Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Faster-előzetes

2010.07.20. 07:23 Geekblog

Rock ügynöke olyan ügyességgel választja ki a lehető legrosszabb szerepeket ügyfele számára, hogy ez a fajta hozzá-nem-értés már-már tiszteletre méltó. Pedig Dwayne Johnson (=Rock) jobb, szebb karriert érdemelne. Ez a film is fasza b-akciósan fest, ám ettől függetlenül, karrierjének ezen a szakaszán Johnsonnak nem itt kellene tartania.

5 komment

Címkék: akció filmbemutató

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr772162728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manuva 2010.07.20. 10:57:09

Ezt hogy érted? Hogy ő egy jó színész?

Gulandro 2010.07.20. 11:55:05

Ez nekem most nagyon tetszett. Én szeretem a Skorpiókirály filmjeit.

Geekblog 2010.07.20. 11:57:26

@manuva: nem, de karizmatikus, van jelenléte.

Nostro · http://www.flickr.com/photos/terraflex/ 2010.07.20. 14:28:28

Kifejezetten kíváncsi voltam, hogy a Southland Tales című filmben milyen helyzeteket bíznak rá, nagyon elüt-e majd a többiektől. Egy darabig még örültem is neki miközben néztem a filmet, de aztán elég fárasztó lett, szerintem. Pankrátori múltjához viszonyítva bizonyára ez is elég nagy dolog. A jelenléttel kapcsolatban meg nyilván még nagyobb a gyakorlata, mert ugye a ringben is jelen kell lenni ha megy a show.

mesko 2010.07.20. 20:25:21

Kedvelem mint pasit, tényleg karizmatikus, jó az aurája- de pl. erről a filmről azt nyilatkozta, h nem lesz sem túl komplikált, sem szupra-intellektuális...ebből arra következtetek és persze a más filmjeiből is, h ő az aki nem akar mást játszani.
Szerintem ő inkább egy jó pasi, mint színész...tetszik a szememnek..
süti beállítások módosítása