Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Inception - előzetes

2009.08.24. 22:39 Linkovic Csumoszky

Christopher Nolan jövő nyáron bemutatandó sci-fi-jének első előzetese.

17 komment

Címkék: scifi filmbemutató

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr721336052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chavez 2009.08.24. 22:48:45

Hű! Új Mátrix film? :o

Freevo · http://delta.blog.hu/ 2009.08.24. 23:05:06

Komolyan, én vagyok az egyetlen, aki egyáltalán nem látja, hogy hol van ebben a Mátrix?

Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2009.08.24. 23:12:51

Zöldeskés szűrők meg repkedő emberek... gyakorlatilag ennyi a hasonlóság.

Chavez 2009.08.24. 23:38:25

A repülő összekapaszkodás, meg a mesterséges város. Ennyi jutott róla eszembe, mert az előzetes ezt leszámítva elég vérszegény.

Beyonder 2009.08.25. 00:23:25

Nolanben még nem csalódtam. Elég mesteremberes a csávó, de épp azért nem is fog soha nagyot hibázni.

elefes 2009.08.25. 00:54:40

Inkább olyasminak tűnik, mintha valaki megrázná a világot, a benne lévők meg szerencsétlenül ide-oda koppannak. Ha valami ilyesmi, akkor nagy húzás.
PKD-szaga van amúgy.

elefes 2009.08.25. 01:35:41

@Chavez: Philip K. Dick - csak lusta voltam

David Sumner 2009.08.25. 09:08:41

Be vagyok én még szarva most is kicsit, hogy ez a 200 millió Nolan agyára megy, de eddig, leszámitva az Álmatlanság-remake-et (azt szoktam mondani, hogy akkor nem ő irta a forgatókönyvet), csak remekműveket pakolt elénk, és ez a semmit sem deklaráló trailer egy paranoia thrillerbe oltott sci-fi-t igér. Mátrix hasonlatot sehol se látok, az az elmebunyó a fickó fejének absztrakciója, sztem illik ide. Ugyanúgy lehetett volna shaky cames, én még azt is elfogadtam volna.:)

Freevo · http://delta.blog.hu/ 2009.08.25. 13:45:26

@Linkovic Csumoszky: ja, világos. A szűrőzés miatt még nem mátrixozom le, meg gondolom nem is lesz az egész film ilyen. A repkedő emberekről meg érthető, hogy mindenki arra a filmre asszociál, de itt azért meg van csavarva azzal, hogy egy forgó (vagy változó gravitációjú) folyosón zajlik a dolog, szóval nem röpülnek, hanem folyamatosan változó irányban esnek. Pont, mivel vérszegény a teaser (az is a dolga), nem akarok levonni messzemenő következtetéseket, hogy ilyen vagy olyan lesz a film.

Én is fosok attól, hogy Nolan nem bukik-e hatalmasat. Nem hiszem, hogy ne tudná jól megcsinálni ezt a filmet, de azért a Batman se lett volna akkora siker a brand nélkül. Ő meg szerintem pont ugyanannyira iparosember, mint James Cameron vagy Ridley Scott (mínusz 20-30 év ugye). Érti a dolgát, a képei egyre jobbak, és filmről filmre fejlődik. Egyelőre bízom benne.

Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2009.08.25. 16:17:49

@Freevo: ha Scott és Cameron "iparos", akkor Michael Bay mi a franc? :)

Chavez 2009.08.25. 17:03:30

Ezt az iparos dolgot sosem értettem, de az én fogalmaim szerint Scott szerintem simán zseniként kezdte, aztán tényleg csak egy ügyes iparos lett. Cameront már nem hívnám azért zseninek, de iparosnak viszont kimondottan mesterember. Bay viszont tényleg a tömeggyártásban dolgozik. Nolan-ról nem tudom még eldönteni, nekem ő még nem elég meggyőző, de talán majd most.

Freevo · http://delta.blog.hu/ 2009.08.25. 18:03:37

@Linkovic Csumoszky: nem a tömeggyártó vagy futószalag-minőségű értelmében mondom, hanem hogy keveset próbálkoznak, és inkább a jól bevált megoldásokat alkalmazzák, azokat viszont természetesen iszonyúan jól. Cameront nagyszerűnek tartom, Scottot egyenesen imádom, de Chavez iménti kommentjével tökéletesen egyetértek.
süti beállítások módosítása