Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Dead Rising 2 - checklist trailer

2009.06.24. 13:00 Santito

Beyonder kollégámhoz csatlakozva (Zombieland) jelenteném, hogy még mindig rá vagyunk kattanva a zombikra, ezúttal azonban nem Willamette álmos kisvárosába ugrunk be, hanem az élőhalottak hordái által elözönlött Las Vegasba. Tényleges hordákról van szó, hiszen bár a Capcom már az első részben is igen tiszteletet parancsoló számú zombolyát volt képes a képernyőre ömleszteni (egészen pontosan 500-at), ezúttal ennek a tizennégyszeresét ígérik, azaz hetes(!)ezer csoszogó hullát, akár egyszerre vagy kis adagokban. A porciózás nemes feladata a játékosra hárul, az eszköz pedig teljesen tetszőleges, ahogy az a szemléltető ábrákon látható. Aki pedig elsőként kitalálja melyik képregényből nyúlták az evezőre ragasztószalagozott motorfűrészeket, az jelentkezhet nálam a The Walking Dead első számának speciális kiadásáért!

 


 

8 komment

Címkék: pc horror ps3 xbox360 zombie post apocalypse játékelőzetes

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr191204645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2009.06.24. 14:24:07

Ez jófajta zombihentelésnek tűnik.

Oidipus Prime · http://oidipusprime.blog.hu/ 2009.06.24. 15:21:21

Én igen csak keménymagos walking dead olvasó vagyok de ez nemrémlik úgyhogy GIMME plz. :D

Santito · http://geekz.blog.hu 2009.06.24. 15:28:00

NEM a Walking Dead-ből nyúlták és a felajánlás csak helyes válasz esetén él... :)

terran 2009.06.24. 15:44:37

ez a feladvány... én nem emlékszem ilyesmire pedig jó pár zombiképregényt olvastam

Fandi 2009.06.24. 17:12:43

Kerestem egy darabig, de csak Rocket Propelled Chainsaw-t találtam:
img.photobucket.com/albums/0803/sergey25/Artwork2/ImageC.jpg

exactlee 2009.06.24. 22:14:59

Végre valami amit valószínűleg tudok. :)
Legalábbis a Shaolin Cowboyban volt ilyen eszköz. Bár ott egy zombit sem nagyon sikerült leírtania vele a főhősnek, de legalább egy pár cápát igen. :)

Santito · http://geekz.blog.hu 2009.06.24. 22:37:33

Meg is van a nyertesünk! A sikeres találatnak lehet némi köze ahhoz, hogy egy közismert képregényes oldalról szivárgott át a játékosunk... :)

exactlee: küldtem neked PM-et a Kneten...

terran 2009.06.25. 00:51:18

affene
egy csomót kutattam a neten, még segítséget is kértem zombiszakértőktől itt:
www.allthingszombie.com/forums/showthread.php?t=19714
süti beállítások módosítása