Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

The Green Hornet - előzetes

2010.06.22. 10:56 Beyonder

Megérkezett a The Green Hornet első előzetese. Ha valaki még nem hallott volna a projektről: egy klasszikus, 1930-as évekbeli rádiójáték első mozifilmes adaptációjáról van szó. Tévében (és képregényekben) a maszkos igazságosztó már többször felbukkant, először a 40-es években, legutóbb pedig egy 1966-os sorozatban. Utóbbiban a médiamogulból önjelölt szuperhőssé vedlő főszereplőt Van Williams alakította, ázsiai sidekickjét pedig maga Bruce Lee. A sorozat hangvétele, az ugyanabban az évben indult Adam West-féle Batmannel ellentétben, teljesen komoly volt, Michel Gondry feldolgozása viszont inkább vígjátéknak tűnik, amit Seth Rogen bekasztingolása is jelez. További szereplők: Cameron Diaz, Christoph Waltz, Edward Furlong, Tom Wilkinson, Edward James Olmos. Nem rossz lista, és Gondry sem ügyetlen, de van egy olyan érzésem, hogy az eredeti felállás jobban működött volna: az első hírek ugyanis még arról szóltak, hogy a zseniális Stephen Chow ül a rendezői székbe, és ő alakítja az ázsiai sidekicket is. Amerikai bemutató: jövő január.
 

11 komment

Címkék: akció filmbemutató vígjáték kaland szuperhős

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr822100455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balakin · http://balakin.blog.hu/ 2010.06.22. 13:05:44

Fun-nak néz ki nekem bejövős meg a Dynamite-os képregények is tetszenek.

J. McClane 2010.06.22. 13:12:27

Nem hozott lázba.. A Spirit jutott eszembe róla. Az jó béna volt.

Rusznyák Csaba 2010.06.22. 14:00:26

Fasza kis cuccnak néz ez ki, és a Spirittől szerintem rohadtul messze van (szerencsére).

Varga Denes 2010.06.22. 15:25:29

Nekem hiányzik belőle Gondry egyéni rendezői stílusa. Látszólag semmi sem maradt az eddigi filmjeit jellemző háztáji kreativitásból. Persze az is lehet, hogy ehhez az alapanyaghoz egyébként sem illene, és emlékezetes lesz anélkül is. Meglátjuk.

Danis 2010.06.22. 16:15:01

Csak nekem van olyan érzésem, hogy a karakterekkel az Ironman-t másolják?

Balakin · http://balakin.blog.hu/ 2010.06.22. 17:36:32

A sztori eléggé hasonlít a Dynamitenál épp futó Kevin Smith féle Green Hornetre, mármint abban az értelemben, hogy az eredeti Hornet meghal és a fia veszi át a helyét aki eddig semmire kellő gazdag kis ficsúr volt. Bár ott még nem tart a dolog, hogy kocsival csapassanak de a fiú alapba lazább mint az apja volt. Amúgy Green Arrow azaz Oliver Queen is eredetileg eféle karakter volt szal nem az Ironmannel találták fel a spanyolviaszt.

Konya Sándor 2010.06.22. 17:36:44

Nekem eddig bejön, de persze még az is lehet, hogy kudarc lesz a film. Ja, és csak úgy mondom: nekem tetszett a Spirit. Persze ez szerintem nem hasonlít rá, csak mondom hogy nekem bejött. Ciki, mi?

Danis 2010.06.22. 19:18:16

Ok, akkor értem, ha szöveghű, akkor teljesen érthető.

Santito · http://geekz.blog.hu 2010.06.22. 21:26:31

Nem érdekelt eddig különösebben, de Seth Rogen eladta nekem...

0motig0 2010.06.23. 01:33:29

érdekes és kelően poénosnak tűnik. egy nézést biztos megér!

Áramvonalas Földműves 2010.06.23. 09:37:50

Ez leginkább a halál unalmas kategória. Kicsit retros a stílusa, de ennyi. A Gondryt csak beültették a gépezetbe, Rogennek sablonpoénok, az akciójelenetek meg "tucat" jellegűek.

@J. McClane: Sztem a Spirit nem volt béna. Én azt szűrtem le,h ott az volt a cél,h hogyan lehet 2dimenziós karaktereket vászonra adaptálni - ilyen szempontból még jó is volt. Ahogy a Speed Racer is 1 rajzfilmet akart 1 az 1ben élőszereplőssé tenni. Ezek kurvajó ötletek és vállalkozások. Nem feltétlenül az a közönségbarát azt elismerem. Amúgy a psycho újrafeldolgozása is kurvajó ötlet volt, h szószerint újraforgattak - csak ugye ennyiben ki is merült.na be is fejezem az okoskodást.
süti beállítások módosítása