Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Endless Night - tisztelgés a Film Noir előtt

2010.11.20. 14:47 Wostry Ferenc

Serena Bramble los angelesi videoművész etűdje, amelyet egy januári film noir vetítéssorozat felvezetéseként mutattak be. Valószinűleg a legjobb videoklipp-közeli cucc, amit idén láttam.

24 komment

Címkék: videó noir

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr822461247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

entro 2010.11.20. 19:23:56

Mikor lesz tömegfilmben újra ennyi erőszak és fájdalom és...szarul hangzik, de: érzelem? Vagy...ööö mi az a másik szó? Ja, értelem?

Gaines · http://delta.blog.hu 2010.11.20. 22:21:56

Hát ez... ez fantasztikus. Borzongtam végig. Mondjuk ez a szám alapból is mindig ilyen hatást vált ki nálam, de gyönyörűen vágták össze vele a jeleneteket. Pazar.

kIára 2010.11.21. 09:02:30

Fel fogja pürgetni rendesen a Sirius Share-t.
Kár, hogy még nem volt olyan pasim, akivel működött volan a hajnalig tartó noározás.

K.Leslee 2010.11.21. 12:29:06

Szép munka!!!Kedvet kaptam valami régi cuccot nézni. Amúgy mi a szám címe?

entro 2010.11.21. 12:47:29

@K.Leslee: A Massive Attack "Angel" c. száma. Ez szól a Blöffben is, amikor ég az "anuta" lakókocsija.

valakién 2010.11.21. 14:49:51

Pár perce lett vége a filmmúzeumom a Casablanca-nak, megnéztem huszadjára is.
A Film Noir örök!!!!!!

valakién 2010.11.21. 14:52:07

@kIára: Te lehetsz a femme fatale. Akarlak!!!
Mi a mail címed??

mesko 2010.11.21. 17:33:40

a Casablanca-t én is annyiszor nézem meg ahányszor csak valaki szóba hozza...
ja, és eskű alatt állíttom, hogy van olyan pasi, akivel működik az egész éjjel tartó noározás...
figyelni kell:), nem keresni, nem várni, nem kell tenni semmit..figyelni!! és lesz..
(nem árt azért némi ilyen-olyan adottság:))

virtualdog 2010.11.21. 18:09:04

Sztem nagyon nem megy a zene a film noirhoz, valami sűrű jazz kellett volna, vagy kósza, disszonáns gitárpengetés, de ez az elektronikus zajos zene nekem nagyon posztmodern távolságtartó hatást keltett. Amúgy a hosszú csúszdán guruló férfis jelenet milyen filmből van?

Uriás 2010.11.21. 18:12:01

Oké, én is rajongok a film noirért, de mitől olyan zseniális ez a videó? Pár film össze van vágva, alatta zene, nagyjából egy jobb AMV szintjén van, de ettől még nem lesz művészi, meg az idei legjobb "videoklipp-közeli cucc", hát száz ilyen van még a neten.

mesko 2010.11.21. 18:32:00

egyet értek, hogy én sem ezt a zenét képzeltem volna el..de most így a 21-dik században, valahogy még tetszett is, hogy ezt rakták mellé..olyan jó kombinációnak tűnik nekem:) a régi képek, felhozva egy mostani világban, én inkább közelíttésnek érzem, mint távolságtartónak..

biztos, hogy száz-meg száz ilyen kering a neten, de van akinek arra nincs ideje, hogy ezt leskődje, pl. nekem nincs..ezért kikapcsolódás képpen mindig választok egy filmes blogot, amelyik éppen tetszik, s arra járok amikor időm van..inkább filmeket nézek, mind csatangoljak ez az idő alatt a neten..
nem zavar, hogy ezt-azt írnak mellé, ami lehet, hogy vitatható:))

Chavez 2010.11.21. 18:35:43

tiny.cc/f365usvvvu
Itt egy hasonló videó csambarákkal. Ennél a zene és kép nagyon együtt van, és nem is valami videóművész csinálta, csak egy rajongó.

mesko 2010.11.21. 19:25:02

@Chavez: igen, zene, kép együt van, de ez, úgy hozzád is nagyon passzol, még akár te is csinálhattad volna:), tudom mit jelent a Bouryokudan..
máskülönben a kard a kedvencem..akartam is tanulni, de otthon úgy féltettek, pedig szerintem abszolút biztonságos lett volna..azt mondták, akkor inkább fotbalt játszodjak, ha már csaj létemre ennyi az eszem..ez komoly.

chuck-d 2010.11.21. 19:28:48

akkor nem lesz szentségtörés megjegyeznem, hogy a "legjobb videoklipp-közeli cuccokat" régóta nem videóművészek csinálják.

Sharpe · http://www.book-fun-factory.com/farfun/ 2010.11.21. 20:19:56

@Ramiz: Először én is így gondoltam, de valahogy
ennél a videónál mégis működik, szerintem.

Nostro · http://www.flickr.com/photos/terraflex/ 2010.11.21. 20:23:56

Felét sem ismerem, de azt látom, hogy iszonyat jó jeleneteket emeltek ki.
Aki pedig kíváncsi a filmek címére (35 darab ha jól számoltam), az a youtube oldalán nézze a videót és nyissa le a videó infót.
www.youtube.com/watch?v=xOgBa2Oij1A&feature=player_embedded

human · http://yummie.hu 2010.11.21. 20:53:47

Ezek szerint nem gáz, hogy azt mutatja ami a dalszövegben van? Ha jól rémlik, ez nem túl ajánlott videóklipeknél.

Her eyes = szemeket vág be
Love you love you love you = csókokat

valakién 2010.11.22. 13:58:47

@mesko: Milyen adottságokra gondolsz?? :-)

chuck-d 2010.11.22. 14:56:00

@human_insect: neeem, ha pedig énekelsz, el kell mutogatnod a szavakat, így megy ez.

mesko 2010.11.22. 17:54:38

@valakién: háát, vannak nekem ezzel kapcsolatosan konkrét elvárásaim..bizony.., úgy a nőnél, mint a férfinél:), de mig magamat tartom ehez, addig másnak csak azt mondom, hogy nem árt ha van..(tehát csak úgy ajánlom)
de mint mondtam, ezek csak az én elképzeléseim..nálam bevállik, de nem biztos, hogy másnak is beválna.
süti beállítások módosítása