Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Doctor Who 2010 teaser

2010.03.20. 11:16 Wostry Ferenc

A doktor legújabb inkarnációjának britesen ortopéd a feje, úgyhogy így első blikkre azt mondom, illik a szerepbe! Természetesen arról sem szabad megfeledkezni, hogy idén Steven Moffat átveszi a sorozat irányítását Russell T. Davistől, ami csak jót hozhat.

8 komment

Címkék: scifi fantasy tévéelőzetes

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr951854221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

elefes 2010.03.20. 17:28:10

Jó ez a sorozat? A Christopher Ecclestonosból láttam vagy három részt, de nem tudtam eldönteni kell-e ez nekem. Mondjatok valami okosat.

Chavez 2010.03.20. 17:39:34

Szerintem klassz, bár én is csak össze-vissza néztem belőle részeket. Olyan jellegzetesen brit dolog ez az egész, vagyis kell a megfelelő hozzáállás, de az biztos, hogy nem véletlenül kultikus. És legalább vállaltan, sőt szándékosan gagyi, nem csak "olyanra sikerült."

faragö 2010.03.21. 15:48:33

Szerintem is jó kis sorozat volt bár én sem tudtam soha folyamatosan nézni így nem is étetem a végét teljesen.(Ha a vége volt egyáltalán)

0motig0 2010.03.21. 17:16:48

most a dalekok megint mit csinálnak? nem letek már vagy 6 szor kicsinálva?? na 8 ha megmagyarázák normálisan akkor lehet de nekem ez a dalekos részleg már kezd kicsit uncsi leni(vagy csak szerintem az?)

RazorBlade 2010.03.21. 20:00:47

Végre! Tavaly év végén új Triffidek most meg Dalekok. Régen az HBO is adott le pár részt.

ilovebubbles 2010.03.21. 21:03:36

@0motig0: ha megfigyeled brit zászló van a dalekra festve... szóval kitudja mit hoznak ki belőle.

Amadeus4 2010.03.22. 16:57:45

A dalekek és a cybermanek mondjanak le!
Nagyon remélem, hogy Moffat megtartja azt a stílust, amiért például a Blink című epizódot megszerettük. Legyenmárlegyenmár!

...még akkor is, ha nagyon fájdalmas volt a búcsú a tizedik Dokitól :'(
süti beállítások módosítása