelzi, hogy válaszoltak-e valamelyik kommentemre)

chuck-d 2011.10.31. 17:21:58

@Maya--: viccet érted-e? te kis te.

szoni_ 2011.10.31. 17:32:38

@Tiger Woods:
nem láttam az Antikrisztust.
De nem gondolod komolyan, h csak azért csinálta ezt, h jót röhögjön?
Azért még az esetek igen nagy százalékában tartunk ott szerencsére, h egy film megtekintéséhez, értékeléséhez és átérzéséhez nem kell egy másikat , netalán x másikat megnézni előzetesen...máskülönben elég szar lenne a helyzet...

Nem egy esti mese, és sokan csípőből elutasítják a témát, de attól még lehet jó...

Szoltik 2011.10.31. 19:45:39

@Maya--: Csak vendégíró vagyok ott, szal összesen 3 posztot tudsz tőlem olvasni :)

TheBerzerker 2011.11.02. 08:37:34

Trier egy gyökér. Pont.

TheBerzerker 2011.11.02. 09:16:05

Az Attack of the Block-on én rohadt jól szórakoztam!

Maya-- 2011.11.02. 20:02:56

@chuck-d: hahaha, de vicces vagy :P
pláne azzal a tavalyi "női" megjegyzéseddel..az nem is nő volt, hisz úgy hívják mint a pasim tesóját és az is pasi, és ez a neve előtt meg valami "bá" volt..igazam van, vagy igazam van?..haggyál már:)
az a baj, hogy erős az én női intuícióm és azt súgta, hogy ez nekem, nem fog tetszeni(jó, a címre háborodtam föl először), s nem volt igazam?..nem az zavar, hogy Wostry dicséri az ő fajtáját mint cigány a lovát, én is ezt csinálnám, de az nem fair, hogy mig ezeket agyondicséri, addig az olvasót degradálja, mert az buta, és azt hiszi, hogy a szubverzív, az a francia "subversif" szóból ered és jelentése, az, hogy fúrja egy álamnak a belső rendjét, vagy aláássa az általánosan elfogadott értékeket, vagy ideeákat..na hagyjuk...
visszatérve a podcastre, sejtettem annélkül, hogy hallgattam volna a következőket: Rusznyák Csaba előzékeny lesz, udvarias, kevesett fogok tőle hallani, az ő látásmódját és hangját bírom a legjobban, Wostrynak meg ha tetszik valaki/valami, fog egyfolytában nevetgélni, mocórogni..alig lehet majd kivenni egy normális mondatot, olyan embernek aki NEM TELJESEN MAGYAR...lehet, hogy ez másnak fölfoghatalan, de nekem nem. tovább: Wostry fölemeli a Womant, (amúgy nem rossz szerintem sem, de nem is egy megaopera), és tacsra vágják az Attack of the Blockot amit én nagyon kedvelek..jó, csak ennyit sejtettem megnézés nélkül, viszont miútán meghallgattam és elpáholták a Drivet-ot, akkor már tudtam, hogy kurvajó a megérzésem, és ezútán is erre hallgatok, ennyi volt.
semmi bajom az okos nőkkel, azt is értem, hogy jobb volt mint egy csöcs, de meg vagyok győződve, hogy nem egy igazi pasi nyilatkozta ezt, hanem valaki aki itt a blogon, már más csajnak is vallott szerelmet..biztos azt hiszi ez itt a párkereső, aztán üzenem ennek a (pasinak nem lehet nevezni azt, aki megveti a csöcst) valakinek, hogy majd ha lesz videó, akkor szigorúan, csak a grimaszokat, meg az elpírulásokat vegyék fel a geekzesek, nehogy legyen benne egy darabka csöcs is, mert mennyivel jobb lesz úgy, tényleg na, nehogy gond legyen, ha a nőnek az agya mellett csöcse is van, persze, csak úgy teljesen feleslegesen :P

tehát chuck-d, most méssz és nekem linkelsz valami szépet, hogy ne haragudjak, mert te vagy a legnagyobb kópé innen, nem Wostry sértett meg, hanem te, te kis szellemes:))

Maya-- 2011.11.02. 20:18:48

jól van, biztos az a bajod, hogy nem tetszett nekem, ugye? :))

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2011.11.02. 20:20:16

Kedves Maya, Chuck szerintem majd válaszol helyettem - szerintem rohadt valószínű, hogy ugyanazt gondoljuk, nekem viszont ezek után már elakad a szavam... :)

Maya-- 2011.11.02. 20:22:51

nyugi..ez nem a világvége, nem kell azért bántani az embereket, mert nem tetszett valami, nézd, eddig mindegyik tetszett, és dicsértem is, nem?..még olyanokkal szemben is akiknek nem tetszett..ezért mindig geciségeket vágtok a fejemhez, amikor elmondom a véleményem? :), mert eddig is elmondtam, ha jó, ha rossz, most igazán nem értlek, hogy ezt miért írtad?

Maya-- 2011.11.02. 20:42:59

@Wostry Ferenc: nézd, nem most jöttem a blogra, hanem rendszeres olvasó voltam, és rendszeres forte kommentelő, mert szükségem volt a melóm miatt, egy nagyon helyes írásra, más országban, más nyelveken végeztem az iskoláimat, amikor meg magyar zónában kellett dolgoznom, megállt a tudományom, nem egyszer leírtam itt is, hogy hogyan lehet könnyen nyelvet tanulni, így..ha érdekel valami, és hozzászólsz..de REÁLISAN, egy másik blogon kezdtem el írni, de úgy hogy istenőrzizzen, de nagyon hamar haladok, nagyon jó memóriám van, ezért én is emlékszem, hogy hogyan írtam egy évvel ezelőtt és hogyan most..egy év alatt még egy másik nyelvet is kitanultam. ez komoly. szeretek hülyéskedni, ez vagyok én :))..és igenis sokat vigyorgok magamban, kifele annyira nem, ezért küldtem annyi vigyort örökké.
a megjegyzést a csöcsökre az -entro- kommentjére való reagálás, ha netalán azért írtad:)..most próbálkozom kitalálni, hogy miért hívsz így?, nézd olyan rég a blogon vagyok, kérlek írd le, hogy miért írtad azt, amit írtál.

Maya-- 2011.11.02. 20:55:45

vagy azért írtad, hogy visszatértem...azért tértem vissza mert eszembe jutott a cselendzs, és kíváncsi voltam, hogy hogy lesz az eredményhírdetés:)..most már ezzel mindent kiaknáztam, amit csak összetudtam gondolni, hogy miért írtad ezt..na, nem baj..csak úgy éreztem, hogy egy ilyen olvasó mint én többet érdemelt volna.

Maya-- 2011.11.02. 20:56:30

mmint érdemelt volna egy választ:))

Maya-- 2011.11.02. 21:33:34

na jó..nem jön a válasz, de biztosra tudom, hogy a kommentjeim elvannak olvasva, csak lehet, hogy én fogalmaztam rosszul, de hát még írok pár sort magyarul, ez mind a hasznomra vállik :))

értelmezés:

1. visszajöttem a cselendzs miatt, hogy lássam, hogy van-e akkora felhajtás, mint a tavaly, amire célzott csákdi(írjunk már magyarul, ha itt vagyok:)), hogy kikezdtem a tavalyi nyertest, mert úgyancsak méltatva volt a nő a blogon..tehát, lassan írom, hogy csákdi is értse meg legalább egy évre rá a dolgokat, mert akkor nem értette, de hátha most összejön neki: nem a nyertessel volt bajom csákdikám, hanem azzal a felhajtással amit Wostry csinált az egészből, mikor kijelentették a verseny elején, hogy a "részvétel számít", de akkor még én sem tudtam, hogy ki a nyertes, és miért van felemelve, csak akkor értettem meg amikor beírták, hogy "belső meló", és én megláttam a nevét a szerzők között..na, ez volt a gond, meg az, hogy akkor engem Wostry nagyon ledegradált, azt mondta mikor beírtam, hogy ez azért most annyira lealázó volt, hogy mi nem is kaptunk még egy hülye gratot sem, pedig nem erről a nagy trombitázásról volt szó, meg ilyen nagy cécóról, hanem mókáról..erre nekem odavette, hogy nem tudom földolgozni, a rajtam aratott mindent elsöprő fölényt..ezzel volt a gond, nem a nővel.
na, a tavalyi nővel erre céloztam:))..így már érted ugye chuck-d :)

Maya-- 2011.11.02. 21:52:16

2. az arra vonatkozik, hogy megéreztem előre a dolgokat..és igazam volt, tudtam, hogy le lesz húzva a kedvenc filmjeim, és ennyi..ja, s akiket én megszoktam a blogról, hisz az ember nem jár olyan blogra ahol nem kedveli a szerzőket, azok háttérben fognak idétlenkedni, ennyi, nem az, hogy nem lehet nőt meghívni, sőt kell is. de az történt, hogy fölmérgelődtem a címre, s a nagy konferálásra,..később értettem meg, hogy egyszerűen rövid az agy, és nem emlékezett a csapat a saját podcasjük címére :D..van így az ember..

3 következett az a szó..azt hagyjuk, megmérkőznék bármikor az idegenszavakból, de ilyen nem lesz:)

4. entro beírta, hogy mennyivel jobb..bla, bla..mint egy csöcs, meg videó..meg mittudom én mi, itt tévedtem, mert ezt neki kellett volna írnom, mert ő volt aki az ave satani zenés bejegyzésnél, ugyanígy elragadtatta magát, sőt még jobban mert ott "egy kicsit szerelmes lett" jó a memóm vagy nem? :D..szerintem oké, és azért írtam, azt, mert biztos vagyok, hogy a "csöcs" az nekem szólt :D
ha véletlen nem(bár kétlem), akkor elnézést, általában kedves vagyok, csak ez itt most hülyén jött ki, és magyaráznom kell :))..mert még mindig nem értem, hogy miért írta Wostry nekem azt, amit írt:))

Maya-- 2011.11.02. 22:06:27

@Wostry Ferenc: asszem elmagyaráztam mindent, amennyire tőlem kitellet, most utoljára kérdezem, TŐLED, mert nem chuck-d írta, Mrs Bates-t, hanem TE :)..a te válaszodat várom, chuck-d ráér..

Maya-- 2011.11.02. 22:19:39

@Wostry Ferenc: meddig kell még gondolkoznod, nincs szükségem semilyen kidolgozott, magasröptű, idegenszavas válaszra..csak egyszerűen ismerd el, hogy NEM ÉRTETTÉL MEG!, vagy imádsz játszani a szavakkal, meg azt hiszed, hogy ez jó, hogy durván hozzám vágj valami ocsmányságot, hogy érezzem jól magam tőle :)), csak azért mert nem tetszett neked a legelső véleményem..

Maya-- 2011.11.02. 22:31:48

hát mindenesetre köszönöm a választ, chuck-d, meg csak szépeket linkeljen, mert hülyeséget, azt beszéltetek eleget :D

Maya-- 2011.11.03. 00:24:24

most röhögtük hülyére magunkat, hogy én itt rittyentettem vagy 100 kommentet egy nagy hülyeségről :D...tévedtem, hogy visszajöttem(de az a kurva kíváncsiság:)), most már ESKÜSZÖM, hogy soha, de soha többet egy pici pontocskát sem fogok írni, látogatni is csak majd nem tudom mikor foglak, ugyhogy chuck d sem kell válaszoljon, felmentem ez a nehéz feladat alól, ami gondolom, hogy a hülye magyar fogalmazásomból adódik :D

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2011.11.03. 10:17:19

@Maya--: kedves Maya, nem röhögtelek, röhöglek ki, és az ember nem ül mindig a gép előtt, hogy válaszolni tudjon. De még ha itt ülnék is, akkor sem tudnék erre, a csendes döbbeneten túl mit válaszolni. Szép életet. :)

rettentó 2011.11.04. 09:27:43

Jó lenne, ha tényleg gyakrabban lenne podcast (mint mondtátok, elfelejtettétek a címét, de régebben a Dögkút címet viselte).
Arra figyeljetek, hogy érthetően mondjátok a filmek (angol) címét. Néhány alapvető infot sem ártana közölni, ha valaki esetleg nem látta őket. Rendező, főszereplők, miról szól... Így ez kicsit bennfentes volt és nbem mindig lehetett követni.
A Drive pedig akkor is az év filmje, nehogy valakit elbizonytalanítson ez a három lókötő :-P

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2011.11.04. 09:39:49

@rettentó: következő podcastet 18-án vesszük fel

manuva 2011.11.20. 20:48:10

@Wostry Ferenc: Csak filmes szempontból volt borzalmas a kilencvenes évek, vagy máshogy is?

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2011.11.21. 17:17:13

@manuva: Grunge??? GRUNGE???!!! ÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!
süti beállítások módosítása