Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Rimék az Elveszett frigyláda fosztogatói?

2009.10.05. 14:56 Beyonder

Az alábbi tréler magáért beszél... A hasonló című 1951-es filmben Charlton Heston és Peter Lorre játszotta a főszerepet, és bizony a helyszínek, a karakterek és a történet is nagyjából ugyanaz.

Természetesen egy ál-trailerről van szó, amelyben valaki összeszedte azokat a jeleneteket a különböző filmekből, amelyek Spielbergéket "inspirálták". A tanulság? A jó merítés fél siker. (A másik felét a tehetség és az időzítés adja.) 

8 komment

Címkék: akció filmbemutató kaland

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr911429144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

exilis 2009.10.05. 15:07:33

Első. Azt a mindenit..így már érthető hová kopott ezek után Spielberg zsenialítása :)

NickelADeón 2009.10.05. 15:11:56

Még jó, hogy nem olvastam el a videó alatti szöveget:)

Chavez 2009.10.05. 15:21:44

Ügyes! Amúgy ha ilyen ütemben javul a CGI-k minősége, pár év múlva akár még lehet is egy ilyen film.

virtualdog 2009.10.05. 15:58:37

Ha nem olvastam volna egyszer egy kimerítő írást arról, hogy pontosan honnan is merített Lucas és Spielberg a filmhez (várjunk csak... csak nem itt a Geekzen olvastam?! :D), akkor beszoptam volna. :)

elefes 2009.10.05. 19:29:19

Majdnem bömbölve sírtam, mert előbb néztem meg a videót, csak azután klikkeltem a továbbra.
Éppen készültem zokogni, bazmegelni, istent szidni meg a nőket (őket csak azért, mert mér ne), amikor megnyugodtam.
A Frigyláda a világ legjobb filmje.
Ezért a posztért azért járna egy tökönrúgás.

TheBerzerker 2009.10.06. 11:53:32

Engem csak egy dolog gondolkodtatott el. Manapság miért nem csinálnak ilyen király trailereket? Imádom ezeket a baszott nagy méretű szövegeket a trailerek közepén. A gagyi rímek meg aztán végképp királyak. Ilyenek kellenének manapság is nem csak a sok steril szar!
süti beállítások módosítása