Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Gundam Unicorn 2-előzetes

2010.07.21. 15:19 Wostry Ferenc

Giant Robot Fans, unite! Szűnni nem akaró missziós kényszeremben, amellyel mindenkit meg akarok téríteni a mechák vaskebelére, prezentálom ezt a legújabb trailert. A Gundam Unicorn-t nem a szokásos sorozatformátumban kapja képébe a közönség, az epizódok napvilágra kerülése között több mint fél év is eltelik, a Unicorn-széria második epizódja október végén jön majd ki. Addig is itt az előzetese, amely azzal indít, amivel az első résznek vége lett.

4 komment

Címkék: scifi animáció anime filmbemutató

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr952166334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Drall 2010.07.22. 10:44:36

Engem sikerült megtérítened:D Idejét sem tudom, hogy mikor néztem utoljára mecha animét, de most megjött a kedvem hozzá.
Szóval én még szívesen várnék ilyen ajánlókat.

Oidipus Prime · http://oidipusprime.blog.hu/ 2010.07.22. 20:38:18

Azt hiszem engem is! Ez valami agyszétbaszóan zseniális!!!:O:O:O:O

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2010.07.23. 06:17:03

Örülök hogy tetszik. Én magam nem vagyok, úgy általában, manga vagy anime-rajongó - kivéve, ha óriásrobotokról van szó :)

Ajánlom figyelmetekbe: www.punbb-hosting.com/forums/geekz/viewtopic.php?id=167

Valandil 2010.07.26. 11:46:13

A Gundam 00 után muszáj volt valami jóval kijönniük.
Ebben az is tetszik, hogy visszatérnek a "klasszikus" karakter-dizájnhoz.
süti beállítások módosítása