Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Élőszereplős Punisher TV sorozat indul?

2011.10.26. 14:00 TheBerzerker

Egy ideje már terjengett a pletyka képregényes körökben arról, hogy a Punisher: War Zone brutális bukásának ellenére a FOX egy élőszereplős tv sorozatot szeretne indítani a Frank Castle-el, alias Punisher-el a főszerepben. A dolog per pillanat odáig eljutott, hogy hamarosan hivatalosan is bejelntik a pilot epizód bemutatójának dátumát. 

 

 

A sorozat ha mindenigaz 1 órás epizódokkal operálna, és az executive produceri székben az az Ed Bernero nevezetű egykori New York-i rendőrtiszt fog csücsülni, akinek igencsak benne volt a keze anno a Criminal Minds-ban (Gyilkos Elmék), és a Third Watch-ban (Harmadik Műszak) is. Na ez volt a jó hír. A rossz pedig az, hogy állítólag igyekeznek átértelmezni a Megtorló karakterét azzal, hogy kvázi Batman-t csinálnak belőle. Frank Castle ugyanis a tervezett sorozatban egy New York-i rendőrtisztként képzelik el, aki esténként, amolyan plusz műszakban koponyás polóban ossza az igazságot New York utcáin.

Az anyátok picsáját azt!

11 komment

Címkék: sorozat képregény hír szuperhős

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr543330812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.10.26. 16:21:35

tényleg elég szarul néz ki... :S:S

nem tudom, hogy a war zone miért bukott, szerintem jó volt.

Balakin · http://balakin.blog.hu/ 2011.10.26. 18:10:41

"Frank Castle ugyanis a tervezett sorozatban egy New York-i rendőrtisztként képzelik el, aki esténként, amolyan plusz műszakban koponyás polóban ossza az igazságot New York utcáin."
És ez mitől Punisher akkor? Leszámítva a koponyás polot? Jéjzusom!

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.10.26. 18:41:14

@Balakin: úgy néz ki, hogy a koponyás poló oszt kész...

borisz 2011.10.26. 22:53:44

war zone volt a legjobb az eddigi 3 (?) punisher filmből. majdnem büszke is voltam a punisher tattoomra miatta ;D
de ez az ötlet netto szemétség.

mr.roper 2011.10.27. 01:36:21

@doggfather: már megint egyetértünk, a Ghost Rider után ismét véleményegyezés veszélye áll fent:-)) nekem is bejött a War Zone...és kövezzenek meg érte, de a Thomas Jane -féle Megtorló is tetszett XD

TheBerzerker 2011.10.27. 08:22:10

Én mind3 Punisher filmet nagyon szeretem. Mind3 filmnek megvan a maga korhoz illő hangulata. Mondjuk kétségkívül a War Zone a legjobb a három közül, de én azért a Thomas Jane féle verziót is nagyon szeretem. Főleg a rendezői változata nagyon jó.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.10.27. 08:25:19

@mr.roper: @TheBerzerker: nekem is tetszett a thomas jane féle is.

És szerintem is kétség kívül a war zone volt a legjobb.

Miért veszély a véleményegyezés??

TheBerzerker 2011.10.27. 09:38:56

Thomas Jane féle verzió rendezői változatát láttátok? ha nem akkor mindenképpően érdemes megnézni. Van benne egy plusz történetszál, amit teljesen kivágtak a mozis verzióból. Nem is nagyon értem miért mert szerintem elég fontos. Meg a film elején van egy jópofa animációs rész is.

mr.roper 2011.10.27. 19:48:36

@doggfather: csak vicceltem, persze, örülök hogy egyezik a véleményünk ilyen jó kis filmekről:-)))
süti beállítások módosítása