Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Piranha 3D: a kiszivárogtatott mészárlás

2010.08.03. 21:47 Wostry Ferenc

Az anyag egy mobiltelefon kamerájával készült, tehát senki ne várjon csúcsminőséget, ettől függetlenül ez a majdnem tíz perc szenzációsan szórakoztató :D

20 komment

Címkék: horror filmbemutató filmelőzetes

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr802196924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mrscottpilgrim · http://twitter.com/mrscottpilgrim 2010.08.03. 21:52:44

asszem a Tukrok fele kitero utan megint egy kurvajo filmet tesz le Aja :) Eli Roth halala nagyon nagy fun :D

elefes 2010.08.03. 22:01:09

Ez tényleg kurva jó:)

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2010.08.03. 22:01:15

Nekem tőle csak a HAUTE TENSION jött be, de az nagyon, még akkor is ha a Dean Koontz INTENSITY-jének a pofátlan, 100% lelopása.

Chavez 2010.08.03. 23:11:47

Hát ez szokás szerint röhejes túlzásokkal teli, de hát ahogy látom ez nem is sima pirája, hanem valami mutáns fajta. Azért az milyen kedves, hogy 3D-ben átélhetjük, amint pofánhánynak. :D

Edgar 2010.08.03. 23:42:07

Tegnap láttam a diszkoverin, hogy az amazonaszi pirannyák azért úsznak csoportokban, mert rohadtul félnek egy náluk is vérszomjasabb ragadozótól. És akkor a műsorvezető elindult megkeresni azt a ragadozót, a folyami tápláléklánc csúcsát. Halakat vetett oda csalinak, a vízfelszín vészjóslóan fodrozódni kezdett. És akkor kiderült, hogy amitől a piráják beszarnak az nem más, mint a kedves, vigyori édesvízi delfin.

Chavez 2010.08.03. 23:54:16

@Edgar: Akkor a következő állatos horrorfilm biztos a Dolphin 3D lesz, főszerepben Dolphin Lundgrennel.

K.Leslee 2010.08.04. 00:03:51

@Wostry Ferenc: Olvastam az Intensity-t, ha jol emlekszem magyarul 'Vegsokig'
nekem is az ugrott be, amikor neztem, viszont a Haute Tensionban tetszett a csavar, ami a konyvben nincs benne. Dean R. Koontz rendkivul jo iro es sok pszichothriller regenye van, ami vaszonra kivankozik.

Edgar 2010.08.04. 08:37:10

@Chavez: :D
Erre próbáltam célozni.

Beyonder 2010.08.04. 10:44:42

@K.Leslee: Anno, a filmet nézve én se nagyon akartam elhinni, hogy _papíron_ semmi köze a könyvhöz.

K.Leslee 2010.08.04. 11:52:03

@Beyonder: Mondjuk csak az alapszitu egyezik. Anelkul a bizonyos csavar nelkul eleg ures lett volna a film. A konyv is eleg linearis es egyszeru, de nem tudtam letenni, annyira izgalmas.
Szerintem Koontz-tol mar loptak joparan. Mar a 80-as evek elott irt olyan torteneteket, amikre a tehetsegtelen, hollywoodi giccsthrillerek forgatokonyviroi lecsap(hat)tak. Talalt kislany, akirol szornyu titok derul ki(THE FACE), rendorseget segito latnok, aki sajat eletevel
kapcsolatos dolgokat kezd latni egy-egy gyilkossaghoz fuzodo latomasban(THE VISION), a kisfiu egy szekta celpontjava valik, akik meg vannak gyozodve rola, hogy a gyermek az Antikrisztus(THE SERVANTS OF TWILIGHT),
egy maroknyi ember kulonbozo helyekrol, egy kozos van bennuk; az almaik es a jelenesek, melyeket latnak, a csavar megdobbento(STRANGERS)
Nekem ezek a kedvenceim tole.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.08.04. 13:46:51

Fel nem tudom fogni, hogy lehet megnézni ilyen gáz minőséget. Oké, függő az ember, de akkor is legyen már annyi valakiben, hogy a kamerás verziót kihagyja. A következő lépés ezek után, hogy mondjuk a Tron Legacyt is így nézzük meg?

Bokortalan Lajtalan · http://facebook.com 2010.08.04. 14:16:17

Asszem én már ebből a strandos-tinis keretsztoriból kinőttem, ettől függetlenül a gore egész kreatív.

0motig0 2010.08.04. 20:48:07

értem én hogy az egész egy gore fesztivál lesz de könyörgöm azért enyire tulzásokba esni..(átrágja magát a csajon meg a kábel ketévágja meg egyebbek.. hát izé.. meg a srác átgázol mindenkin motor csonakal...) pedig reménykedtem nem viszik enyire tulzásba a gort...(nem nem bírja a gyomrom de baszus manapság milyen horror filmek vanak? csak gore meg gore.. semi olyan amitől az van hogy most össze fosog magad a félelemtől...)

Köbli Norbert (törölt) 2010.08.04. 20:59:37

szerintem ez szándékosan szivárgott ki. egyébként izgi.

memora 2010.08.05. 00:45:01

Basszus, én még nem olvastam, (és nem is láttam) az Intensity-t, de már sajna elolvastam a kapcsolódó hozzászólást :S
Légyszi a Rossz hely végét már ne írja le senki, mert épp most olvasom :)

...mondjuk, ha már mindenki spoilerkedik, akkor én se maradjak ki: a The Skeleton key meg a legjobb olyan Lovecraft adaptáció, aminek semmi köze nincs Lovecrafthoz.

K.Leslee 2010.08.05. 17:50:08

@memora: Én olvastam a Rossz Hely-et annak a végén egy nagyon megdöbbentő csavar van, mikor a pszichiáter(ha jól emlékszem) mindent elmesél a férfiról, akinek múltját ki akarja deríteni a nyomozóházaspár. Remélem nem érzékeny a gyomrod..:-)Az Instensity-vel kapcsolatban szerintem senki nem spoilerezett, még így is érdemes elolvasni.

memora 2010.08.05. 18:31:13

@K.Leslee: Kösz, nem olvasom el a hozzászólásodat inkább, de azért kösz :)
Az Intensity a Haute tensionnnal való összevetése már önmagában spoiler, legalább is annak, aki ismeri a filmet.

Még a Lost utolsó évadát sem néztem végig, úgyhogy ezentúl sokkal elővigyázatosabb leszek, ha benézek egy filmes fórumra :)
süti beállítások módosítása