Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Rec 3 előzetes

2011.09.17. 21:29 Wostry Ferenc

Egyszerű, de remek ötlet, és lényegretörő kivitelezés. Még úgy is megnézném ennek alapján, hogy a zombitémánál nincs lerágottabb csont széles e moziuniverzumban.

31 komment

Címkék: horror filmbemutató

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr883234899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chavez 2011.09.17. 21:46:26

Hát. Ez. Kurvajó.

Lehet, hogy a zombik lerágták már a csontot magukról, de én még mindig nem unom őket. Meg aztán horrorban miről nem lett lehúzva már ezer bőr? (hogy maradjak az analógiánál)

Fatal Error! System Halted! 2011.09.17. 22:01:03

Érdekes.

De azért szerintem a 2 az nagyon szar volt.

Az 1 viszont remek.

Father Merrin 2011.09.17. 22:11:50

No azért az első rész is csak az utolsó (de mekkora!) negyed óra miatt lett akkora durranás, a második szimplán szar.
Ez meg eddig biztatónak tűnik...majd elválik, mert ez még vitaindítónak is kevés.

Frust 2011.09.18. 00:53:30

Az első, és a második is nagyon ütött!!! De azt viszont nem tudom, ez hogy fog kapcsolódni az előzőkhöz :) Már nagyon várom!!!

Case · http://streetartbp.hu/ 2011.09.18. 01:51:48

Nálam mindkét rész az utóbbi évek legjobb horrorfilmes élményei közt van, meg ez az előzetes is tízpontos, szóval várom nagyon. Arról megm, hogy hogyan kapcsolódik a sztori az eddigiekhez, ennyi van az imdb-n:
"The action now takes place miles away from the original location and partly in broad daylight, giving the film an entirely fresh yet disturbing new reality. The infection has left the building. In a clever twist that draws together the plots of the first two movies, this third part of the saga also works as a decoder to uncover information hidden in the first two films and leaves the door open for the final installment, the future '[REC] 4 Apocalypse.'"
Meglássuk.

Maya-- 2011.09.18. 09:13:03

azért, erősen rádobott a Rec varázsára az, hogy spanyolul van, nagyon passzolt hozzá..én is csak az elsőt láttam, a Manuelást, és jobban tetszett mint a TBWP.
izé.. a film rövid volt, viszont az utolsó negyed óra kompenzálta.
mondjuk, ha bezárodnék egy töksötét lépcsőházba éjjel,..asszem zombi nélkül is végem lenne..brr.
jöhet a film, szeretem a zombikat..meg a jó sminkeket, ultra lerágott csont, de én sem unom, igaz én még kevés zombit láttam:), nekem még KELL!

superben 2011.09.18. 13:09:11

Az első kettőt nagyon szeretem (igen még a 2-t is a teljes agymenésével), várom ezt is.

Darkcomet 2011.09.18. 13:25:24

Nem akarom lelohasztani a kedveteket, de ha jól látom, a REC 3 egy esküvőn fog játszódni, ahol jól átzombulnak a vendégek, és ebből lesz egy klassz kis nyeszetelés. Nos, ezt a poént a törökök 2010-ben már lelőtték a Ada: Zombilerin dügünü című filmben. Ime a trailer:

www.youtube.com/watch?v=A8x_ZP2vcps

Ha tévedtem volna, akkor sorry.

Case · http://streetartbp.hu/ 2011.09.18. 14:53:06

@Darkcomet: Huhh, tényleg durva a hasonlóság. Egyébként engem ez az egész esküvős sztori azért lepett meg kicsit, mert ha jól emlékszem, valamikor a Rec 2 megjelenése idején én azt olvastam (fogalmam nincs már hol), hogy a 3. rész előzményfilm lesz, szóval arról szól majd, hogy a padlásra bezárt kiscsajból, hogyan lett az ami és csak a 4. rész, a Rec Apocalypse szól majd arról, hogy a fertőzés kiszabadul az első két részben szereplő házból.

Maya-- 2011.09.18. 15:20:25

így van..a Rec 3 az a Genesis, és a Rec 4 az Apocalypse, viszont az a Zombilerin dügünü izle, borzasztóan hasonló müskürűnek tűnik nekem is :o

K.Leslee 2011.09.18. 19:16:37

Ez az egész REC mitől ötletes?

Maya-- 2011.09.18. 22:05:59

@K.Leslee: semmitől, csak ez a legjobb a hasonló társai közül, mmint nekem jobban tetszik a Cloverfield, vagy a TBWP-nél, a Paranormal Activity-t nem láttam, ami ugyancsak "kamerázós":)

Case · http://streetartbp.hu/ 2011.09.18. 22:08:58

@Maya--: Igen, de most az imdb-ről idézett leírás szerint ez mégsem előzményfilm, hanem már ez is azután játszódik, hogy kiszabadul a fertőzés a 2. rész után. Mondjuk a trailer alapján jó lesz ez így is, de engem speciel érdekelt volna az elvileg tervezett előzménymozi is.

@K.Leslee: Semmitől, egyszerűen csak rohadtul hatásos mint horrorfilm. Klisés, de ez egyáltalán nem zavaró, mert kiválóan használja a kliséit és ettől működik a végeredmény.

Maya-- 2011.09.18. 22:27:46

@Case: azt nem olvastam, de mint látom a cím Genesis, az meg azt jelenti, hogy születés, vagy egy folyamat ami által létrejön valami, bármi lehet..most hírtelen nem jön magyarul a szó, de lehetséges, hogy genézis.

Maya-- 2011.09.18. 22:31:28

az, megnéztem Genézis, és magyarul keletkezést jelent, ugyhogy hátha az előzmények lesznek:)

Loyal - www.loyalmunkaruha.hu · http://www.loyalmunkaruha.hu 2011.09.21. 11:22:10

Brad Pitt új zombi filmje mellett még ezt várom nagyon-nagyon! Az első részben a kézi kamerás felvételek sokkolóan valóságosnak tűntek, sok ilyen filmet láttam, de néha majdnem "beszartam". Ezért nagy kedvenc a Cloverfield is, mert a felvételek valóságosnak hatnak (már amennyire egy ilyen sztori az lehet), és abból is jön a folytatás!!!! :D

K.Leslee 2011.09.21. 18:52:51

A kézikamerás megoldás engem eddig csak a District 9-ban nem idegesített, mert ott tudták, hogy hol a határ, illetve a Blair Witch-ben még úgy ahogy hiteles volt a dolog az legalább nem olyan volt, mint egy videójáték. Egyébként az egész egy parasztvakítás. Nekem az jön le, hogy nincs pénzük operatőrre, nem kell szarakodni a világítással, elfedi a gyenge CGI-t, stb, de mindezt úgy adják elő, mintha ez egy stílus lenne...lófxszt. Másik meg az, hogy az ilyen filmeknek el kéne nézni, hogy gyenge történetük van, mert azzal takaroznak, hogy ál-dokumentarista. Az egészben annyi a kreativitás, hogy 10 percenként a kamera elé ugrik valami, a végén pedig mindenki meghal(vagy legalább a föszereplő-ha van ilyen).

@Maya--:
Én sajnos láttam a Paranormal Activity-t. Ha csak az utolsó negyed órát nézed meg, abszolút semmit nem vesztesz, sőt megkíméled magad vagy 50 percnyi Big Brother-től.

Maya-- 2011.09.21. 19:11:05

@K.Leslee: tényleg a District 9 nekem is tetszett, meglepően jóra sikeredett:)

szóval akkor nem vesztettem sokat, hogy nem láttam ezt a Paranormal Activity-t..azért valamelyik percen, csak rászánom magam.

entro 2011.09.22. 20:19:39

Zombitémában ide passzol: ma szóltak, h. beválogattak a World War Z-be statisztának. Bár zombulni akartam, túlélő leszek, egy ilyen partizán zombiírtó csapat tagja. Köszönet Nektek, hogy kitettétek a hirdetést, nélkületek lemaradtam volna!

chuck-d 2011.09.22. 21:00:14

@entro: itt a felhívásos bejegyzésnél már kibeszéltük, hogy eddig nem jelentkezett beválogatott, de megmentetted a blogot, bent lesz egy olvasó, gratula. :]

entro 2011.09.23. 08:59:25

@chuck-d: Köszi, de sztem csak most kezdik kiértesíteni az embereket, úgyhogy lehetünk még többen is:). Amúgy némi érdekesség: ma lesz ruhapróba, meg ilyen katonás mozgások betanítása, elkérték a lábméretemet, mert adnak bakancsot. Ami viszont kemény: október 5-ig, a forgatás kezdetéig nem borotválkozhatunk, és nem vághatjuk le a hajunkat sem, hogy megfelelően lepukkantak legyünk a filmben, sőt, gondolom az egész végéig (okt. 30) érvényes lesz ez a dolog. Budapest utcáit ellepik majd a szőrős, hosszú hajú hippik...

szoni_ 2011.09.23. 10:11:47

Király! Én már azt hittem lement az egész...
sztem jól hangzik, hogy ilyen katona leszel, a zombi smink azért kemény meló lehet...

entro 2011.09.23. 10:21:24

@szoni_: Igen, lehet, h. jobban jártam így, mert ha zombi lennék, valószínűleg nem is ehetnék, meg fürödni is tilos lenne a forgatás ideje alatt:).

Chavez 2011.09.23. 11:51:58

@entro: Ehetnél, csak maximum velőt. :)

Choule 2011.09.23. 18:37:55

Hát mindenesetre lányokat nem nagyon hívnak....:/

Maya-- 2011.09.23. 19:07:15

@Choule: ja..mert nekünk már rég hosszú hajúnk van, s nem is borotválkozunk, legalábbis nyakon fölül:), biztos ezért nem hívnak lányokat :)

entro 2011.09.23. 19:51:23

@Maya--: Amúgy hívnak lányokat, olyannyira,hogy külön napokon van a fiúk és a lányok válogatása. Elég komoly problémát jelentene ugyanis a zombiháború utáni fajfenntartás a csajok nélkül...

chuck-d 2011.09.23. 20:41:43

@Choule: @Maya--: na akkor ezért nem hívtak, mindig egészen feminin külsőm volt.

@entro: a poresz változathoz majd egyszerre hívnak mindenkit.

Maya-- 2011.09.23. 21:54:46

@entro: akkor jó, megnyugodtam:)

@chuck-d: jól van..miért kellett úgy kiszépítsd magad:)

chuck-d 2011.09.23. 23:18:28

@Maya--: neked, csak már azt sem veszed észre, ha fodrásznál voltam. hüp. hüp.

Maya-- 2011.09.24. 10:46:17

@chuck-d: azta, te tényleg feminin vagy, hisz ilyeneket szoktak mondani a nők otthon a pasijuknak:)..ez nem vicc.
és én most adom a tipikus választ:
"dehogyis nem vettem észre drágám, hisz gyönyörű vagy!" :P
süti beállítások módosítása