Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

I Am Number Four - előzetes

2010.09.29. 20:02 Magócs Dávid

Megérkezett a trailer a kezdetben Micheal Bay nevéhez fűződő, természetfeletti képességekkel rendelkező kitaszítottakkal foglalkozó filmhez. A rendezést végül DJ Caruso vállalta el a főszereplőt is leváltották, de most nem ez a lényeg. A produkció címe igazán találó, a kilencekből a negyedik számú páciens áll a középpontban, akinek három bajtársát már megölték és most őt kezdik el üldözni különleges képessége miatt. A főszereplő Alex Pettyfer alakítja a "négyest", míg rajta kívül feltűnik még a filmben Teresa Palmer, Dianna Agron és Timothy Olyphant. Végre egy normálisnak tűnő science-fiction. Bemutató 2011 február 18.-án. Az ugrás után feliratos előzetes és a hivatalos szinopszis várja a kedves olvasókat.

I AM NUMBER FOUR focuses on the fate of nine gifted children and their guardians, the sole survivors of a bitter war on their home planet called Lorien, who have settled on Earth under the protection of a charm that means their enemies can only kill them in numeric order. Three of the nine are dead; the novel’s narrator is number Four. The nine children and their guardians evacuate to earth and the protagonist, a Lorien boy named John Smith, hides in Paradise, Ohio, as a human and tries to evade his predators.


22 komment

Címkék: scifi akció filmbemutató

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr432333047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2010.09.29. 20:06:27

Timothy Olyphant-ot sikk utálni a Hitman miatt, de nekem a Justified sorozatban nagyon tetszett, remélem nem csak mellékszerepe lesz.

Áramvonalas Földműves 2010.09.29. 23:49:28

pokemon meg dj caruso film előzetesek? minek? vannak még ám fos filmek, amiknek jöhetne a trailere. Valami romkom is - a jacko hasonmás - sandra bullockkal .

Beyonder 2010.09.29. 23:59:29

@Áramvonalas Földműves: ez egy akció-sci-fi, úgyhogy idevaló.

Magócs Dávid · http://geekz.blog.hu 2010.09.30. 00:51:25

@Áramvonalas Földműves: A Pokemon-nál meg nagyobb geekséget nem tudok elképzelni. Kövezzetek meg...

Edgar 2010.09.30. 03:09:35

Újabb Heroes. Legalább a trükkök jobban néznek ki.

mesko 2010.09.30. 04:33:47

..tényleg, hát "geek" a blog címe, hisz akkor igaza van Artemisnek, sőt nyomathatjátok a Harry Potter-t orrvérzésig:)
izé, csak úgy írtam valamit..ami az eszembe jut, nem kell komolyra venni!

mesko 2010.09.30. 04:39:05

a filmet, meg nem hagyuk ki, semmiesetre sem:), s majd utánna hozzászóllunk ezt-azt.

Köbli Norbert (törölt) 2010.09.30. 10:51:47

jobbra számítottam, mint ez az inkoherens, sematikus előzetes. annyira hype-olják a filmet. ez így úgy néz ki, mint a push, ami tavaly nagyot bukott.

7thArT 2010.09.30. 12:36:05

uh, az a szőke csaj azon a motoron rohadtul meggyőző...

Timothy Olyphant meg szerintem okés volt, mint Hitman...

Edgar 2010.09.30. 13:49:35

@Köbli Norbert: Nekem kind of tetszett a Push...

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2010.09.30. 14:22:16

@szoni_: Sztem is, de ahogy eddig olvastam ezzel a véleménnyel igencsak kisebbségben vagyunk.

Magócs Dávid · http://geekz.blog.hu 2010.09.30. 14:35:18

@doggfather: hát igen szar érzés a kisebbségen belül is kisebbségben lenni...:)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2010.09.30. 17:14:04

@Artemis: Hát jah, kivet magából a gyíksereg. ;) :D
mmint geek, nah. :D

Áramvonalas Földműves 2010.09.30. 17:42:52

@Beyonder: @Artemis: hát a geekségnek is vannak rétegei. A pokemon az nálam egy gyerekrajzfilm, persze lehet én vagyok a hülye és nem hozzáértő, csak mondjuk látok különbséget 1 star wars geek meg 1 pokemon geek között. Utóbbiak kb 10évesek, előbbiek között talán vannak idősebbek is. De ha a tinik lesznek a célközönség akkor visszavontam mindent:)

mesko 2010.09.30. 17:43:31

Nem vagytok kisebbségben, mert jövök én is a játszótérre:), ki merte le szólni Timothy Olyphant?

na, látjátok, hogy senki...mondtam én!
a Justified sorozatba..meg nagyon imádom, föleg a stílusát..hmm..az a zakó, az a kalap, meg az a direkkt karakt, jó ő.
A Hitman-ben is kedveltem, úgy hogy jöhet ez a film, de tudom mi a gond a többiekkel...azt hiszem fárasztó már ez a mese, hogy jövünk az űrből, megint pont a Földre, mintha más helyet nem kapnának:)..valami ilyesmire gondolok...
na..ezt csak azért írtam, hogy ne érezze senki magát szarul, nincs itt kisebbség abszolút!
sőt pofa jártatásban-I Am Number One!
Apelláta nincs!(ezt Artemistől tanultam a SoA-nál):)

mesko 2010.09.30. 17:50:14

..én azt képzelem magamról, hogy movie és film geek vagyok:)

Edgar 2010.09.30. 22:17:16

WTF van mostanában a kommentekkel? Fent megjelennek, de a hozzászólások között csak későn. Időzáras kassza, vagy mi ez?

Magócs Dávid · http://geekz.blog.hu 2010.09.30. 23:46:02

@Áramvonalas Földműves: Érdekes vitát válthattál volna ki ezzel. Kár...

Szerintem nincs értelme általánosítani, kategorizálna. Szubszubszubkult...nincs értelme.

mesko 2010.10.01. 13:20:50

nem szeretném leírni az én "plasztikus" értelmezésemet a geek-ekről, mert biztosan nem érdekel senkit..
de, én úgy gondoltam, hogy itt a filmekről lesz szó! ami eddig így is van...hogy van egy csomó tajdok film az már hétszentség, DE az nem hiszem, hogy gond lenne ha néha ezekről a filmekről is írás van, mert ha leszarja is mindenki legalább betöltőtték a küldetésüket azzal, hogy fos filmek!
nem?

ha mondjuk egy olyan blog lenne amelyik szeretné netalántán formálni ilyen-olyan irányba az emberkék ízlését akkor is kell a "süket" film, hogy pl. láthatóvá váljon a különbség...muszály!

ha meg azt nézem, hogy 2010 van, és rossz v. nem rossz..eléggé hülyén hangzik, azért mert már újabb generációk vannak, pl. rég-rég idősebbnek lenni cool volt, bölcsnek tartották a fiatalok az ilyen embereket..hallgattak rájuk..ma..ejjj..én úgy látom, hogy "gagyi"-nak veszik az idősebbet(én nem!), de itt ezen a blogon észlelek humort ami talán oldaná ezeket a különbségeket és ha talán bekerül is egy-egy Pokemon, egy ilyen apokalipszis szóban foglalva..hát akkor mi van?, hol van ilyenkor a humor?

na jó, még írok egy másegyebet is:
figyelem a pasikat, ami szerintem ha csaj vagyok normális dolog, na mit vettem észre:
úgyanolyanok amikor felnőnek is mint mikor kicsik, pl. most is van autócskájuk, van labdacskájuk, és pont úgy rajzolgatnak..imádják a kardokat, van robotkájuk stb..s ahogy rámnéznek..ajjajj... az sem változott semmit!
s akkor kérdezem én, hogy higyem el, hogy nem-e jön jól néha egy-egy filmecske, mégha 10 éveseknek is szól:)
de nem csak a pasik vannak így, benem is él egy "gyerek", és szerintem mindenkiben ott van..
nem gond tehát az sem, hogy balfasz filmekről is van bejegyzés, de az sem ha 10 éveseknek való, csak nem kell túlzásban vinni, a hangsúly továbbra is maradjon a "minőségen" és ne a "mennyiségen"..amiről én azt gondolom, hogy a geekz.-en nincs gond:)
de igenis figyelembe kell venni, hogy mi történik a világban..mégha egy geeknek ez nagyon-nagyon rossz is!

besucher 2011.03.09. 00:18:48

Az ajánlótok hatására megnéztem ezt az I Am Number Fourt, de elég gyengének bizonyult. Tölthettem volna jobb dolgokkal is az időmet.

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2011.03.09. 08:31:06

@besucher: szerintem a fenti szövegben semmi ajánlószerű nincsen... csak tényeket sorol fel és a filmnek adja tartalmi összefoglalóját. Egyébként a film tényleg egy kalap szar.
süti beállítások módosítása