Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Centurion-előzetes

2010.06.15. 13:30 Wostry Ferenc

A Doomsday ellenére én még mindig bízom Neil Marshallban (mert a Descent továbbra is a 2000-es évek legjobb horrorfilmje) és a Centurion új előzeteséből ítélve a(z egykori?) rajongóknak valóban korai lenne még kiátkozniuk az európai zsánerfilmnek ezt a továbbra is ígéretes rendezőjét.

UPDATE: A filmet a Mokép hozza be "A kilencedik légió" címen augusztus 26.-ától!

 


Centurion - Red Band Trailer
Uploaded by dreadcentral. - Watch feature films and entire TV shows.

13 komment

Címkék: történelem akció filmbemutató

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr232082533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.06.15. 08:52:43

Mi az, hogy a Doomsday ellenére?
Az egy kurvajó film.

Ebben a Centurion-ban viszont nincs nagy bizodalmam.

Chavez 2010.06.15. 11:12:12

Jó lesz ez! :P A Doomsday viszont szerintem is tré volt.

Edgar 2010.06.15. 13:15:47

Ez a trailer egyszer már szerepelt itt. Ez csapda!!!:)

Nostro · http://www.flickr.com/photos/terraflex/ 2010.06.15. 13:26:01

Én is pont a Barlang című horror-dráma miatt bízom benne. Azzal megvett engem kilóra. A Doomsday is jó volt, bár az nem volt olyan dimenzionált mint előző filmje, de szó szerint jó móka volt. Ez a trailer meg nem mond nekem túl sokat, ettől függetlenül nem kérdés, hogy meg nézem-e.
Így vagyok Rob Zombie-val is. Tudom sokan megköveznének, de az 1000 Halott Háza után számomra egyértelmű volt, hogy látom kell további filmjeit is.

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2010.06.15. 13:29:30

@Edgar: igen, ezt elbasztam, a régi trailert linkeltem be. Most már az új, "véres" van fenn.

Konya Sándor 2010.06.15. 16:59:11

Nekem az eddigi filmjei alapján Neil Marshall egy szimpatikus rendezőnek tűnik. A Descent az utóbbi évek egyik legjobb horrorja, a Dog Soldiers fasza szórakozás, és a Doomsday-t is baromira élveztem minden ostobasága ellenére. Szóval kíváncsi leszek erre a filmjére is.

Oidipus Prime · http://oidipusprime.blog.hu/ 2010.06.15. 17:06:45

A Descent márpedig akkor is egy gyenge film, 2 ijesztő jelenettel.

Edgar 2010.06.15. 17:22:54

@Wostry Ferenc: Köszi, ez sokkal faszább mint az előző. És a pikt csajok is jók.

Oidipus Prime · http://oidipusprime.blog.hu/ 2010.06.15. 22:59:15

Az éjjellátós kamerázós csaj mögött felbukkanós, meg az amikor a hullák alá bújik. Lehet van más is régen láttam, nem szó szerint értetem, de nem tartom egy jó filmnek, mert a szereplői számomra a legkevésbé sem szimpatikusak(nem azért mert csajok, hanem mert csak) és ötlet sem túl sok van benne.

onlyzerosandones 2010.06.16. 09:03:09

A Descent szerintem is rém gyenge, nem is értem ezt a 2000-es évek horrorfilmje dolgot. Bár lehet, hogy a többi még rosszabb volt :)
Remélem, ez a Centurion jobb lesz, végre egy fasza történelmi akció, nem valami Robin Hood-féle marhaság. (Nyílzáporban fedetlen fővel íjászok rohamoznak egy kővárat? WTF? Nem akarok következetlenségeken lovagolni, de kábé a Kőszívű ember fiai farkasos jelenete óta nem láttam hasonló baromságot.)

onlyzerosandones 2010.06.16. 09:16:07

Nem igaz: a Gladiátor elején a csaknem kőkori szinten álló(!) germánokkal szemben teljes technikai- és erőfölényben lévő, abszolút nyerésre álló római légió főparancsnokának teljesen értelmetlen lovasrohama(!) az erdőben(!), melynek során számomra máig nem világos célból nem csak a saját, de kutyája életét is kockáztatta, legalább ennyire gáz volt.

Edgar 2010.06.16. 11:50:52

Azért Neil Marshall nem egy Scorsese, hogy túl nagy elvárásaink legyenek vele szemben. A Dog Soldiers, a Descent és a Doomsday nem voltak rosszak, de nagyon kiemelkedők sem. Legfennebb annyi mondható el róluk, hogy eltértek az átlagtól, és nem untattak. Én ezt várom a Centuriontól is.
süti beállítások módosítása