Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Amer-előzetes

2010.01.05. 08:50 Wostry Ferenc

Új giallo! Új giallo! Új giallo! Ráadásul állítólag még csak nem is rossz. A trailer aláfestő zenéje Sergio Martino 1971-es filmjének, a La Code dello Scorpione-nek a főcímmuzsikája, Bruno Nicolai szerezte.

9 komment

Címkék: horror filmbemutató eurocult giallo

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr131647414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

clive. 2010.01.05. 09:17:00

A zene nagyon tetszik. A trailer is jó. Várós film:)De jó lenne, ha egyszer nálunk is felfedezné a nagyközönség (ami nemvalószínű, hogy megtörténik) a giallok szépségét.

norbert hellacopter 2010.01.05. 16:40:44

Hát,nem tudom hogy 2010-ben lehet-e még jó giallót csinálni,mindenesetre kíváncsi vagyok rá.Argento Giallo-ját még nem mertem megnézni...

martinriggs 2010.01.06. 22:28:30

@norbert hellacopter: Argentonak volt egy 2001-es műfaji rehabilitációs próbálkozása, asszem Álmatlanul volt a zseniális magyar címe.Nos, ott tükröződött leginkább ki szerintem hogy milyen nehéz is manapság egy, szinte kortünetnek is beillő műfajt átmenteni a második évezredbe.Volt néhány figyelemreméltóbb grand-guignol jelenet benne, de a prózai részek...mintha valami napi szinten futó olasz teleregény sorozatot bámultam volna(amit nem szoktam)

martinriggs 2010.01.06. 22:33:30

a mester próbálta átmenekíteni a műfajt a 2001-es zseniális magyar címfordításu Álmatlanul-lal, abban volt egy-két figyelemreméltóbb grand-guignol-jelenet, de a prózai képsorokat mintha eg napi rendszerességgel futó olasz tv-sorozatból ollózták volna ki...

martinriggs 2010.01.06. 22:35:16

elnézést az ismétlésért de azt hittem hogy az első reagálásomat véletlenül nem küldttem el...pedig baromi fontosnak találtam...4 perce még:-)

Edgar 2010.01.07. 00:08:10

@norbert hellacopter: "Argento Giallo-ját még nem mertem megnézni..."
Hehe, ezzel én is így vagyok. Láttam minden filmjét, de az utolsó néhány próbálkozása miatt valahogy nem ugrom neki minden nap bepötyögni a nevét a torrentkeresőbe.

virtualdog 2010.01.07. 12:38:46

Én tegnap néztem meg a Giallo-t, szerintem jobb (legalábbis giallo-sabb), mint a Terza Madre, de így sem ér a korábbi remekművek nyomába se. Írhatok róla egy rövid kritikát, ha van rá érdeklődés.
süti beállítások módosítása