Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Super - előzetes

2011.03.05. 06:32 Geekblog

Úgy néz ki ez a film lesz olyan, amilyennek a Kick/ass-nek lennie kellett volna... James Gunn Super-jéből egyfajta dzson vóterszes trash-feeling árad, ami nem is csoda, hiszen Gunn a karrierjét a Trománál kezdte. A kritikák egyöntetűen áradoznak a filmről, állítólag nagyon véres, sőt beteges. Várom!

21 komment

Címkék: akció fantasy filmbemutató vígjáték

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr992711777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Áramvonalas Földműves 2011.03.05. 10:19:48

véres és beteges? ez nem 1 horror:) ez 1 vígjáték.

Magócs Dávid · http://geekz.blog.hu 2011.03.05. 10:31:28

Már csak Nathan Fillion miatt is nézős. :)

mesko 2011.03.05. 11:17:08

aha, nézős bizony:)

Balakin · http://balakin.blog.hu/ 2011.03.05. 13:44:51

wow, 6 komment és senki nem kickassezett még? na ezért járok én erre a blogra :D Amugy nagyon sütinek tűnik, Fillion meg a sérója meg külön bónuszpont :D

spontan · http://erdekessegek.info 2011.03.05. 17:09:01

Én nem láttam a KickAss-t, csak a trailer-ét, de erről a trailer-ről egyből az ugrott be.

A különbség csak az, hogy a kickass nem érdekelt a trailer-e alapján, ez viszont viccesnek tűnik.

úgyiselfelejtem 2011.03.05. 18:38:20

Hát nem tudom, de nekem elég gyengének tûnik...

Moziban tutira nem nézném meg.

--Behrooz-- · http://caffedream.blogspot.com/ 2011.03.05. 18:41:46

Nekem is gyengébbnek hat mint a kikassz, de azért kap egy lehetőséget.;)

Valmont · http://horrornovellak.blog.hu/ 2011.03.05. 19:09:19

Off-topic, de azért hagy írjam már le: miért van az, hogy ha elkészül egy viszonylag sikeres brand, akkor azt illik fikázni az ilyen típusú mondatokkal, hogy "ilyennek kellett volna lennie". Annyira jellemző ez az alapvetően vesztespárti magyar gondolkodásra, hogy szörnyű...Szóval, ez a film a nyomába se fog érni a az idézett mű könnyed és vicces, látványos és taburomboló világának. Szerintem ennyi. Ócsóbb lesz és szürkébb. Ilyenkor teljesen a nyolcvanas években érzem magam, amikor Báron Gyuri bácsi magyaros dacból a Birodalom visszavágot fikázta és az aktuális magyar szörnyűséget dicsőítette a Filmvilágban...(Persze lehet bármit állítani, de ne odavetett félmondatakkal. Tessék leírni, mi a baj a Kick/Ass-szel...)

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2011.03.05. 19:26:25

@Valmont:

Majd jön a Puzsér Róbert, és megmondja. De addig is: csak egy fétises futóbolond ugrál beöltözve, ráadásul a főszereplőnek szuperereje sincs, ezért volt szar film a Kick-Ass.
Ez a film meg kb olyan hatást kelt, mintha a Kick-Ass Asylum verziója lenne.

b0lha 2011.03.05. 19:31:46

de ki mondta h a kick/assben barmit is komolyan kellene venni? meg nem is ertelek rorschach, h vetheted a szemere, h nincs semmien szuperereje? hat pont ettol teljesen abszurd az egesz. a kick ass sztem az utobbi idok 1ik legeslegjobb vigjateka volt, az akciojelenetek pedig felelmetesen durvan voltak megkoreografalva. telleg nem is ertem, mit nem lehet szeretni abban a filmben. na mind1, majd ezt is megnezzuk.

Valmont · http://horrornovellak.blog.hu/ 2011.03.05. 19:42:39

@Rorschach:
Igen, nincs szupereje, ezért is írtam én ezt: "könnyed és vicces, látványos és taburomboló". Azért mert a főhősnek nincs szupereje, már szar a film? Ez a definíció legfeljebb a szuperhősfilmekre lenne igaz, de ott is egy oximoron lenne az ilyesfajta érvelés.

Áramvonalas Földműves 2011.03.05. 22:25:53

@Valmont: hehe, ez vicces hozzászólás:) Kerestem a filmvilágos hivatkozott cikket, de sajna ott nem volt ilyen, pedig ezen tényleg jót lehetne szórakozni, de amúgy jogos a felvetés, csak kicsit komoly elvárás egy előzetes bevezetőjével szemben, asszem. De persze én se értem,h mi az,h lennie kellett vna. Ráadásul felesleges is.

Áramvonalas Földműves 2011.03.05. 22:28:29

ja és összesen eddig 2 fesztiválon játszották, ami nem biztató annyira általában. Szal kicsit fura ez,h a kritika el van ragadtatva...az a pár, aki látta? Amúgy nekem marhára bejön az előzetes, pedig ennél a Wilson nevű embernél kevesebb irritáló színész van most halivúdban - legalábbis nekem.

nuklearis_baromfi · http://nuklearispillanatok.blogspot.com 2011.03.07. 01:32:43

Hmmmmm.... nem is tudom.

Számomra meglepő, hogy ezek a színészek részt vesznek egy ilyen filmben.

Oké, értem, hogy elegük van a szuperhősfilmekből, de akkor is...

Tyler, Bacon, Page.... ezt a trailert látva valahogy úgy érzem, mintha mentegetni próbálmák magukat.

"Persze, benne voltam az X-men3-ban/First Class - ben/Hihetelen Hulkban, de igazából viccnek fogtam fel az egészet, meg kellett a pénz. és akik ilyesmit komolyan vesznek, azok mekkora lúzerek már. :-D"

Legalábbis ez volt az első benyomásom az egészről.

ZeRGe 2011.03.07. 12:20:52

tetszett, de a vér és agyvelő l/min értéke miatt nem egy könnyed meló utáni kikapcsolódásos film.
valószínűleg ez is oka lehet hogy "összesen eddig 2 fesztiválon játszották"(Áramvonalas Földműves)
nem is tudtam hogy ekkora szerencsém volt, hogy pont ott lehettem az egyiken.

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2011.04.21. 22:14:36

Év eddig messze legjobb filmje.
süti beállítások módosítása