Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

No One Likes M. Night Shyamalan

2010.09.10. 15:00 Magócs Dávid

Mr. Shyamalan csillaga leáldozóban van. A hullámvölgy azonban nem most kezdődött, tekinthetjük úgy, hogy mostanra csúcsosodott ki, tekinthetjük úgy, hogy egy hosszú folyamat végére értünk. Nagyrészt persze emiatt mi vagyunk a hibásak. Mi tettük őt azzá ami, mi emeltük ki a sok közül. A Hatodik érzék elsöprő sikere után érkezett az újabb mestermunka, ami nekünk geek-eknek is megdobogtatta a szívünket. A Sebezhetetlen-t ugye a Jelek követték, amiből az utóbbi erősen megosztotta a nézőközönséget. A Falu, A Lány a vízben és az Esemény, egyre erősebben tanúskodtak a rendező arroganciájáról, majd jött az abszolút bukás Az utolsó léghajlító. Az alábbi videóban a College Humor veszi górcső alá a "Mestert". Teszem hozzá szerintem teljesen megérdemelten.

 

30 komment

Címkék: hír vicces videó

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr572284888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

prick 2010.09.10. 15:10:53

Nem mintha különösen utálnám Shayamalalalalát, de ez kurva jó! :)

hakaba 2010.09.10. 16:57:13

én mindig is egy csalónak tartottam :)

Konya Sándor 2010.09.11. 09:05:38

Jesszus, ez félelmetes volt. :D Amúgy tényleg, a Hatodik érzék meg a Sebezhetetlen mesterművek voltak, nem tudom utána mi a franc történt a "mesterrel". Az Utolsó léghajlítót mondjuk nem láttam de elhiszem hogy szar. Az Esemény meg...Na hát arról ne beszéljünk. "Fussunk, jön a szél." :D meghülyült a fickó

Edgar 2010.09.11. 11:53:35

This guy needs a brucewillis.

nemszentember 2010.09.11. 12:47:40

Az biztos,kell egy hangulat a filmjeihez.Ha így nézem,működnek a történetei.Én még nem írnám le.

victor vacendak 2010.09.11. 14:21:51

Nekem minden filmje tetszett. Talán csak a Sebezhetetlen nem. Érdekes történetek, nem olyan sablonosak, mint a többi.

Mrs.Broflovsky (törölt) 2010.09.11. 14:54:11

en birom nagyon Shyamalant, de ez vicces =D

akocsis · http://akocsis.blog.hu 2010.09.11. 16:35:58

Nekem mindegyik filmje tetszett, talán csak a Lány a vizben volt gyengébb. Az utolsó léghajlitó is igen jól sikerült.
A kritikusok valamiért nem szeretik.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2010.09.11. 17:01:56

@akocsis:

Meg a nézők se, nézd meg az imdb-n a hozzászólásokat.

attila1 (törölt) 2010.09.11. 17:03:22

nehéz kérdés az ízlés. A Lány a vízben nagyon jó volt, de sikerült felfognom, hogy ez egy olyan film, ami vagy nagyon tetszik valakinek, vagy nagyon nem. Ezt regényben még el lehet játszani, de egy százmillió dolláros filmben már nem igazán. Ott profitot kell termelni. A Léghajlítót nem láttam, a többi filmje nagyon jó. De a nagy pénzeket hozó átlag mozinéző miatt nem biztos, hogy lehet ilyeneket készíteni. Shamalannak regényeket kellett volna írnia, mint Neil Gaimannak meg China Mievillenek. Ott azt csinálna amit akar és még a megfelelő közönséget is megtalálná hozzá.

0k- · http://ekezet.com/ 2010.09.11. 17:19:29

kicsúcsosodó hullámvölgy! ez jó :D :D

Magócs Dávid · http://geekz.blog.hu 2010.09.11. 17:20:34

@attila1: Ácsi. Nehogy már géniuszi magasságokba emeljük pár filmjéért ezt a fazont és olyanokkal hasonlítsuk össze mint Gaiman vagy Mieville. Alapvetően nonszensz amit írsz...

attila1 (törölt) 2010.09.11. 17:37:10

@Artemis: szerintem nem. A Sebezhetetlen, Hatodik érzék, Jelek, Falu, Lány a vízben van olyan jó filmen, mint Gaiman vagy Mieville regényben. (mindent olvastam tőlük eredetiben, úgyhogy össze tudom hasonlítani). Nekem az a bajom Shamalannal, hogy elnézte a médiumot, ahol az ötleteit meg kéne valósítsa. Ezért nem érti, miért nem sikeres mostanában. Alapvetően nem azok a tömegek járnak moziba, akik egy pl. Mievillet végigolvasak úgy, hogy élvezni is tudják.

Magócs Dávid · http://geekz.blog.hu 2010.09.11. 17:42:46

@attila1: Nem a médiumon van a hangsúly. Az általad említett írók mind nagy mesélők, úgy tudnak elmondani egy történetet, ahogy rajtuk kívül kevesen. Shyamalan, ahogy a mellékelt ábra mutatja, ha régen tudott is, ma már szart se tud a mesélésről.

attila1 (törölt) 2010.09.11. 18:15:24

@Artemis: Szerintem meg pont a médiumon van a hangsúly. Ha nem lenne eltévedve, hogy hol kell mesélni, király lehetne. De ő valami miatt filmezni akar. Szerinted pl. Mievilletől a Kraken vagy a City and the City működne filmen? Mert szerintem nem. Shamalan nem tudja, hol a helye, ezért a legjobb ötleteit értetlenkedve fogadják azok, akik valami másra számítanak.
Ráadásul, ha az első öt filmjét (többé-kevésbé) sikeresnek veszem, az utolsó kettő nem írja felül a korábbiakat.
Shamalan a filmes mesélésről "nem tud szart se". Sikertelenségének meg szerintem üzleti okai vannak. Nem azok fizetnek a moziban, akiknél bejönnének a történetei.

Magócs Dávid · http://geekz.blog.hu 2010.09.11. 18:24:03

@attila1:
1. Voltak, ismétlem voltak jó ötletei. Ma már nincsenek és a semmit akármekkora mesélő is valaki, nehezen lehet jól elmesélni.

2. Ne forgasd ki amit mondtam, itt nem adaptációkról van szó, mint Gaiman könnyvei esetében lennének. Ezek filmen elképzelt és megalkotott "művek". Korábban működött is.

3. Nem akarom ismételni saját magam, de az az 5 sokkal inkább kettő, a kettő pedig sokkal inkább 5. Ha érted mire gondolok.

Rusznyák Csaba 2010.09.11. 19:05:47

Azért Syhamalant meg nem értett művészként lefesteni nem kis merészség...
Amúgy pont írónak szar, rendezésileg még Az esemény sem volt olyan nagyon rossz (ellenben a Léghajlító már mindenhogy az volt)

Edgar 2010.09.11. 19:43:21

@Rusznyák Csaba: Igen, az épületről lassítva leugráló emberek képe kifejezetten szép volt. És a fűnyírós jelenet is jó. Kár, hogy ebben a filmben szerepeltek.

mesko 2010.09.11. 20:03:05

én érdekesnek találom, hogy egy indiai pasi nagyon fiatalon Hollywood-ban hegycsúcsról indít és fokozatosan sülyed tengerszint alá..érdeklödve lesem, hogy még hová? meddig?
nehogy egyszer nagyon összeszedje magát:), mert most szánalom...

Cooper82 2010.09.11. 21:11:08

Egyetértek. A 6. érzék után (számomra) még feljebb tette a lécet a Sebezhetetlennel, majd ezután az összes filmjével szépen elindult meredeken lefelé. Szinte minden egyes filmjével egyre lejjebb és lejjebb sülyedt.
Régen amikor megláttam a nevét egy-egy trailer után, mindig mondtam, hogy nézős lesz, de mostanában a neve láttán nekem is hasonlóak a reakcióim, mint a videóban. És pont a "Devil" kapcsán jött ez ki belőlem legutóbb, de aztán egy picit fellélegeztem, amikor láttam, hogy legalább nem ő rendezi...

~zoli79 2010.09.11. 23:41:24

A hatodik érzéket láttam, elég gyenge film volt. A többiről azt se tudom, micsoda.

Edgar 2010.09.12. 02:27:32

@~zoli79: Azért ne keseregj, ők sem ismernek téged.

wice 2010.09.13. 11:46:23

@Artemis: Ize, Gaimannak(-nek?) nagyon sok kozepes v epp gyenge konyve is van, es igazabol egy olyat se olvastam tole, amelyikre azt mondanam, h mestermu... Sokszor reciklalja a sajat otleteit, es a legtobb tortenete a vegere ellaposodik. A magam reszerol csak a Smaragdzold tanulmány c novellaja miatt tartom a radaron, mert az vmi gecijo, viszont az meg nem is sajat otleten alapul, hanem a Sherlock Holmes es a Lovecraft univerzum hazasitasa.

K.Leslee 2010.09.13. 14:25:20

Nem szeretem őt, de azért nem olyan rosszak a filmjei.Mesterműve viszont NINCS, pont. Ez a videó zseniális.

Magócs Dávid · http://geekz.blog.hu 2010.09.13. 14:46:20

@wice: Ízlések és pofonok. Én pont az szeretem Gaiman-ben, hogy nagyszerűen keveri a különböző műfajbeli elemeket és atmoszférát teremt. Ebben marha jó ő és ezért szeretem annyira a műveit, már ha nem is annyira jó mind.

lojzi1 2010.09.13. 15:15:25

Aki szereti a filmjeit, annak többnyire a Sebezhetetlen a legrosszabb. Aki nem, annak meg a Sebezhetetlen a legjobb. Érdekes.

Magócs Dávid · http://geekz.blog.hu 2010.09.13. 15:18:48

@lojzi1: Nincs ebben semmi érdekes szerintem. ;)

Malachi 2010.09.14. 17:27:20

mostanában már én is csak derülök rajta. amúgy az én személyes kedvencem tőle a Signs. hibátlan a hangulata, lassú, erőteljes, a látszólag nyugodt részek közben is végig érezni a mély feszültséget, remekül építkezik, szóval a mai napig bármikor meg tudom nézni. ugyanígy a Sebezhetetlen is rendben van, a 6. érzék viszont csak a csattanó miatt maradt emlékezetes. nem is láttam azóta.

Szegedi Péter (törölt) 2010.09.17. 10:29:15

Nekem a sebezhetetlen benne van a top 10 kedvencben, olyan filmek mellett mint a Memento vagy a Kutyaszorítóban. - Van olyan, hogy az embernek csak egy nagyon ütős ötlete van aztán el kellene mennie feltöltődni, hogy új tapasztalatokat szerezzen, amikből aztán megint le tud rakni egy hasonló minőséget. (Kellene neki is egy Fincher féle Játszma, hogy visszataláljon az igazi önmagához :) )
süti beállítások módosítása